Karan'danYol boyu sessizce arabayı sürdüm çiftlik evine geldiğimizde adamlarıma çantaları alın içeriye götürün dedim onlarda tamam efendim diyip gittiler bende arka kapıyı açıp norayı yavaş bir şekilde kucağıma aldım havanın serinliğinden iyice bana yapışmıştı bende iyice kendime çektim eve girdiğimde norayı üst kata çıkarattım yatağa yatırdım ve üstünü örttüm tam dışarı çıkacağımda seslice mırıldandı bende meraklanıp yatağın yanına oturdum rüya görüyordu galiba.
N;"Hayır yapma istemiyorum dokunma." diyordu yüzüm düşmüştü benim yüzümden bu kadar kötü şeyler düşünüyor diye düşünüyorken nora tekrar konuştu.
N;"C-cenk yapma dokunma bana istemiyorumm hayır."
Diyordu kaşlarım çatılmıştı bu cenk kimdi hızla noraya "Güzelim kâbus görüyorsun hadi uyan bebeğim." diyerek kollarından sarstığımda nora ateşler içinde yanıyordu az önce ateşi yoktu direkt korumlara doktoru çağırın diyerek bağırdım ve norayı kucağıma alıp banyoya geçtim kendimle birlikte duşun altında suyu açıp noranın kendine gelmesini bekledim nora ise bana kapat çok soğuk desede dinlemedim aradan 5 dakika geçtikten sonra duşun altından çıkıp norayı havluya sardım o hala titriyordu ama az önceye göre ateşi düşmüştü yatağın karşısındaki koltuğa oturttuktan sonra giyinme dolabından kendi tişörtümü alıp noranın yanına gittim üstünü çıkartmaya başlarken nora bana.
N;"S-sen çık ben giyinirim." desede.
K;"Hayır ben değiştiricem nora çok ateşin var uslu dur utanma benden ben senin kocan olucam bebeğim."
Dedim ve üstündeki havluyu yere attım ıslanmış olan kıyafetlerini çıkarttım elimi sütyenine attığımda durdurup ben yaparım desede izin vermeyip sütyenini çıkarttım göğüs uçları soğuktan dikleşmişti emilesi ve öpülesi dursada kendimi tutup elimdeki tişörtümü noraya giydirdim ardından elim küloduna indi başta kıpransada sonradan durdu ve külodunu çıkarttım ardından üstündekini indirdim ve kucağıma alıp yatağa yatırdım noranın ateşine baktığımda hala olduğu kesindi tam ayaklanıcaktım ki kapı çaldı girmek için yeltenecekken sakın diyerek bağırdım norayı bu halde kimse göremezdi hemen noranın üstünü ince bir örtüyle örttüm ardından kapıyı hafif açtım koruma bana efendim doktor bey geldi dedi erkek mi gelmişti çıldırtacaklardı beni bu adamlar ama şuan noramın sağlığı olduğu için tamam dedim ve doktorun gelmesini söyledim.
Doktor;"Merhaba karan bey hastamızın nesi var." dedi zaten stresliydim birde adam kalkmış bana ne soruyor ulan ben nereden bilicem diye geçirdim içimden sinirli bir nefes verip doktora.
K;"Doktor bu soruyu benim sana sormam lazım ateşi var 1 saattir duş aldırsamda geçmedi."
Doktor;"Sakin olun karan bey hemen bakıcam şimdi izin verirseniz küçük hanımın sırtını ve göğüsünü dinlicem."
Dedi sinirden küplere binmiştim küçük hanım mı dedi lan o benim olana şuan doktoru öldürmemek için zor duruyordum ama nora için kendimi tutmak zorundaydım birde sırtını ve göğüsünü dinlicekmiş dokundurur muyum lan ben seni noraya it diye geçirirken adam noraya yaklaşmaya başlayınca durdurdum.
K;"Doktor ne ayak küçük hanım falan birde sırtını göğüsünü dinlicem falan."
Doktor;"Karan bey kusura bakmayın ama hastanın tam olarak neyi olduğunu bilmem için bunları yapmam şart izin verin muayne edeyim."
Dedi biraz düşündükten sonra noranın altında ne külot nede sütyen olduğu aklıma geldi şuan sadece üstünde benim ona elbise gibi gelen tişörtüm kapatıyordu bedenini oda kapatmak sayılırsa gerçi noranın normalde giydiği elbiselerden daha uzun kalıyordu benim tişörtüm diye düşünürken noranın sesi yükseldi kulaklarımda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Evlilik
ChickLitArkadaşlar can sıkıntısına yazdım +18 vardır rahatsız olcaklar baştan okumasın lütfen 🙏🌸