Pov: matthy
Nee maar eve serieus ik heb toch niks en kan niks. Dus waarom zit ik hier nog ik kan toch ook gewoon weg gaan.
Ja! Ga weg jonge ga dood. Hoop echt dat je nu dood neer valt dor je gewicht vuil varken.
Fuck dit ik ga het doen er is nu echt niemand die me kan stoppen. Het boeit me allemaal niet meer.
Ik sta op. Zet een stap. En val in een soort struik het schuurt zo hard langs al mijn wonden.
Ik denk echt dat die weer open liggen.Ik probeer uit die soort van struik te komen. Ik weet niet wat het is want het is nog niet zo licht en ik heb mijn lenzen niet in.
Mijn bril die zit ergens in me tas en heb echt zo geen zin om die te pakken. Als ik eenmaal ben opgestaan val ik bijna weer die kut ik denk dat hij Milo hete. Die kut Milo dus had wel wat voorzichtiger mogen doen. Of gewoon helemaal niet..Nou ik zit gelukkig wel weer. Het is zo koud denk dat het zeker min drie graden is.
Maar goed ik weet het niet want ik kan niet kijken op buienradar. Bij mijne staat ook altijd hoe warm of koud het word.
En natuurlijk of het ook gaat regenen.Er komen drie jongens naar me toe lopende denk ik. Ze komen in ieder geval wel mijn kant op lopen.
Waarschijnlijk om te zeggen dat ik bij ik denk hun huis weg moet. Of om me te gaan uitlachen.
Ze komen mijn kant op ik begin er bang van te worden. Ik denk omdat ik niet weet wat ze gaan doen.
Ik doe alsof ik ze niet zie en doe even een schatting van de tijd. Ze komen naast me hurken.
"Hoi ik ben Raoul" zegt een jongen met een baard die glimlach en dus raoul heet. Het is een lieve glimlach hij ziet er ook best lief uit. "Hoi" zeg ik zacht terug. "Moet je niet naar huis?" Vraagt Raoul. Ik schud mijn hoofd.
"Wil je niet?" Zegt een andere jongen. Ik kijk hem bang aan. "Koen" zegt hij ik knik en schud mijn hoofd.
"Wil je niet?" Zegt Koen weer. Ik schud weer mijn hoofd. Het begint een beetje te regenen.
Nou een beetje heel mijn trui is al nat. "Hoe heet je eigenlijk ?" Vraagt Raoul "matthy" zeg ik zacht. Raoul knikt "wil je anders met ons mee ik het is namelijk best wel hard aan het regenen". Ik maak oog contact "dat is meschien ook wat makkelijker praten" zegt Raoul weer. Ik knik klein hij staat op en steekt zijn hand uit ik probeer te staan at best wel lastig gaat maar het is gelukt. Ik zet een stap en val gelukkig had Raoul mijn hand nog vast. "Gaat het?" Vraagt Koen zacht schud ik mijn hoofd.
Ik heb zo'n pijn al helemaal aan mijn wonden waar ik net weer op viel. "Zal ik je tillen?" Vraagt een jongen "Rob" zegt hij. Ik knik klein. Hij tilt me als een soort bruid.Als we binnen zijn loopt hij gelijk door naar de woonkamer. Raoul doet het licht aan "holy fuck Matthy!"schreeuwt Raoul.
Ik duw me dieper in de armen van Rob. Rob zeg me op het aanrecht neer. "Wat is dat?" Vraagt Rob "bloed denk ik".
Rob en koen die ondertussen aankwam lopen zie ik geschrokken kijken. "Mag ik er even naar kijken" vraagt Rob ik knik als antwoord dat het mag.Rob trekt eerst mijn vest uit dan mijn trui. Het eerste wat je ziet is bloed da uit de sneeën komt veel waren er namelijk weer opengegaan toen ik viel. Het doet zoveel pijn ik schreeuw het nog net niet uit van de pijn. Het deed al veel pijn. Toen Rob mijn trui en vest uit deed schuurden ze er langs waardoor het dus zo ontiegelijk veel pijn doet. Het bloed blijft stromen waardoor er om de dertig seconden een druppel op het aanrecht valt.
"Koen, kan je even een handdoek en een washandje pakken" vraagt en beveelt Rob. Koen knikt en rent naar boven om een handdoek en een washandje te pakken. Ik zit een beetje ongemakkelijk op het aanrecht niet wetende wat ik nou moet doen of zeggen. "Uhhm.." zegt Rob ook ongemakkelijk. Ik ben zo ontzettend moe ik kan zo slapen van het denken wordt ik nog moeër wat word herhaald door een gaap. "Moe?" Vraagt Rob ik knik klein "je kan zo wel even slapen als je wilt" zegt Rob ik knik klein.
Koen komt hijgend met de handdoek en een washandje de woonkamer in gerend. "Heb je een marathon gedaan ofzo?" Vraagt Rob een glimlach kan ik ook niet meer onderdrukken. "Ja eigenlijk wel" antwoord koen en geeft snel de handdoek en het washandje aan Rob die het washandje nat maakt onder de koude kraan. Als het washandje goed nat is legt Rob hem op één van de velen sneeën en veegt wat opgedroogd bloed weg. Alleen mijn grote snee bloed nog. Rob haalt nog meer opgedroogd bloed weg met het washandje bij andere sneeën. Als hij bij de kleine sneeën klaar is die ook op mijn andere arm zitten maakt hij de handdoek nat en legt die over mijn grote snee. Ondertussen heeft koen de verbanddoos gepakt Rob zoekt er een beetje uiteindelijk heeft hij een rolletje verband en wikkelt het om mijn arm waar de grote snee niet zit. Als hij klaar is haal hij de handdoek van mijn grote snee hij is al gestopt met bloeden dus dat ik fijn hij legt de handdoek weg. Rob doet ook verband over mijn arm net als bij mijn andere. Als hij heel mijn arm heeft ingepakte doet hij nog een extra laagje over het verband waar mijn grote snee onder zit. "Zo als het nu niet goed komt weet ik het ook niet meer" zegt Rob met een opgeluchte en blije zucht een kleine glimlach kan ik nu ook niet meer onderdrukken. "Komt die studie van je toch eens van pas hè" lacht koen. "Ik ben blij dat ik ben gestopt hoor jezus wat een kut mensen waren dat zeg" zegt Rob sirieus waardoor er een nog grotere glimlach ontstaat bij mij maar ook bij Koen, Rob en Raoul die binnenkomt. Ik spring gelijk van het aanrecht af, schuil me achter Koen en Rob en doe me mouwen van me trui waar niks meer van over is door de hoeveelheid bloed dat er op zit omlaag.
JE LEEST
Another version of me, i was in it.
FanfictionMatthy heeft een slechte thuis situatie hij word misbruikt mishandeld. Door zijn ZUS en BROER?! Dan komt hij iemand tegen die zijn leven een stukje minder donker maakt #1 comfort #1 gevecht #1 veilig #2 sh #3 misbruik #3 ziek