Selin'den
Evet akşam saat 19.30'du mertle akşam yemeği için sözleşmiştik ve yaklaşık 10 dakika sonra burada olacaktı çok heyecanlıydım norayı aradım 3 çalışta açmıştı sesi ağlamaklı ve bitkin çıkıyordu hemen ne olduğunu sordum ve bana hastalandığını dinlenirse geçeceğini söyleyip telefonu kapatmıştı yarın ilk işim norayla buluşmak olacaktı elimdeki telefon çalmaya başlayınca ekrana baktım mert arıyordu yine heyecan basmıştı içimi çok bekletmeden telefonu açtım ve bana evin önünde olduğunu söyledi hemen telefonu kapattığım gibi kapıya koştum anneme çıktığımı söyledikten sonra kendimi dışarıya attım.
Mert arabasına yaslanmış elinde sigarasıyla yere bakıyordu topuk seslerimi duyduğunda bana baktı ve baştan aşşağıya süzdü bir yandan'da kaşlarını çatmıştı ama 2 saniye sonra düzeltip yanıma yaklaştı ve elimi alıp dudaklarına götürdü kalbim çok hızlı atıyordu ama belli etmemem lazımdı hemen sonra arabaya bindik kemerimi bağlarken bacaklarım biraz daha açılmıştı mertte farkmetmiş olmalıydı ki bacağıma kaşları çatık bakıyordu bende pardon diyip bacaklarımı biraz daha örttüm.
Selinin giydiği.(çanta yok , kolye yok.)Sonunda restoranta varmıştık burası çok güzel bir yerdi merte maktığımda bana uzun uzun bakıyordu ona baktığımı fark edince bakışlarını hemen çekti ve koluna girmem için zaman tanıdı bende koluna girdim hemen restorant çok şıktı önceden rezerve edilmiş masaya oturduk mert yine kibarlık yapıp sandalyemi çekti ve ben oturunca o da kendi yerine karşıma oturdu.
M;"Ee anlat bakalım güzellik bugün pek tatsız başladık güne ama dün seni o halde bırakamazdım üzgünüm."
S;"Sorun değil evet tatsız başladık ama sonu tatlıya bağlanıyor ben kendi adıma dün için çok teşekkür ederim siz olmasanız sonu iyi olmazdı zaten verdiğim rahatsızlık birde sabahki kaba davranışım adına da özür dilerim mert bey."
M;"Öncelikle birdaha özür veya teşekkür etmene gerek yok selin ve aramızda ki hanım, bey sözlerini kaldırsak mı ayrıca seni misafir etmek çok hoştu ben bundan hiç rahatsız olmadım açıkçası."
S;"Peki m-mert biraz garip oldu (hafif kıkırtı). Ben sizin samimiyetinize güveniyorun yeni tanışsak bile sevdim sizi."
Mert sessizce gülümsedi ve gelen garsona birkaç sipariş verdi ve bana baktı açıkçası bakışları çok güzeldi ama arada göğüs dekolteme gözü kayıp ağzında birşeyler söylüyordu anlamadım ama boşverdim sipariş ettiklerimizi garson önümüze koymaya başladı diğer yandan başka garsonda kadehlerimize kırmızı şarap doldurmaya başladı aslında içmesem daha iyi olacaktı kırmızı şarap bana çarpıyordu daha çabuk sarhoş oluyordum ama bir kadehten birşey olmaz diye yudumladım bir yandan mertle sohbet ediyorduk o yemekten çok bana bakarak şarabını yudumluyordu birden elini cebine atıp siyah kadifemsi bir kutu çıkarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Evlilik
ChickLitArkadaşlar can sıkıntısına yazdım +18 vardır rahatsız olcaklar baştan okumasın lütfen 🙏🌸