~-10 Selin ve mert~

235 7 11
                                    

Selin'den;
Mertle güzel bir akşam yemeğinden sonra bana güzel şeyler söyledi sesimi beğendiğini gülüşümün çok güzel olduğunu, o bunları söylerken ben direkt kızarmıştım zaten bana samimi ve sıcak geliyordu evet daha bu sabah tanışmıştık ama sanki ben onu uzun yıllardır tanıyormuşum gibiydi o da bana öyle çok derin bakıyordu ki, bunları düşünürken dalmış gitmiştim adeta o sırada mert bana.

M;"İstersen buradan başka bir yerlere gidebiliriz aklımda çok güzel bir yer var." Dedi ben çok şaşırmıştım buradan sonra beni eve bırakır diye düşünüyordum ama yanılmışım karşımda yanıt bekleyen adamı daha fazla bekletmemek için onayladım ve kalktık vale arabayı getirdiğinde yerlerimizi aldık ama ben bir türlü emniyet kemerini bağlayamadığım için mertte bunu fark etmiş olacak ki hemen kolunu uzattı ve kemerimi taktı çok yakındı ve bu benim kızarmama sebep oluyordu ben bunları düşünürken mert çoktan  kemerimi bağlamıştı ve bana derin birşekilde baktıktan sonra.

M;"Çok güzel kokuyorsun." dedi bende ona.

S;"Teşekkür ederim sende öyle kendine has bir kokun var birazcıkta odunumsu bir koku ama ben çok sevdim." Dediğimde birden ağızımı kapattım ne dedim ben içimden söylememiş miydim merte baktığımda ise kahkaha atarak gülüyordu benim elim bir birine karışarak.

S;"Ben çok özür dilerim aslında içimden söylüyordum ama dışımdan çıkıverdi." Dediğimde iç sesim (Sıçtı cafer bez getir.) Dedi o an iyice sıvadığımı fark ettim mert hala gülüyordu bende ona.

S;"Yaa mert gülme lütfen zaten rezil oldum." dediğimde mert kahkaları azalmış olsada hala tatlı ve çekici gülümsemesi ile bana.

M;"Tamam tamam gülmüyorum ama bu kadar tatlı olmaya devam edersen seni öpmek zorunda kalacağım haberin olsun." dedi ben ne söyleyeceğimi şaşırmış ve kızarmıştım yol boyu tatlı atışmalar yaparken beni sakin ormanlık ama çok hoş ve loş ışıklı bir kır bahçesine getirdi ama kimse yoktu sanki ayırtılmış gibiydi merte baktığımda ise bana  bakıyordu sürekli bana bakıyordu ve elim ayağıma giriyordu, bende yine o anki heyecanla dudağımı dişledim mertin bakışları gözlerimden dudaklarıma kaydı ve biraz daha yakınlaştı derin bir nefes verdi ve bana.

M;"Selin beni kırmayıp buraya kadar geldiğin için çok teşekkür ederim iznin olursa sarılabilir miyim?" Bu dediğine gözlerim dolmuştu çok nazik ve düşünceli bir insandı ve ben ondan ilk günden hoşlanmaya başlamıştım ama belki onun sevgilisi vardı kim bilir bunları bir an önce noraya anlatmam lazımdı hatta yüz yüze ama şuan bunu boşverdim çünkü bana yönelttiği sorunun cevabını bekliyordu bende ona cevap vermeden parmaklarımın ucuna kalkıp kollarımı boynuna doladım bu yaptığımı fark edip biraz eğilmişti yoksa hayatta yetişemezdim boynuna ona sarıldığım gibi beni kucağına alması bir oldu kucağında iken birden bir eli belimde diğer eli bacaklarımdaydı bir anda çığlık attım.

M;"Şşş korkma düşürmem seni benim kollarımda her daim güvendesin güzelim." Demişti yanlış duymadıysam güzelim demişti bu beni heyecanlandırırken o yine.

M;"Çok hafifsin yemek yemiyor musun sen." dediğinde kaşlarımı çattım ben ben 53 kiloydum

S;"Ben 53 kiloyum nerem hafif fazlam bile var ." dediğimde o bana bakarak güldü ve.

M;"Güzelim fazlan falan yok kuş gibisin hem bana göre zayıf ve kısasın." dedi gerçektende doğruyu söylüyordu ama ben inat edip.

S;"Ben kısa değilim bir kere benim boyum 1.65 sen çok uzunsun boyun kaç ki."

M;"Güzelim ben 87 kiloyum ve boyum 1.86 yani bana göre hem kısa hemde hafifsin."dediğinde hak vermiştim o ise bu değime gülmüştü gamzesi vardı ben o gamzesini öpmek istiyordum ve hiç yapmayacağım şeyi yapıp hızla yanağına öpücük kondurdum ona baktığımda vücudu kasılmıştı acaba öptüğüme kızmış sinirlenmişmiydi ben mahçup birşekilde.

Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin