W.M. -Kızlar hazır mısınızz?
E.P. - TABİ Kİ DE!
G.W. -Çatlatma adamı anlat anlat
W.M. - Bu zamana kadar hep Griff'lerden bahsettim bide Slyt'lerinkileri söyliyim
Şimdi Pansy Parkinson veee Thedore Nott birbirleriyle flörtleşiyorlarmışşşş bu birr.
E.P. - Thedore mu onu tanıyorum quidditchte kaleci hatta benimle epey bi kavgası var.
W.M. - Bombayı patlatıyorum.
Herkes Malfoy ve Greengrass'ın sevgili olduğunu düşünüyordu ama aslında onlar uzaktan bir akaraba oldukları için yakınlarmış. Malfoy'un dediğine göre "benim zaten bir sevgilim var Greengrass sadece beni destekleyen bir arkadaşım" demiş.
G.W. - Baş harfi Evelyn Scarlett Lily Potter.
E.P. - YOK BİRDE MAKALE YAZSAYDIN NE BAŞ HARFİ?!
W.M. - Dediği doğru mu sevgili misiniz?
E.P. - Tabi ki değil sadece onunla bir geçmişim var o kadar
W.M - Anlatıyorsun hemen
H.G - Senin öğrendiğin şeyleri başkalarına anlatmayacağın ne malum?
W.M. - Sen olsan böyle yapardın çünkü değil mi Hermione?
H.G. - Sende başkalarından öğrendiklerini bize anlatıyorsun yarın başka bir arkadaş bulsan onada aynısını yapacaksın
G.W. - Hermione vurdu ve gol
E.P. - Heyy sakin kızlar
H.G. - Adım ne demiştin?
W.M. - Lyra Keller?
H.G. - O yüzden mi yattığın yatağın altındaki bavulun üzerindeki harfler W ve M?
W.M. - Ne anlatmaya çalışıyorsun bulanık?
E.P. - Hoop iki güldük diye bizi hemen kankan sandın sanırım
G.W. -Ne olursa olsun Hermione bizden büyük ona göre davran
H.G. - Boşverin kızlar ben bulanık lafıyla kendini güçlü göstermeye çalışanları umursamayı bırakalı 4 yıl oldu ayrıca kendisi bile saf kan değilken bu durum baya gülünç oluyor.
Bak bende ne var WENDY MCALLESTERW.M. -Kızlar elindeki şeyin sahte olduğunu biliyorsunuz değil mi?
E.P. -Evet bir şey sahte. Arkadaşlık ilişkin gibi. Adına kadar yalan söylemiş bir insansın diğerleri hakkında söylediklerinin doğru olduğunu nereden bilelim?
W.M. -Hadi ama Evelyn elindeki kâğıt sahte iki çift sözüne mi inanacaksın?
G.W. - Biz senin kim olduğunu baştan beri biliyorduk zaten neyin kafasını yaşıyorsun?
E.P. - Ne oldu küçük düzenbaz senden başkaları da yalan söyleyince masken mi düştü?
H.G. - Ayrıca sınav kağıtlarında da ismini farklı yazdığın için Prof. McGonagall seni ofisine istiyor.
W.M. - Bu iş burada bitmedi Granger bende senin açığını bulacağım.
G.W. - Bulduğun zaman haber verde azcık gülelim.
E.P. - HADİSENE YÖNETİMDEN ÇAĞIRMIŞLAR SEN HALA LAF YARIŞTIRIYORSUN APTAL
Dediğim gibi defolup gitti
G.W. -Cidden Hermione yeryüzüne melek gibi düştün ya ona her şeti anlatsaydık
E.P. - Bugün olanlar için özür dilerim Hermione
H.G. - Birde superman kostümü verseler tam olucam
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Red One - Draco Malfoy Classic Fanfiction Series
FantasyEvelyn nerden bilsin zamanı geldiğinde en büyük düşmanıyla savaşta gerçeklerle düello atacağını? Lovers to enemies to lovers "I prefer you and your red roses"