Bölüm -5-

29 4 1
                                    

Olivia herkesin bakışları eşliğinde odaya çıktıktan sonra Draco ile beraber kısa bir kutlama yaptılar ve o tüm gece heyecandan uyuyamadı, sakinleşmek için sabaha doğru kalkıp çalışmaya başlasa da dayanamayıp onu bile bırakmıştı. Masadan kalkıp balkon kapısına yaklaştı. Havalar soğumaya başlıyordu, bu yüzden hırkasını alıp sandalyelerden birini oturmak için çekti. Kara gölü izlerken odanın içinden bir ses gelmişti. Yerinden kalkıp içeri geçti, Draco yine üzerini açmıştı. Yanına gidip örterken Draco bileğini kavradı ve uyku sersemi bir şeyler fısıldadı. Olivia duyamadığı için kaşlarını çatarak Dracoya yaklaştı.

"Ne dedin, anlamadım?"

"Neden?"

"Ney neden Dray?"

"Neden bir kaç kitaba benden çok değer veriyorsun? Ben senin en yakının değil miydim?"

"Draco saçmalamayı kes, hala uyuyorsun."

Draco bir kaç saniye sonra tekrar uykuya dalmıştı bile. Olivia elini ondan çekip balkon kapısını kapattı ve kitapları toplayıp yatağa geri yattı.

Bir kaç saat sonra uyandığında Draco odada değildi. Kalkıp kıyafetlerini giydi ve bugüne özel Slytherin madalyonunu taktı. Salona inerken karşılaştığı herkes ona selam vermişti, bu onun hep hoşuna gidiyordu. Salona girdiğinde gözleri bir kişiyi aramıştı, ama Draco ortalarda yoktu. O da Hermione'yi gördü ve koşarak onların yanına oturdu.

"Günaydın çocuklar"

"Ah günaydın, Olivia. Dünden sonra nasıl hissediyorsun?"

"Çok iyiyim Herm, gece uyuyamadım bile"

"Uyuyamamakta haklısın, canım. Yerinde olsam bende uyuyamazdım. Ee hazırlanmaya ne zaman başlıyorsun?"

"Aslında hazırlanmaya gerek duymuyordum ama..."

"Sen yine de öyle deme, önceki senelerdeki yarışlara bir göz at."

"Sen öyle diyorsan :))"

Kahvaltı bittikten sonra Olivia odadan kitaplarını aldı ve derslere girdi. İkinci derste Draco özür dileyerek içeri girmiş, yanına oturmuştu. Ama nerede olduğunu sorduğunda cevap vermemişti. O da çok uzatmadan boşvermişti.

Akşam yemeğinde Hermione kendi aralarında bir parti vermeleri gerektiğini söyleyip durduğu için ihtiyaç odasını hazırlamışlardı. Herkes geldiğinde oturup sohbet etmeye başladılar. Bir kaç saat sonra herkes gruplara ayrılmış, kendi halinde takılıyordu. Olivia ise hepsiyle teker teker konuşmaya çalışıyordu. Sonra bir anda Draco'nun yokluğunu fark etmişti, sabahtan beri nereye gidiyordu bu çocuk? Çok geçmeden telefonuna bir mesaj geldi.

"Oliva yçnıma gelir msin?"

"Arıyorum açar mısın?
Neredesin ki geleyim ben?
Hey iyi misin bir şey mi oldu?"

"Degilm, gekir misşn?"

"Bekle, astronomi kulesinde misin?"

"Hıhım."

"Geliyorum" Olivia herkese bir işi çıktığını söyler ve koşarak kuleye gider. Gittiğinde Draco bir köşede yerde oturmuş duruyordur.

"Hey! Ne ara içtin sen?!?!"

"İçmedim ki."

"Bak bakayım bu kaç -nah çeker-"

"Beş mi?"

"Evet Draco beş kardeş sana." Kaldırmak için koluna girer.

"Hemen gitmesek?"

"Ya hasta olursan?"

Olivia SlytherinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin