NORA'DAN DEVAM;
selinle birlikte biralarımızı yudumluyorduk selin biraz fazla içmişti ve bende kendimi dizginlemeyi başaramayıp sarhoş olmak üzereydim biram'dan yudum alacakken telefonuma bildirim gelmesiyle mesajı açtım ve tabiki meşur mafya tipli katilimiz karan yazmıştı.
(karan K nora N )K;"Nerdesin o telefon neden açılmıyor"
N;"Sanane be napıcaksın beni alemlere akıyorum karışma bana"
Dedim demez olaydım ama sarhoştum napim.İÇ SES YILDIZSU;"kızım harbi salaksın ne diye yazıyorsun ki sen gerçi yazmazsanda iyice delirir dağ ayısı" demesiyle ona haklısın yıldızsu sen bu sıralar fazla mı mantıklı konuşuyorsun acaba dediğimde cevap vermemişti bende boşvermiştim bu karan kesin beni öldürücekti zaten dün olanlar hala aklımdaydı ve yüzüm kızarıyordu ne oluyor lan bana.
İÇ SES YILDIZSU;" aşık oluyorsun saf kızım" dediğinde ne alakası var beğ diyip biramı kafama diktim o sırada yine bildirim geldi ne susmaz telefonmuşsun diye sitem ettim karan mesajda ebeme kayıyordu yine.K;"Nora çabuk söyle nerdesin çıldırtma beni sinirlenmeye başlıyorum ve ben sinirlenirsem senin için hiç iyi olmaz çabuk söyle nerdesin ve kiminlesin."
N;"Ya karan benden nefret ediyorsun ve benim nerde olduğumu mu merak ediyorsun etme beni merak kiminleysem kiminleyim SANANEEEE" diye yazıp gönderdim mavi tik olmuştu ve yazıyordu ananıı şimdi sıçtım.
K;"Bak güzelim seni bulmam 10 dakikamı bile almaz hadi söyle nerdesin ve kiminlesin delirtme beni" diye yine sordu ama benden nefret ettiğine dair mesaj yazmamıştı acaba nefret etmiyormuydu neden bu kadar heyecanlanmıştım ki herhalde biranın etkisindendi boşverip iyice sinir edecektim.
N;"baranla birlikte bardayım sanane karışma bana" yazdım allahım ben naptım sıçtı cafer bez getir silsem bile artık çok geçti çünkü mavi tik olmuştu amaaan dedim ne yapabilirdi ki boşverip selinin yanına dans etmeye başladım telefonumda masanın üstündeydi.
YAZAR'DAN
Nora dans ederken telefonuna ard arda hem arama hemde bildirim geliyordu ama nora kendini çoktan selinle dansa vermişti karan hala mesaj atıyordu.
(Mesajdan devam nora görmüyor.)K;"NORA SENİ BULUNCA İNLETE İNLETE SİKMEZSEM BENDE KARAN DEĞİLİM ANLADIN MI BEKLE LAN BENİ O BARAN PİÇİNİN EBESİNİ NASIL SİKİYORUM"
KARAN'DAN
Akşam olmuştu ve bugün noradan ses soluk çıkmıyordu bende aramıştım ama telefonuna bakmıyordu tekrar aradım ama yine bakmamıştı kaşlarım çatıldı acaba birşeymi gelmişti başına hızla mesaj yazdım nerdesin ve o telefon neden açılmıyor diye sordum o ise anında gördü ve Sanane be napıcaksın beni alemlere akıyorum karışma bana
Dedi o an sinir beynime sıçramıştı ne demek alemlere akıyordu asıl soru kiminle bende direkt Nora çabuk söyle nerdesin çıldırtma beni sinirlenmeye başlıyorum ve ben sinirlenirsem senin için hiç iyi olmaz çabuk söyle nerdesin ve kiminlesin diye sordum o ise hala beni sinir etmeye çalışıyordu ve başarıyordu da Ya karan benden nefret ediyorsun ve benim nerde olduğumumu merak ediyorsun etme beni merak kiminleysem kiminleyim SANANEEE yazdı Ben sabır çekiyordum ona ondan nefret ettiğimi söylüyordum ama nefret edemiyordum yani bilmiyorum etmek istiyorum ama edemiyordum çünkü çok masumdu bunları düşünürken iç sesim bana "Aşık oluyorsun anlamıyormusun salak" dedi bende ne alakası var lan sen kime salak diyorsun şerefsiz diye iç sesimle kavga ediyordum napıyorum lan ben iç sesimle kavga ediyordum salak gibi dedi ve yine iç sesim "ya kendin bile biliyorsun salak olduğunu" dedi ve gitti onu boşverim noraya geri yazdım Bak güzelim seni bulmam 10 dakikamı bile almaz hadi söyle nerdesin ve kiminlesin delirtme beni dedim Baranla birlikte bardayım sanane karışma bana dedi baran kim lan ulan baran seni ananı tersten göstericem diyerek gaza bastım direkt sinyal bulma uygulamasını açıp noranın nerde olduğuna baktım **** bar diyordu lan ne işi vardı hemde benim barımda hemen telefondan merti aradım ve kanka hemen bizim bara gel diyerek telefonu kapattım mertle benim barımdı yani ortak kullanıyorduk mert benim kardeşimdi ondan malımı sakınacak değildim aynı şekilde o da bana yaklaşık 10 dakika sonra bara varmıştım ve arkadan 2 dakika sonra mert gelmişti hızla içeri girdik bizi gören herkes başını eğip hoşgeldiniz efendim diyordu bizde baş selamı verip içeri girdik bir yandanda mertle norayı arıyorduk ben ve mert aniden aynı yere kitlendik ve ikimizde kaşlarımızı çatmıştık bazen mertin benim ikizim olduğunu düşünüyordum bunu boşverip hızla noragilin yanına gitmiştik selinde burdaydı ne işi vardı bu kızın burda diyeceğimde noranın en yakın arkadaşı olduğu aklıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Evlilik
ChickLitArkadaşlar can sıkıntısına yazdım +18 vardır rahatsız olcaklar baştan okumasın lütfen 🙏🌸