35

125 4 0
                                    



Bana şaşkınca bakan Umut'a bakıyordum. Beni hatırlamaz diye düşünmüştüm ama hatırlamıştı.

"Umut..." dedim. Tanımıştı.

Bir kaç adım da hızla yanıma yaklaştı ve bana sarıldı. Donakalmıştım. Beni hatırlamış ve bana sarılmıştı.

Kendime geldim ve bende ona hafifçe kollarımı sardım, "İyi misin?" Diye sordum. İftiraya uğramıştı. Yapmadığı bir şey yüzünden medyaya yem yapılmıştı. Tek bir varsayım yüzünden.

"İyiyim, iyiyim. Seni gördüm daha iyi oldum." Geri çekilmişti. Yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum.

"Merak ettim seni..."

Şu an burada ne döndüğünü anlayan var mıydı?

Koridora baktım. Arda, Melisa ve tanımadığım kadın bize bakıyordu. Oldukça dikkatli bir şekilde.

"Boğmuştur seni burası. Çıkalım." Başımı olumlu anlamda salladım.

"Benlik daha bir şey yoksa artık çıkabilir miyiz? Nevra sevmez böyle ortamları."

Komser bana baktı ve tekrar Umut'a döndü. "Çıkabilirsiniz."

"Teşekkürler."

Umut'un yönlendirmesi ile koridorda yürümeye başladık. Arda'nın önünden geçtim. Kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Melisa ise beni tanımaya çalışıyordu. Umut'un yanında ne işim olduğunu çözmeye çalışıyordu. Önlerinden geçtik. Koridoru tamamladık ve merdivenlerden beraber indik.

İkimiz de sessizdik. İkimizde hiçbir şey söylemiyorduk. Karakoldan çıktığımızda beni hemen arabasına doğru yönlendirmişti. Arabasına geçtiğimizde Umut'a baktım.

"Neden geldiğimi sormayacak mısın?" Bana baktı,

"İadeyi ziyaret gibi düşündüm."

Tanıştığımız gün aklıma geldi. Çantam çalınmıştı ve gece yarısı yağmurun altında ne yapacağımı bilemez bir halde kalakalmıştım. Beni karakola götürmüş ve ardından da evime bırakmıştı.

"O gün için tekrar teşekkür ederim."

"Bende bugün için teşekkür ederim..."

Yıllar sonra karşımdaydı. Bütün lise hayatım boyunca beni görmemezlikten gelmişti.

"Bugün senin için hayalet değilim." Dedim arabayı çalıştırmış ve karakolun bahçesinden çıkarken.

"Benim için hiçbir zaman hayalet değildin."



Umut ve Nevra'nın üzerine olan bir bölüm oldu.

Bu bölüm Arda'mız yok ama bir daha ki bölüm onu okuyacağız...

Bölümü @defneyatar04 için yazdım ve yayınlıyorum...

❤️❤️❤️

Fark etmezdin - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin