~14 bölüm

99 5 3
                                    

Nora'dan

Evet tüm aksiliklerin üzerine karan bana cenk'i soruyordu ben ne diyecektim ki şimdi daha yeni yeni atlatmıştım o yaşananları tekrar yaşamak istemiyordum ama anşatacaktım kendisi bulursa daha kötü olurdu selin'den başka kimse bilmiyordu bu olayları içimden ne yapacağım acaba bayılma taklidi mi yapsam diye düşünmedim değil ben bunlaeı düşünürken karan bey'in sesi kulaklarımı deldi.

K;"Evet nora seni dinliyorum cenk kim ne anlatacaksın."

N;"K-karan öncelikle sakin olacağına söz vereceksin tamam mı?" Dediğimde seslice bir nefes verdi ve bana.

K;"NORA BENİ DELİRTMEE SÖYLE ÇABUK BU CENK KİM NİYE UYKUNDA ÖYLE DİYORDUN HA."

Dediğinde ne diyeceğimi şaşırmıştım bende söylemekten başka çarem kalmadığı için hazırda göz yaşlarımı saldım ve anlatmaya başladım.

N;"C-cenk lise iki'den beri bana takıntılıydı arada g-gelir benim yolumu keserdi (hığğk) ben ne ladae istemediğimi söylesemde dinlemiyordu b-benden 3 yaş büyüktü ben çok gü-güçsüzdüm.
(Hıığkk)."

Sözümü devam ettirtemedim o gücü bulamıyordum kendimde yine karan az önceki ses tonunu ayarlamaya çalışıyordu ama gözlerindeki ateşe hakim olamıyordu.

K;"Devamını getir nora sonra ne oldu ne yaptı o it şerefsiz çabuk söyle birşey yapmayacağım sakin ol anlat tane tane hadi bebeğim."

Dediğinde sözlerine inanmak istedim ama gözleri olacakları gösteriyordu zaten önüme çöktü ve ellerimi avuçlarının arasına aldı bana güven verircesine bende olanları anlatmaya devam ettim.

N;"G-geçen sene birgün okuldan eve dönerken beni arabayla takip ediyormuş bende eve erken varabilmek için kestirme kolay kolay kimsenin geçmediği bir yoldan gitmeyi tercih etmiştim salak kafam s-sonra takip edilme hissine kapılıp hızlı hızlı yürümeye başlamıştım ama c-cenk beni yakalayıp z-zorla arabaya bindirdi çok a-ağladım yalvadım bırakması için ama bırakmadı bağırdım kapıyı açmaya çalıştım ama açılmadı (hıığk) daha sonra uzakta bir eve getirdi beni zorla i-istemedim ağladım bağırdım yardım isredim ama kimse yoktu c-cenk beni evw soktuktan sonra ben kendimi bi odaya kilitledim çok sinirlemmişti k-kapıyı kırıp beni yatağa atmıştı."

Devamını getirememiştim hıçkıra hıçkıra ağlıyordum ama karan sinirden kıp kırmızı olmuştu.

K;"Devamında ne oldu nora susma cevap ver başka ne oldu."

Ne diyeceğimi bilememiştim ama ona güveniyordum olanlara rağmen ona güveniyordum ve devam ettim.

N;"Sonra üstüme uzanıp boynumu öpmeye başladı mani olmaya çalıştım ama ç-çok güçlüydü üstümü çıkartmaya çalıştı üzerimi yırtmış neredeyse bana tecavüz ediyordu en sonda yanda duran boş bardağı alıp kafasına v-vurmuştum üzerime ağırlık çökmüştü zar zor c-cenki üzerimden atıp kapıya doğru koşmuştum nerede olduğumu bilmiyordum hava kararmış ve soğuktu üzerimdekiler yırtıktı hemen salonda koltuğun üzerindeki battaniyeyi alıp anahtarla o-onun üzerine kapıyı kilitledim ve kaçmaya başlamıştım en sonunda yoldan geçen bir arabayı durdurup beni evime yakın biryere indirmesini rica ettim sağolsun amca beni evime kadar bırakmıştı k-karan yemin ederim ben birşey yapmadım."

Dedim ağlayarak o kadar kötüydü ki o anlar ben çok korkmuştum karana baktığımda bir sağa bir sola gidip geliyordu onun bu hareketi beni daha da korkutuyordu birden bağırarak kendi kendine.

K;"ONUN ANASINI SİKİCEM NASIL LAN NASIL OLURDA BENİM OLANA ELİNİ SÜRMEYE CÜRRET EDER GÖSTERİCEM BEN ONA." Diyerek bağırıyordu ben kulaklarımı kapatıp ağlıyordum karan birden fatih diyek seslendi korumlarından biriydi galiba ben olanları yeni idrak ederek ayağa kalkıp karanın yanına gittim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zorlu Evlilik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin