TANIŞMA -1

87 23 11
                                    

Günlerden Salı. Yaz ayındayız. Bugün davet var. Her ne kadar istemesem de gitmek zorundayım. Çünkü Melisa yalnız kalmamak için çok ısrar etti. Tam 5 yıldır ailemden ayrı yaşıyorum. Lise bittikten sonra kendi evime çıktım. Başından beri istenmediğim ve önemsenmediğim bir yerde kimseye yük olmak istemedim. Ancak aile gelenekleri dolayısıyla her yıl bir buluşma düzenlenir. En uzak tanıdık bile davetlidir . Dostundan ,düşmanına... Saçma zengin harcamaları.

Evet ailem zengin ama ben değilim. Çünkü onlardan bağımsız ve ayrı yaşıyorum. Mirasta hak talep etme hakkım yok. Zaten istemiyorum da. Çalıştığım için mirasa ihtiyacım yok.Tek olduğum için o para bana yetiyor.

Babam olacak adam annemin ölümünden sadece 5 ay sonra başka bir kadın ile evlendi. Hayat o andan sonra zorlaşmaya başladı. Babam benden uzaklaştı. Anneme özlem duydum . O kadın beni hiçbir zaman o evde istemedi. İşte o zaman anladım annemin değerini. Sanırım bunun için artık çok geçti...

...

Beni almaya arkadaşım Melisa gelecek. Ailesi ile ailem tanışıyor. Benim de en yakın arkadaşım. En ufak detaya dahi dikkat eder. Bu yüzden saat tam 20.00'de hazır olmam gerekiyor. Üzerime hafif yırtmaçlı ,göğüs dekoltesi olan kırmızı saten bir elbise giydim. Saçlarıma maşa yapıp, annemden kalan taşlı tokayı taktım. Böyle az da olsa anneme benziyorum.

Melisa geldikten sonra çıkıp salona gittik. Reddedemeyeceğim ortam çok güzel görünüyor. Eğlence başladıktan sonra ben de eğlenmeye başladım. İşte tam o zaman gördüm onu . Çok güzel görünüyordu. Onu neden ilk defa görüyordum? Kumral teni ,kahverengi saçları o kadar güzeldi ki. Ben de dahil bir çok kızın gözü ondaydı. Kalbimde oluşan sızı ne içindi.

Dalmışken Miselisa bana seslendi;

—Yeliz daldın gittin. Nereye bakıyorsun?

—Hiç ,hiçbir yere.

(Kahretsin ,panik yaptım. Şimdi kesin anladı.)

—Belli belli. Adı Serkan ,kuzenim kendisi.

—Senin Serkan diye bir kuzenin olduğunu bilmiyorum. Bir dakika sormadım ki.

—Evet ama bilmek istersin diye düşündüm. Çünkü farkında mısın bilmem direk olarak çocuğa bakıyorsun.

—Sadece ilgimi çekti ,onu ilk defa burada görüyorum.

—Normal çünkü yurt dışında okuyordu. Eğitimini alıp Türkiye'ye şirketlerinin başına geçmek için döndü. Ben bile en son 4 yıl önce gördüm. Bekle sizi tanıştırayım.

—Ne ,hayır.

Melisa Serkan'ı yanımıza çağırdı. Kıpkırmızı olmuştum. Neden ilk defa gördüğüm biri için böyle hissediyordum? Gülümseyerek yanımıza geldi. Gülümsemesi çok güzeldi.

—Serkan bu benim en yakın arkadaşım Yeliz. İkinizi tanıştırmak istedim. Nasıl olsa birbirinizi artık çok sık göreceksiniz.

—Memnun oldum Yeliz hanım.

—Bende Serkan bey .

Ciddi ol! Ciddi ol! Serkanı başka bir masaya çağırıldığı için yanımızdan ayrıldı.

Bir dakika ne?

—Birbirinizi çok sık göreceksiniz derken?

—Yelizciğim ,Serkan çalıştığın şirketin başına geçecek.

.



.



.


(*Bir sonraki bölüm, bu bölümün devamı.* Umarım okurken keyif almışsınızdır. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Şimdiden iyi okumalar. 🦋)

Siyahın En GüzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin