Yaklaşmıştı. Ne mi? Hogwarst tabii ki de! Ne kadar daha çok kötü anılarımın olduğu yer olsada aynı zamanda Hogwarst benim yuvam. Gidebileceğim tek yer.
Her neyse bu kadar duygu sömürüsü yeter.
İstasyondayız. Tabii ki de Sirius bir kaçak olduğundan dolayı yanımıza gelemedi. Ama bu sefer benim vaftiz babam ve annem geldi. Remus ve Nymphadora! Tabi küçük oğulları Ted de. Son kez Remus'a sarıldıktan sonra önümdeki kırmızı trene baktım. Derin bir nefes aldım ve Hogwarsttaki 4. yılımın sorunsuz geçmesi için Tanrı'ya dua ettim. Dinine aşırı derecede bağlı biri değilim ama dua şu an için duygularımı bastıcabilecek tek yöntemdi.
Nedense birinin bana baktığını hissettim ve kafamı sağa döndürdüm. Karşımda sarı platin saçlı Draco Malfoy bana bakıyordu. İğrenirmiş gibi yapıp trene bindim. Trende neredeyse yok denecek kadar az boş yer vardı.
Grifinndor yerleri ise bahsetmek bile istemiyorum. Bir peronda 10-15 kişi vardı ortalama. Mecbur Slytherin bölümüne gitmek zorunda kaldım.
Slytherin bölümü Grifinndor kadar dolu değildi ama dolu denecek kadarda boş değildi. Birisi masa başında tek oturuyordu. Erkekti ve birçok Slytherinli ona kusmuş gibi yaparak dalga geçtiler. Biraz daha dikkatli bakınca anladım.
LUCAS!?
Düşünmeden yanına gittim.
E.P. - Uzun zaman oldu.
Başını kaldırmadı.
E.P. - Foreman?
Yavaştan bana şöyle dedi.
L.F. - Ne diyeceksen de de git artık.
Küçük bir kahkaha patlatdım.
E.P. - Hhahaha. Benim Lucas.. "Evelyın."
L.F. - Evelyn! Seni görmeme sevindim ama şu "EVELYIN" meselesini ne zaman bırakıcaz?
E.P. - Bilmem belki unutunca. Sen onu boşver de. Neden bütün Slytherinliler sana karşı zorbalık yapıyorlar? Bu meselenin artık kapanması gerek.
L.F. - Bilmiyorum Eva. Keşke bilsem.
Ve şaşırmadığım gibi....
D.M. - Huhuhuu. Bak sen Potter ve Foreman! Yeni shipimiz mi acaba?
E.P. - Kapa çeneni Malfoy! Seninle konuşan yok.
D.M. - Ben senin yerinde olsam böyle demezdim Evelyn. Bu sene seninle çok konuşucaz.
( Yazardan: Bende öyle düşünüyorum da işte malum)
L.F. - Seninle konuşacağı yok belli ki Malfoy. Sen Astoria ile konuşsana sonuçta en skandal ship sizsiniz.
D.M. - Gücünü Potter'dan mı alıyorsun Foreman?
L.F. - Evet sorun mu var?!
D.M. - Gel seninle biraz konuşalım ha?
E.P. - Takma onu Lucas.
L.F. - Takacak değilim zaten ama merak ettim ne konuşacakmış.
Ne yani Astoria ile Draco çıkıyor mu? Astoria diğerlerinin dediğinin aksine iyi bir kız olduğunu düşünüyorum. Ama Draco gibi bir insan ona yakışmıyor bence.
(Draco'nun ağzından)
D.M - Bana bak Lufian.
L.F. - Lufian?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Red One - Draco Malfoy Classic Fanfiction Series
FantastikEvelyn nerden bilsin zamanı geldiğinde en büyük düşmanıyla savaşta gerçeklerle düello atacağını? Lovers to enemies to lovers "I prefer you and your red roses"