3-yaşananlar

676 15 1
                                    

Evet o muhteşem alarm sesiyle uyandım ama bugün içimde nedensizce bir mutluluk vardı enerji doluydum banyoya gidip dişlerimi fırçalafım ve ihtiyacımı giderip aşşağıya annemle babamın yanına gittim her ne kadar onlara kızsam'da onlar benim anne ve babamdı yapacak birşey yoktu zaten 1 yıl sonra boşanacaktım ve hayatıma kaldığım yerden devam edecektim..
(Annesi H babası Ö )

H; "kızım günaydın nasılsın iyimisin" diye sordu yaa ne demezsin annecim bomba gibiyim hiç tanımadığım katil tipli sapık biriyle evleniyorum nasıl kötü olayım ki dedim ve sahte gülümsemeyle.

N;"Günaydın çok iyiyim anne nasıl kötü olayım ki alt tarafı tanımamadım bir adamla 2 ay sonra düğünüm var bomba gibiyim başka sorunuz yoksa ben selinlere gidiyorum. " Diyip babamın konuşmasına izin vermeden evden çıktım ve arabama binip selinlere sürdüm.

(Bu kızımız selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kızımız selin.)

Arabada slow bir şarkı açıp orta hızla giderken selinle nasıl tanıştığımı anlatayım 10 yaşındaydım ve 2. Sınafa gidicektim 1. Sınıftan beri hoşlandığım ahmet adında bir çocuk vardı ve çok seviyordum selinde izmir'den antalya'ya gelmiş babası subay çok severim mehmet amcamla serap teyzemi selinin anne ve babası neyse sonra 2. Sınıfta selinle aynı sınıfa düştük ve selinde ahmetten ilk dakika hoşlanıyormuş lan bebeydik hala aklımıza geldikçe güleriz. Birgün ben çocuk aklımla ahmete şiir yazmıştım aşk şiiri selinde benim ahmetin çantasına kağıt koyduğumu görünce yanıma gelip beni ittirmişti o da ahmetten hoşlandığını söylemişti bizim şero (şerefsiz😁) diye adlandırdığımız şeyi yapıp yan sınıftan dilarayla sevgili olmuştu sonra biz birkaç hafta sonra kanki olmuştuk o günden sonra yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez ailemizde tanışmıştı bizim vesilemizde.

Ben bunları düşünürken selinlere varmıştım bile selinlerinde durumları da çok iyiydi onlarda bizim gibi villada oturuyordu herneyse arabamı park etmiş ve kapıyı çalmışmıştım. (Kapıyı neden çalıyorsun manyak😂)
Selin kapıyı açar açmaz üstüme atlamıştı resmen hemen dengemi kurup bende ona sarıldım ve içeri geçtik serap teyzeyle mehmet amcayla biraz konuştuktan sonra selinle dışarı çıkmak için hazırlandık ben eşofmanlarımla o sinirle çıktığım için selinden tırtıklandım bizim için sıkıntı yoktu kardeşimdi bedenlerimizde hemen hemen aynıydı yani sorun olmuyordu ben beyaz crop ve siyah şort etek giyip altımada şık topuklu ayakkabı giyip bitirmiştim kombini.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin