(3 sene sonra 4. Sınıf)
(Evelyn'in ağzından)
Draco ile küseli yani düşman kesileli topu topu 4 yıl olmuştu fakat ben onu o kadar takmıyordum. Kesinlikle Pansy yada Astoria ile yakınlığı dikkatimi çekmedi.Biz Dursleyler'e bu yaz hiç gitmedik ve mutluyum. Sorarsanız Weasleylerdeyiz Dünya Kupası Qudditch maçı için hazırlanıyoruz. Hermione Harry'i uyandırmaya çalışıyor.En sonunda tokat attı...
Haketmiştir.
Herkes hazırlanmış bense gündelik kıyafetlerimle gün doğuşunu izliyordum ve aklımda tek birisi vardı. Sirius.
- Hadi Eva! Beni Harry'e yaptığım gibi tokat attırmaya zorlama gecikiyoruz.
Harry'nin sesi bizim olduğumuz odanın dışından duyuldu.
- Sen hatırlattıkça canım acıyor. Şuna bak domatese dönmüşüm! Sende istemiyorsan mekanı terk et Eva yada Hermione ye itaat et!
- Ne diyor bu salak ya?
- Boşver sen onu. Söyle neyi düşünüyorsun böyle kara kara?
- Sirius'u.
- Neden ki?
- Sirius'a bu yaz topu topu 2 mektup yazdım ve gelen son mektubunda bu durumundan hoşlanmadığını söylemeden anlayabiliyorum.
- İyide bu yaz sadece geçen senenin derslerini telafi edebildin üstelik Weasley'lerdeyiz durumu olağan karşılayacaktır.
- Yinede bir yüzyüze buluşamadığımız için kendimi suçlu hissediyorum.
Bayan Weasley sohbete dahil oldu.
- Ah canım eminim ki Sirius da kendini kötü hissediyordur. Bak ne diyeceğim Arthur, yarın Harry ve seni Sirius'un yanına götürsün belki o zaman ikinizde rahat edersiniz ha? Moralin yerine geldi mi canım? Ama şuan hazırlanmanız gereken bir Dünya Kupası var. İngiltere'ye 5 yılda bir denk gelir bu maçlar bence daha fazla kaçırmadan hazırlanın.
...
Brezilya ve Amerika arasında olan maça geldik. Stadyuma geçmek için demirlerden yapılmış bir koridordayız ve Bay Malfoy gayet rahat bir şekilde şirret oluyor ve yanındaki...
YUH! BU DRACO MU???!!! Hadi canım kardeşi falandır. İYİ DE ONUN KARDEŞİ YOK Kİ?!
- Evelynnnn
- Hermione eğer tek bir kelime edersen avada çakarım.
- Gözünü ondan alamıyosunn.
- Siyah takım elbisede hiç yakışmamış. 🙄
AŞIRRRRI YAKIŞIKLI OLMUŞ.
- Ahh havada aşk kokusu var.
- FRED WEASLEY!
George kulağıma yaklaştı ve şöyle dedi.
- Eğer ona karşı ne hissettiğini bilmiyorsan....
İç sesini dinle
Ve ikizler böylece defolup gitti. Tabii Harry'nin bunlardan gram haberi yoktu işi gücü sabahtan akşama kadar Ginny ile konuşmak. Zaten ikizlerin ve Hermione'nin bu dediklerini duysa kulaklarımda şu söz çınlardı. " ✨BeNiM kArDeŞiM bİr mAlFoY İlE OlAmAz BiR KeRe dAhA BöYlE BiR sAçMaLıK çIkMaSın✨". Hıı hatırlayınca içim ürperdi be.
- Oh.. Bay Weasley bakanlıkta işler nasıl gidiyor?
- Kapa çeneni Licius.
- Bende öyle düşünmüştüm berbat değilmi? HAHAHA. Küçücük çocuklarıda maça getirmişsiniz ne o promosyon mu verdiler?
Ben tabi kendimi tutamadım.
- Bay Malfoy bu Dünya Kupası maçı olduğu için bedava.
- Bayan Potter. Sizi görmek ne büyük bir şeref. Demek ki promosyon bile alamayacak kadar Bay Weasley aciz. Sadece bedava maçlara gidebiliyorsunuz.. Yazık!
Yanındaki Draco beni böyle boydan aşağı süzdü ve sırıtıp aşağı baktı. Bense şeyyy.....Domatese dönmüştüm sırf sırıtıp baktı diye.
Evelyn.
Evet sevgili ben?
Bu çocuk senin kanınla bile dalga geçti. 3 yıl boyunca sana etmediğini bırakmadı. 2. sınıfta Quidditch maçı için arayıcı olmuştun ve ölümden döndün bu sarı çocuk yüzünden. Hatırladın mı?
Sağol ya çok iyi moral verdin.
- Neden Malfoyları sevmediğimi birkez daha hatırladım.
- Hıı. Görüyoruz halinden.
- Hermione!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Red One - Draco Malfoy Classic Fanfiction Series
FantasyEvelyn nerden bilsin zamanı geldiğinde en büyük düşmanıyla savaşta gerçeklerle düello atacağını? Lovers to enemies to lovers "I prefer you and your red roses"