Sirius'a Gecikmiş Erken Ziyaret

26 6 0
                                    

(Harry'nin ağzından)

Evelyn olduğu yerde bayılmıştı.Sanki Malfoy'da bu anu bekliyormuş gibi onu tam düşerken kollarıyla tuttu ve yavaşça yere yatırdı. Baya telaşlı gözüküyordu. Nefes alışverişlerini ve nabzını kontrol ettikten sonra bize patladı. Sanki kendi kardeşi?

- Öylece duracakmısınız aptallar!? Kız bayıldı? Hani hatırlatıyım?

- Seni neden bu kadar ilgilendiriyor Malfoy? Her kötü anında yanında mıydın sanki?

- Sen var mıydın ki bunu bana soruyorsun Granger?

- Hermione ile düzgün konuş sonuçta o kendini Evelyn'den uzaklaştırmadı.

- Ah.. Keşke ben Evelyn'ni kendimden uzaklaştırırken de bu sözleri söylebilecek cesaretiniz olsaydı.

- Ne diyorsun sen!?

- Benim Evelyn'den uzaklaşmam işinize geldi değil mi? Sizde diğerleri gibi kıskançtınız bunu sizden beklemezdim.

- Hermione ile düzgün konuş aptal!

- Granger kocana sahip çık.

Hermione ile Ron birbirine bakıp kıpkırmızı olmuşlar, Malfoy'a ise cevap vermemişlerdi.

Az sonra ise Bay Weasley geldi. Malfoy ise bunu görür görmez Lyn'i kucağına alıp arabaya götürdü.

( Evelyn'in ağzından)

Ben aptal mıyım? Cidden hiçbir şeyin farkında olmadığımı falan sanıyorlar. Sence Evelyn, Evelyn Potter'a birşey mi olur aslanım. Dokuz canım var benim.

Hey, beni kucağına alan kim?

...

DRACO?!

Kokusu değişmemiş uWu

BENİM AKLIMDA NİYE KOKUSU VAR?!

Ayy jentılmeeeeeen

Ne diyon ya

Şiveyi abarttım sanki.

( Draco'nun ağzından)

Evet belki teyzem gibi konuşurken hiçbir şeyin farkında değildi ama şuan ayık ve taklit yaptığını o kadar belli ediyor ki. En azından benim için

Bir dakika o kollarını boynuma mı sardı?

Act fool. Act fool. (Aptal gibi davran) Draco.

(Yazardan: Biliyorum çok fazla ağız değiştirdim)

(Sirius'un ağzından)

- Sirius.

- Eveeet?

- Bir araba yaklaşıyor.

- Ara sokakta olduğumuz için olabilir mi acaba Remus?

- ARABA UÇUYOR?!

- Hangi salak görünmezliğini kapatmadı acaba millete rezil oluyoruz.

- ARABA BİZE DOĞRU GELİYOR?!

- ...

- İÇİNDE ARTHUR VE HARRY DE VAR?!

- Belki ziyarete gelmişlerdir.

- HARRY ÇOK ENDİŞELİ GÖZÜKÜYOR?!

- Birşeyi yoktuuur.

O an elime Gelecek Postası'nı aldım ve okumaya başladım.

Maç çıkışı beklenmeyen saldırı... Quidditch Dünya Kupası maçı çıkışı kamp yapmak isteyen halk, ölüm yiyenlerin saldırısına uğradı. Ölü ya da ağır yaralanan yok.

BUNE LAN ŞİMDİ?!

Yoksa...


The Red One  - Draco Malfoy Classic Fanfiction SeriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin