тαкє мє σνєя тнє ωαℓℓѕ вєℓσω
fℓу fσяєνєя, ∂σи'т ℓєт мє gσ
ι иєє∂ α ѕανισя тσ нєαℓ му ραιи
ωнєи ι вє¢σмє му ωσяѕт єиєму
тнє єиєму-----------
Uykumdan nefes nefese uyanmıştım. Kabus olduğunu anladığım zaman nasıl rahatladım , anlatamam. Yanımda Hiroki hâlâ uyuyordu. Onu uyandırmadan kalktım ve aşağıya indim. Ailem yoktu. Onları aramak istedim ama gözüm açık olan televizyona kaydı." Bugün ki haberimize Kanto Manji çetesi , Rokuhara Tandai çetesi ve Brahman çetesi ile başlıyoruz. Üç çete arasında büyük bir kavga çıktı. İki ölü var! Merhumların isimleri Rokuhara Tandai lideri South Terano ve Brahman üyesi Ryuguji Ken! Sevenlerine başsağlığı diliyoruz. "
Ryuguji Ken mi? Bu isim bana bir yerden tanıdık geliyor ama hatırlayamıyordum. Haberi kapatmak istedim ama haberin sesi beni durdurdu.
" South Terano'nun katilinin Kanto Manji lideri Manjiro Sano olduğu düşünülüyor. Diğer üyelerinde bunu onaylandığı biliniyor. Sırada ki haber- "
Televizyonu hızlıca kapattım. Kalp atışım deli gibi hızlanmaya başlamıştı. Hemen telefonuma saldırdım fakat ben aramadan , annemin beni aradığını gördüm. Telefonu titreyen ellerim ile açtım.
" Anne neredesiniz? İyi misiniz? " diye sordum telaşlı bir şekilde.
" Hastaneye gelsen iyi olur Himiko. " diye konuştu annem. Neler oluyordu?
Üzerime rastgele bir şeyler geçirdikten sonra hastaneye koşmaya başladım. Hastane bomboştu. Bir tek annem ve babamı gördüm. Bir de arkası dönük bir kız. Biraz daha yakından bakınca onun Miyaru olduğunu gördüm ve ağlıyordu...
" Anne , ne oldu? " diye sordum anneme. Annem bir şey söylememe kalmadan Miyaru yakama yapıştı.
" NEDEN GİDİP O PSİKOPAT ÇETE LİDERİ SEVGİLİNE SORMUYORSUN? " diye kükredi. Olayın şoku ile yere tökezledim.
" N-ne sevgilisi? " diye sordum. Babam ve annem ise Miyaru'yu sakinleştirmeye çalışıyordu.
" SENİN O PSİKOPAT SEVGİLİN , BENİM İKİZİMİ DÖVEREK KOMAYA SOKTU! NE SUÇU VARDI BENİM TATLI KARDEŞİMİN? HEPSİ SENİN SUÇUN! GEBER! " diye tekrar üzerime saldırdı. Yüzüme sağlam bir yumruk atmasına izin vermiştim. Hıncını alamamış gibi duruyordu ama hemşireler hızlıca gelip Miyaru'ya sakinleştirici verdiler.
" Bırak... Öldüreceğim şunu.... Öldüreceğim " diye mırıldanıyordu Miyaru. Annem bana yaklaştı ve yanağıma peçete bastırdı. Ağladığımı o zaman fark etmiştim. Mikey , Mamoru'yu komaya sokmuştu. Yine her şeyi berbat ettiğimi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝑰𝑰 | 𝑴𝒊𝒌𝒆𝒚 x 𝑶𝒄
FanficHanagaki Takemichi tekrardan geçmişe dönmüştür. Bu sefer ki görevi , çok sevdiği arkadaşı Sano Manjiro ve Manjiro'nun takıntılı olduğu sevgilisi Yoshida Himiko'yu kurtarmaktır. Peki bunu başarmak için neleri feda etmeyi göze alabilecek? 𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔...