♡⠀_ .· ꒰ SEVEN

28 2 16
                                    

Hari ni merupakan hari yang dimana aku dan Seonghwa disatukan tanpa rela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hari ni merupakan hari yang dimana aku dan Seonghwa disatukan tanpa rela.

Aku mengetap bibir kuat sambil bermain dengan jari jemariku.

Tiba ii, ada yang masuk ke dalam bilik pengantin. Ternyata itu ialah Haerin.

"Eun Ae, kau okay tak?" soalnya. Aku hanya menunduk tanpa bersuara.

Haerin berjalan ke arahku lalu duduk di sebelahku.

"Aku tau kau tak okay sebab kau kena kahwin dengan abang aku tu. Kau sabar eh?" soal haerin lalu mengusap tubuh belakangku.

"Hae, aku dapat rasa yang hidup aku lepas ni akan merana. Dia benci aku and suka buli aku. Kau boleh agak kot apa yang akan terjadi." kataku lagi.

Haerin hanya mengeluh panjang.

"Eun Ae, kau doalah yang abang aku tu dia tak dayus." katanya lagi.

Aku hanya tersenyum tipis. Tak lama kemudian, appa masuk ke dalam bilik.

"Eun Ae, kamu dah ready? It's time to vowe." kata appa. Aku menarik nafas sedalamnya lalu memegang erat lengan appa.

"Appa, eun ae nak minta maaf atas apa yang terjadi." kata aku. Appa hanya tersenyum.

"Takde apa la. Appa tau yang anak appa ni bukan seorang anak yang bersosial." kata appa.

Aku hanya tersenyum tipis lalu berjalan masuk ke dalam dewan.

Daripada ekspresi mukanya aku dah boleh agak yang seonghwa juga tak rela untuk berkahwin dengan aku.

Yelah aku ni mangsa buli dia kot dan dia sangat membenci aku.

Pada saat itu juga aku telah sah menjadi isteri kepada seonghwa

BEBERAPA BULAN KEMUDIAN

PANG!

Aku terjatuh tersungkur di atas katil akibat ditampar oleh seonghwa.

"Kenapa kau selalu nak susahkan hidup aku haa, perempuan sial?" soalnya lalu menarik rambutku.

Air mataku jatuh menitis. Hampir 3 bulan aku menjadi isteri kepada lelaki ni, hidup aku sengsara.

Aku bukan setakat dipukul, aku juga didera olehnya.

"S-seonghwa, s-saya minta maaf..." Kataku patah ii.

"Maaf? Lepas apa yang kau buat kat aku, aku nak maafkan kau senang lenang ke? Disebabkan kau, aku tak dapat nak bersama dengan aisha lagi. Kau ni memang nak kena!"

Aku ditampar lagi sekali.

"Malam ni jangan harap kau dapat isi perut kau yang kosong tu." katanya lalu keluar dari bilikku.

Aku terduduk di lantai lalu menangis semahunya.

"Park Seonghwa, kenapa awak seksa saya sampai macam ni sekali? Apa salah saya? Saya ni jijik sangat ke untuk awak?" Desis hatiku.

Setelah lama aku berdiam diri di dalam bilik, aku berhasrat untuk keluar dari bilik untuk mengambil air minum.

Aku berjalan perlahan menuju ke dapur untuk mengambil air.

Tiba ii...

"Amboii sejak bila aku benarkan kau minum air tanpa izin aku?"

Kelihatan seonghwa kini berada di belakangku.

Aku terkejut lalu bergetar.

"S-sa-saya haus..." Kataku. Dia tertawa sinis selepas mendengar jawapan aku.

"Haus? Haaa minumlah.." Katanya. Aku teragak-agak untuk minum tiba ii dia mengambil cawan dan menyimbah terus ke mukaku.

"Jangan harap kau dapat minum. Kau tak layak. Masuk bilik sekarang." katanya lalu menarik rambutku naik ke bilik.

"Seonghwa, please... Jangan buat saya macam ni..." Rintihku. Dia hanya tersenyum sinis lalu mengikatku di katil.

"Since kau buat aku marah, kau akan terima balasannya, Choi Eun Ae."

Aku menangis meminta simpati berterusan sehingga aku hilang kekuatan untuk bertahan.

"Oh tuhan, kenapa kau uji aku dengan kehidupan seperti ini?" desis hatiku.

Setelah aku selesai "menghukum" Eun Ae, aku terus memakai bajuku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Setelah aku selesai "menghukum" Eun Ae, aku terus memakai bajuku.

Kelihatan eun ae masih tak sedarkan diri. Aku tersenyum sinis.

"Eun Ae, kau takkan lepas daripada aku..."

Tiba ii, telefonku berdering. Ternyata daripada Aisha.

"Hello, baby?" soalku

"Sayang, you kat mana? I daripada tadi tunggu you." kata aisha.

"I will come to you soon, my baby." kataku lagi.

"You will come to me and stay with me forever, right?" soalnya lagi. Aku hanya terdiam untuk seketika.

"Of course. I bukannya kisah pon pasal bini i tu." kataku tanpa rasa bersalah.

"Okay darling. I will wait for you." katanya lalu mematikan panggilan. Aku terus mengambil kunci kereta dan beberapa pakaianku dan pergi ke rumah aisha.

"Well, aku sayangkan aisha not eun ae tu.

『 C 』 PSH FF ; ❛❛Fall For Mr Bully❜❜Where stories live. Discover now