Teklif

38 6 12
                                    

Birkaç gün sonra beklemeden HeeJin ile Eunjang Spor Lisesine ziyarete gittim. Okul gerçekten büyüktü ve içinde kaybolmak korkutucu geliyordu.

"Ah merhaba Bayan Yun! Bu kadar erkenden ziyerete geleceğinizi hiç düşünmemiştim!" dedi Bay Kang SeokJun. Girişteki güvenlik görevlisinden aldığı haberle koşa koşa karşılamaya gelmişti. Yüzünde kocaman ve yapmacık bir gülümseme vardı. Yine de buraya kadar gelmesi büyük cömertlikti. Gülümsedim ve selam verdim.

"Benimde bu kadar erken gelmek planımda yoktu. Sınava bu kadar kısa bir süre kalmışken burayı görmek motivasyonumu arttırır diye düşündüm." dedim. Başını salladı hızla.

"Harika bir fikir Bayan Yun. Hatta öyle şanslısınız ki bugün okul takımının antrenman günü. Okulu gezdikten sonra son olarak orayı da ziyaret ederiz. Ne dersiniz?"

Duyduklarıma inanamadım. Nasıl bir şanstı bu böyle? HeeJin de sırıtıp kolumdan dürttüğünde başımı salladım.

"Elbette! Çok isterim!"

"O zaman vakit kaybetmeden başlayalım."

Okulun büyük bahçesinden içeri yürüdük. Bahçede bir sürü branşın kolaylıkla yapılabileceği sahaları vardı. Burada koşturmak bile çok eğlenceli görünüyordu. Okula girdiğimizde serinlikle karşılaştık. Hava sıcaklamaya başladığından böyle büyük binaları serinliğine muhtaç kalmıştık.

Sınıfları gezip, dersleri, dönem içerisindeki etkinlikleri ve kulüpleri öğrendim. Gerçekten burada okumak bir hayalmiş gibi geliyordu.

Sonra aklıma Seungmin geldi. Burada okumak onun hayaliydi. Gerçerkten de çok çalışmıştı ama... Hayır! Şu an üzülmenin sırası değil Yun Haru! Burada okuyacaksın. Seungmin'in hayallerini gerçekleştirip seninle gurur duymasını sağlayacaksın.

O kadar çok yer gezmiştik ki neredeyse 1 saattir durmadan geziyorduk. Bende pek sorun yoktu ama HeeJin çok yorulmuştu. Kang SeokJun bizi antrenmanın yapıldığı spor salonunun kapısına getirdiğinde durdu.

"Tüm okulu gezdik, size bilmeniz gereken tüm bilgileri anlattım. Yorulmuş olmalısınız o yüzden içeride soğuk su dolabı var. Buradan sonra ayrılıyorum. Antrenmandan sonra çıkmak isterseniz yolu biliyorsunuz."

"Şey Bay Kang. Bu antrenman ne zaman bitiyor?" diye sordum.

"Antrenman yarım saat sonra bitecek Bayan Yun. İsterseniz şimdi de çıkabilirsiniz."

"Hayır hayır! Sadece ne zaman biteceğini merak ettim o kadar. Her şey için teşekkür ederiz Bay Kang."

HeeJin ile birlikte selam verip gülümsedik. Bay Kang gittiğinde birbirimize baktık.

"Saray gibi okul anasını satayım. Nasıl okuyacaksın sen burda? İlk günden kaybolursun."

"Hııığğ kaybolurmuşum. Daha odasında neyi nereye koyduğunu hatırlamayan kız söylüyor bunu?"

"Hıığğ!" diyip burnunu kırıştırdı. "Neyse! Hadi şu koçunla konuşalım da sonra gidek."

"Sesli söylemesene gerizekalı! Biri duyacak şimdi! Biri duyarsa bu sefer torpille geldiğimi sanacak."

"E amaç o değil mi zaten."

"Hay Allahım! Beni deli edeceksin HeeJin! Hadi içeri girelim. Sende sakın diyim konuşma."

Küçük ve sakin tartışmamızın ardından salona girdik. HeeJin geçsin diye kapıyı tutacakken içeriyi görmemle kapı elimden kaydı.

"Yavaş olsana hayvan!" diye çıkıştı HeeJin. Birkaç kişi dönüp bize baktığında ben hâlâ öylece bakıyordum.

Gece Yarısına 1 Dakika || Kim SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin