Yazardan
Herkes az önce yaşananların şokundaydı.
Kızlar ölmüş olamazdı değil mi?
Sena yeni kavuştukları kızları Sena ölmemişti değil mi?
Afra peki onu da yeni öğrenmişlerdi Can, Asya ve Eyüp daha onunla konuşamamışlardı bile.
Diğer kızlar onların ne suçu vardı peki niye insanlar bu kadar cani olabiliyordu.
Konakta ağıt yakan yakanaydı.
Erkekler hepsi bir köşeye çekilmiş ağlıyorlardı.
Kardeşlerine yeni kavuşmuşlardı daha onunla doğru dürüst vakit bile geçirememişlerdi.
Herkes kızların öldüğünü kabul etmişti.
...
O sırada son anda kızları depodan çıkarıp hastaneye yetiştirmeye çalışan biri vardı.
Afranın sevmeye doyamadığı yüzü kan içindeydi.
Kardeşi gibi sevdiği kızlar hepsi şu an ölüyordu.
O adamı da yakalamıştı.
Onunla kızları hastaneye yetiştirdikten sonra ilgilenecekti.
En yakın hastaneye gelince kızların hepsini ayrı ayrı ameliyata aldılar.
Genç adam ameliyat kapısının önüne çöküp ağlamaya başladı.
Afrayı çok seviyordu ,yeni kavuşmuştu ona ve onu asla kaybedemezdi.
...
Konakta ise Mirzaya gelen bir telefon numarası ile herkes bir ümit hastaneye gidiyordu.
Mirza civardaki tüm hastanelere haber salmıştı ve az önce bir hastane onu arayıp 6 ağır yaralı kızın hastaneye kaldırıldığını söylemişti.
Herkes inşallah bizim kızlardır ve bir şey olmamıştır diye dua ediyordu.
Hastane mardin çıkışında olan bir hastaneydi.Yolun nasıl geçtiğini kimse anlamamıştı.
Hastaneye gelince kızların hepsinin ayrı ayrı ameliyata alındığını öğrendiler.
Ameliyathane önünde ağlayan genç bir çocuğu görünce bu çocuğun kızları kurtaran çocuk olduğunu anladılar.
Genç çocuk gelen seslere başını kaldırıp herkese bakmıştı.
Serkan çocuğun yanına gidip "kimsin sen ve kızları nasıl buldun? " Diye soru sormuştu.
"Ben Barın Kaya "
Barının ismini duyanlar onun o Barın olduğunu anlamışlardı.
"Kızları nasıl buldun? "
Barın cevap vermiyordu.
Serkan hala sorusuna cevap bekliyordu. Barın Serkan'a bakıp ayağıya kalktı.
"Bir şekilde buldum işte ne yapacaksın nasıl bulduğumu"
Serkan sinirli bir nefes alıp " Ben bile bulamadıysam kızların yerini senin nasıl bulduğunu merak ediyorum. "
Barın sinirle gülüp etrafına baktı.
Tanıyordu bu aşiretleri.
Sena'nın annesi, her iki nenesi yengeleri ve üçüzleri ağlıyordu aynı şekilde Afra için canı için de ağlayan biri vardı Asya.
Halbuki Barın bunların Afrayı istemediklerini düşünüyordu.
Erkekler ise merakla barına bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Mı ¿
ActionAllahım n'olur bu korkunç bir kabus olsun ve ben birazdan uyanıp o salak Eyüp'ün de bulunduğu okula gideyim. Eyüp aptalını bile görmeye razıydım şu an ama yeter ki bu bir rüya olsun. "Nasıl sonuç pozitif" dedim ve elimle saçımı çekiştirdim. ... "Ne...