-8

550 15 30
                                    

NORA'DAN;

Sabah gözlerimi yorgunlukla açmıştım belimde bir ağırlık vardı yine dünki gibi karan bana sarılmış uyuyordu ona çok kızgındım bana istediği gibi dokunuyordu ve ben hiç birşey yapamıyordum gücüm yetmiyordu onunla artık gerekmedikçe konuşmak dahi istemiyordum tamam dün bende o anki duyguyla müsade etmiştim ama çok zor durumdaydım bana o aleti taktığında içimde birşeyler kıpırdamaya başlamıştı ve bende kendimi durduramadım karanı istemiştim ama hepsi onun yüzündendi karana baktığımda bana sarılmış uyuyordu onu uyandırmadan zar zor yataktan kalkıp başka odaya duş için girmiştim. Babama hala kızgındım neden izin veriyordu ki  ben onun kızıydım sonuçta ben bunları düşünürken duştan çıkmış ve üstümü giyinmiştim karan buraya benim bedenime uygun kıyafetler getirtmişti bende  evde giymelik ama dışarda giysemde kötü gözükmiyecek bir takım giydim.

(NORA'NIN GİYDİĞİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(NORA'NIN GİYDİĞİ...)

Tam kapıdan çıkacakken sert bir şekilde bulunduğum odanın kapısı açıldı tahmin edersiniz ki karandı ondan başkası bu şekilde kapıyı açamazdı ona baktığımda ise sinirli olduğu her halinden belliydi sabah sabah bu sinir ne ki derken beyefendi hazretleri konuşmaya başlamıştı.

K;"Nerdesin sen niye benden habersiz odadan çıkıyorsun noraa."

N;"D-duşa girdim sen uyuyordun bende uyandırmadan çıktım ne var bunda bunun için senden izin mi almam gerek."

Dedim kahretsinki yine kekelemiştim bu adamın karşısında korkmamak elde değil ki diye geçirirken yine konuşmaya başladı.

K;"Evet benden izin alacaksın bir daha o yataktan ben uyurken kalkmayacaksın DUYDUN MU benii."

Diye bağırmaya başladı bende artık doldum ve bağırmaya başladım.

N;"YAA YETER BIKTIM ARTIK SENİNLE EVLENMEKTE İSTEMİYORUM BENİ ÇOK BUNALTIRYORSUN İKİ GÜNDÜR DIŞARI ÇIKAMIYORUM ARKADAŞLARIMI AİLEMİ GÖREMİYORUM EVE GİTMEK İSTİYORUM BENİ EVE GÖTÜR BABAMLA KONUŞUP BU SAÇMA SAPAN EVLİLİĞİ İSTEMEDİĞİMİ. SÖYLİCEM. BANA İSTEDİĞİN GİBİ KONUŞUP DOKUNAMAZSIN TACİZDEN FARKI KALMIYOR BIKTIM ARTIK 1 HAFTADIR BURNUMDAN GETİRİYORSUN EVE GİDİCEM BEN ŞİMDİİ."

K;"NORAA BENİ HERGÜN SİNİRLENDİRMEKTEN KEYİF Mİ ALIYORSUN HAA HELE Bİ BABANA EVLENMEK İSTEMEDİĞİNİ SÖYLE İŞTE O ZAMAN DÜNYA KAÇ BUCAK GÖSTERİRİM DUYDUN MU. "

Dedi evet şuan çok sinirliydi ama benimde ondan yana bir farkım yoktu ona bakıcam diye  boynum ağrıdı ama belli etmem lazımdı bende onun boyunda olabilmek için odada bulunan yatağa çıkıp göz göze geldik tabiki yatağa çıksamda ondan yine kısa kalıyordum ama en azından az önceki gibi değildi o ise yarım ağız bi tebessüm edip eski formuna geri döndü bende ona.

N;"Ben artık yoruldum karan bana zarar vermekten başka birşey yapmadın hem bende sana zarar veriyormuşum kendin söyledin hergün sinirlendiriyorum seni işte gel konuşalım ailelerle anlaşamadığımızı ve evlenmekten vazgeçtiğimizi söyleyelim ha ben evlenmek istemiyorum ben hayatıma kendi başıma arkadaşlarımla vakit geçirerek yaşamak istiyorum. Sende bunu istiyorsun işte neyin inadı bu birbirimizi sevmiyoruz evlilik böyle birşey değil."
 
Çok güzel konuştum heee karanın kaşları kısada olsa inmiş ama yine eskisine dönmüştü biraz düşündü sonra yine konuşmaya başladı.

Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin