Olivia'nın Quidditch takımına girmesinin üzerinden 2 ay geçmişti. Bu 2 ay boyunca sürekli olarak Dumbledore'un yanında büyü için çalışmıştı, ancak hala bulamamıştı. Bu yüzden ne kadar sinirleri bozulsa da durmadan devam ediyordu. Az kalmıştı, o büyüyü yapacaktı işte. Bu 2 ay boyunca derslerini de hiç ihmal etmiyordu, hermione'nin yerini çoktan kapmıştı. Her dersi zorlanmadan geçiyordu bile. Bir de arkadaş edinmeye başlamıştı artık. Hafta sonları zaman buldukça altın üçlü ve diğerleri ile buluşuyor, onları tanımaya çalışıyordu. Riddle ile çok fazla yakınlaşmamaya çalışıyordu, lordun oğlu başlı başına bir tehtiddi. Sadece ihtiyacı olduğunda kullanabilmesi için çocuğu gerektiği kadar yakınında tutacaktı. Ancak bu şekilde kazanabilirdi.
Yine bir iksir dersindeyken izinli olan Snape'in yerine Profesör Slughorn vardı. İksir için herkesin eşleşmesini ve takım çalışması ile yapmasını istemişti. Olivia ise tabiki de Draco ile eşleşmişti. Ancak kitapta yazılanlara ve profesörün dediklerini umursamadan yapması Dracoyu sinirlendirmişti.
"Neden düzgün yapmıyorsun, Olivia?"
Olivia ise çok umursamadan elindeki bitkileri kazana attı.
"Bana o kadar övdüğün okuldaki profesörlere bak, Draco. İksir böyle yapılmıyor ki."
Draco kaşlarını çatarak kıza bakıyordu.
"Beraber yapıyorsak kitaba göre yapacağız, Olivia." Kız gözlerini devirip diğer kazana geçti.
"Ben tek başıma yaparım o zaman."
Sadece on beş dakika sonra
"İksiri ilk ve doğru bitiren tek kişi Bayan Slytherin oldu. Tebrik ederim Olivia." Tüm sınıf onu alkışlıyordu, bir kişi hariç. Draco köşede somurtmakla meşgüldü. Olivia ona baktıktan sonra dilini çıkardı."Ağla, Dray."
Bir hafta sonra
"Bugün dumdledore balo yapılacağını söyleyecekmiş. Biliyor muydun?" Olivia kafasını kitaptan kaldırıp karşısında oturan Hermione'ye baktı ve hayır anlamında kafasını salladı. "Balo hakkında en ufak bir fikrim yok değil mi?" Olivia bu sefer olumlu anlamda kafa salladı."Pek umursadığım bir şey değil, gelmem muhtemelen." Hermione'nin gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve bir anda sesi yükseldi.
"Saçmalama gelmek zorundasın, bu balo diğer okullarında geleceği bir balo. Sıradan yılbaşı balosundan falan bahsetmiyorum. Üç büyücü turnuvası için gelecekler. Ve emin ol hepsi seni görmek için can atıyordur. Bizim seni zorla partiye getirmemizi istemiyorsan kendi ayaklarınla gelirsin."
Olivia tekrar kitabına dönmüştü ama balo işi kesinlikle kafasına takılmıştı. Bir kaç saat sonra hermione ile ayrılıp kütüphaneden çıkmıştı. Odasına doğru giderken yolda Draco'yu gördü.
"Ah, bende seni arıyordum."
"Bir şey mi oldu ki?"
"Hayır hayır, balo ile alakalı bir şeyler soracaktım." O sırada odaya geldiler, Draco içeri geçti ve geçmesini için Oliviaya kapıyı tuttu.
"Sor bakalım"
"Hermione'nin söylediğine göre normal balo değilmiş, üç büyücü turnuvası için düzenlenecekmiş."
"Evet, doğru söylemiş"
"Yani bakanlıkta burada olacak mı?"
"Muhtemelen."
"Güzel."
"Yine aklından ne geçiyor, acaba?""Boşver şimdi o önemli değil, saat kaç yemeğe inmeliyiz."
"Beş dakika var, hadi gidelim."
İçeri girdiklerinde her zamanki yerlerine oturdular. "Selam, Olivia. Saçların çok güzel olmuş, bir şey mi yaptın?"
"Aslında sadece taramıştım, Pansy."
"Ah öyle mi... Şey- demekki her hali güzel.""Teşekkürler Pansy."
Draco Olivia'nın kulağına eğildi.
"Her seferinde bu kızı terslemek zorunda mısın? Kötü birisi değil ki, arkadaş olmak istiyor. ""Benim senden başkasına ihtiyacım yok. Uğraşamam."
Draco gözlerini devirerek yemeğine dönse de hoşuna gittiğini inkar edemezdi. Yemek bitince Dumbledore kürsüsüne çıktı ve turnuva ile açıklama yapıp ateş kadehini ortaya koydu. Sonraki bir kaç günde herkesin odak merkezi olan kadeh, aslında en çok Olivia'nın dikkatini çekiyordu. Etrafındaki yaş halkası olmasa muhtemelen ismini kırk defa kadehe atmıştı bile.
Seçilenlerin açıklama günü
Dumbledore Cedric'in ismini söylediğinde Olivia hiç olmadığı kadar kıskanmıştı çocuğu. Herkes bittiğini sanarken Dumbledore tekrar konuşmaya başladı.
"Biliyorsunuz ki bu yıl aramıza çok değerli birisi katıldı. Bunun hatırına bakanlıkla konuşup kurallarda esneklik yapılmasını istedik. Bayan Slytherin, kadehe isminiz yazılmadan yarışmacı olmaya hak kazandınız."Olivia duyduklarını şokunu atlatamadan herkes ona dönmüştü. Bir kaç saniye donup kaldıktan sonra yerinden zıplayıp Dumbledore'un yanına koştu.
"Evet profesör, benim için esneklik isteme sebebiniz neydi :)" Dumbledore büyük bir tebessümle devam etti.
"Bakanlık dahi güçlerinizi merak ediyor, bize sadece tebrik etmek düşer." ve o alkışlamaya başladığında herkes alkışladı. Gülümseyerek hafifçe eğildikten sonra tekrar yerine gitti ve ayakta onu bekleyen Draco'nun boynuna atladı.
"Yarışmada olacağım, Dray!" Draco onu bir tur döndürüp tekrar yere koyar.
"Tebrikler Oliviacık."