Kafein Zihni Açar Bir de Babasının Kızı

30 7 2
                                    

(15 gün sonra) - Black Malikanesi-

Şahsen bana sorsalar safkanım ve kendimi bildim bileli bu evdeyim. Ama şu yaşanan bayılma olayı sonrası özellikle Sirius ve Harry ve de çevremdeki birçok arkadaşın demesi üzerine hafızamın bir kısmını kaybetmişim.

Evet, annemin Lily ya da babamın James olduğunu biliyorum zaten. Ama annemin muggle doğumlu olduğunu kafamı zorlayarak anca hatırlayabildim. Tabii bunun gibi kafamı zonklattığım 175 soruyuda, hepsini Sirius sordu, anca böyle cevaplayabildim. Örneğin Hermione Hogwarst yıllarımda en iyi arkadaşım olduğunu biliyorum ama onunla daha öncede bir geçmişimizin olduğu bu sorular sayesinde hatırlandı ya da Lucas, onun Slytherinli ama muggle doğumlu olduğu için dışlanan birisi olduğunu biliyordum - kendisi iksir dersini geçmeme baya yardımcı olmuştur- ama onunla aynı Mione gibi bir arkadaşlık geçmişim olduğuda bu sorular sayesindeydi ya da Petunia Teyzem, onun teyzem olduğunu biliyordum bi de adını...

Anlayacağın jetonlar biraz hatta çok geç düştü beynime.

Evelyn Lily Potter

Heh günlükte tutulduğuna göre hayatıma devam edebilirim. Günlükte şu sıralar hafızam için gerekli olduğunu düşündüğüm bir aktivite. Eski Evelyn bunun g sini bile yazmaya üşenirdi.

Kendime bir adet bol köpüklü bir kahve hazırladım ve İngiltere'nin mükemmel yağmur manzarasını izlemeye ve bir yandanda kahvemi yudumlamaya başladım. Özellikle Black malikanesi gibi bir sarayda böyle şeyleri yapmak çok hoşuma gidiyordu resmen rahatlıyordum.

- Evelyn? Napıyorsun?

- Oh, Merhaba Sirius herzaman ki boş işler müdürlüğümü yapıyorum.

- Peki seni sıkmak istemiyorum ama hatırladığın birşey var mı?

- Bu sana garip gelicek ama var.

- Ciddi misin nedir peki?

- Draco.

- Ne olmuş Draco'ya

- Ona çok benzer bir çocuk gördüm 5-6 yaşlarında. Aynı şekilde kendimi de..

- Bir dakika.. Eee

- Çiçeklerin yoğunluklu olduğu bir bahçe vardı bir de malikane vardı aynı bunun gibi ve bizde orada kovalamaca oynuyorduk... Gayet mutluyduk hatta.

- O olduğundan emin misin? 

- Yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

(Sirius'un ağzından)

Cidden o kadar değişik birisin ki Evelyn nerdeyse en yakın arkadaşının adını hatırlayamazken Malfoy'la geçirdiğin çocukluğu hatırlıyorsun..Babasının kızı işte..

Bunu şuan öğrenmemesi gerekiyor geçiştirmeliyim.

- Evelyn biliyorsun ki Malfoylarla bağım var ama eğer sizin böyle bir anınız olsaydı ben bilirdim. Bence sen rüya ile karıştırıyorsun.

Bir an karşı çıkacakmış gibi oldu ve

- Haklı olabilirsin zaten şu sıralar kendimden bile şüphe ediyorum.

(Evelyn'in ağzından)

- Merhaba millet!

- Tam zamanında Harry!

- Gene ne oldu?

- Şeyyyy.. Hani ben bu sene quidditchte benim sıram ya... Ateşoku'nu alabilirmiyim?

The Red One  - Draco Malfoy Classic Fanfiction SeriesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin