KARAN'DAN;
Noraya günden güne alışıyordum kokusu çok güzeldi herşeyiyle hemde ama bunu kendime yediremiyordum onunla zorla evlenecektim gerçi onun içinde zordu bilmediği bir adamla evlenecekti ondan nefret ediyorum diyordum ama aslında nefret edemiyordum bunu bilmesine gerek yoktu. Gerçekten çok güzel bir kızdı henüz 17 yaşında olmasına rağmen duru bir güzelliği vardı her erkeğin isteyeceği arzulayacağı bir güzelliği vardı bunu düşünürken ister istemez sinirlenmiştim o benimdi ve benden başkası ona bakamazdı gözlerini oyardım bugün norayı çok ağlattım ama hak etmişti de bana bağırıp hakaret etmicekti çok uyarmıştım onu ama hala aynı şeyleri yapıyordu. Nora benden tiksindiğini ve nefret ettiğini söylediğinde içimde birşeyler kopmuştu benden tiksiniyordu ama sinirlenince hiç birşey göremiyordum ona da söylemiştim bunları düşünürken noranın babasını aramaya karar verdim belki bir gün daha benimle yatabilirdi.
TELEFON KONUŞMASI;
K; "Alo merhaba osman bey ben karan rahatsız etmiyorum inşallah. " dedim.
O;"Estağfurullah oğlum o nasıl bir laf istediğin zaman arayabilirsin ayrıca bana bey ve efendim demekten vazgeç baba demen yeterli oğlum her neyse sen ne için aramıştın. "
K;"Tamam osman baba ben norayla çiftlik turumuz uzun sürdü de bugünde kalabilir mi burada diye aramıştım yarın erkenden döneriz zaten. "Dedim.
O;" Tamam oğlum ben sana güveniyorum sağ salim getirirsin
Kızımı siz keyfinize bakın şimdi toplantım var daha sonra konuşuruz evladım. "DediK;" tamamdır osman baba teşekkür ederim kolay gelsin size hatice anneme de selamlarımı iletin lütfen hoşçakalın. "
Dedim o da Aleyküm selam görüşürüz oğlum diyip kapattı şimdi noraya bir gün daha burada kalacağını söyleme vakti aslında çiftlik evinde değildik ama yanlış anlaşılırız diye çiftlik evi demiştim bunları boş verip salona inmeye karar verdim nora telefonda biriyle samimi bir şekilde konuşuyordu kaşlarım çatılmıştı hemen kimdi ki bu hemde nora kahkaha atarak konuşuyordu bana bile böyle konuşmuyordu karşısındaki kişiyi anlıkta olsa kıskanmıştım bir anda kafamı sallayıp noluyo lan bana diyip kendime geldim. (AŞIK OLUYORSUN BEBEĞİM.) Salonda koltuğa oturdum nora'nın beni fark etmesiyle gülen suratı düştü ve karşısındaki kişiye seni sonra arayacağım görüşürüz diyip kapattı ve bana korku dolu bakışlarla baktı az önceki halinden eser yoktu ve bu durum benim canımı sıkmış ve sinirlendirmişti benden korkmsıda ne demekti ben onun kocası olacaktım.
İÇ SES:"Nasıl korkmasın kız senden neler yaptın bağırdın kızdın ağlattın istemediği halde dokundun. ")
İç sesim haklıydı ama beni sinir etmeyi başarıyordu hakim olamıyordum iç sesi boşverip noraya soru yönelttim.
K;" Kiminle konuştun sesin taa yukarıdan geliyordu." dedim aslında sesi yukarıya gelmiyordu ama bunu bilmesine gerek yoktu o ise bana korkuyla bakmaya devam etti gözleri dolmuştu ne çok ağlıyor diye geçirdim içimden o ise korkuyla ağzını yarım açmıştı.
N;"A-arkadaşımla konuşuyordum rahatsız ettiysem kusura bakma dalmışım."
K;"Sana kiminle kınuştuğunu sordum arkadaşın olduğunu bende biliyorum şimdi tekrar soruyorum kimdi o konuştuğun kişi.)
Diyerek sordum sesim sonlara doğru yüksek çıkmıştı ve korkmuştu titriyordu bu titreme işide sinirimi bozuyordu zaten o ise tekrar korku dolu sesiyle kısık bir şekilde cevap verdi.
N;"Arkadaşım f-furkan ders notları için aramışta onları verdim. "
Dedi kimdi bu dallama furkan sinirlenmeye başlamıştım iyice.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Evlilik
ChickLitArkadaşlar can sıkıntısına yazdım +18 vardır rahatsız olcaklar baştan okumasın lütfen 🙏🌸