8

411 28 82
                                    

// Medya da benim gizli ikinci kişilik var 🥵
-------------------------
" Seni kurtaracağım Manjiro. " dedim. Takemichi benden bunu istediyse vardır bir bildiği.

" Biliyorum. " diye kulağıma fısıldadı. Eli yavaşça vücudumda oyalanıyordu. Ardından beni kucağına alıp , motora bindirdi ve sürmeye başladı.

" Nereye gidiyoruz? " diye sordum. Cevap vermedi. Lüks bir evin önünde durmuştuk. Beni hışımla içeriye soktu ve yatağa itti. Ardından kendisi de üzerime çıktı. Sert bir şekilde boynumu emiyordu.

" Manjiro yapamayız. " dedim ona durmasını umarak ama bu onu daha da hırslandırmıştı.

SMUT| ⛓

" Benim değil misin sonuçta? " dedi. " Ama korkuyorum. " dedim. Boynumu bırakıp yüzüme bakmaya başladı. Bir eli ile de saçlarımı okşuyordu.

" Söz veriyorum canını yakmayacağım. " diye söyledi. Sesi tenimi yakıyordu. Bir süre sonra kendimi tamamen onun eline bırakmıştım.

" Tamam..." dedim. Mikey'in bir çocuk gibi gözleri parladı ve tekrar boynuma yumuldu. Tişörtümü tek eli ile yırttı ve südyenin altından göğüslerimi okşamaya başladı. Ben inlememek için kendimi tutuyordum. Bunu fark etmiş olacak ki dudaklarını göğüs ucuma götürdü ve bebek gibi emmeye başladı.

" Mikey..." diye tiz bir ses çıkardım. Bunu dedikten sonra göğüs ucumu ısırdı. Sinirli bir şekilde ona baktım.

" Mikey değil Manjiro. " dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım ve düzelttim. " Manjiro. " Bir süre daha göğüs ucumu emdikten sonra altlara inmeye başladı. Pantolon ve kilodumu indirmişti. Gördüğü manzara ile nefesi kesilmişti.

" Benim güzel bebeğim. " dedi. Dudaklarını vajinama götürmüştü ve öpmeye başladı. Bir parmağı ile de deliğime zorluyordu. Parmağını soktuğu zaman hafifçe inledim.

" Manjiro... Dur lütfen çok acıyor. " dedim. Parmağını içimden çıkardı ve dili ile yalamaya başladı. Klitorisimin etrafında resmen daireler çiziyordu ve bu beni çıldırtıyordu. Tam kıvama gelince tekrar parmağı ile beraber diğer parmağını da soktu. Bu sefer eskisi kadar bir acı hissetmemiştim.

" Nasıl hissediyorsun bebeğim? " diye sordu yalarken.

" Acı..." dedim.

" Geçecek aşkım. " dedi. Bir süre parmakları ile ileri geri yaparken resmen kendimden geçiyordum. İçimden bir orgazm dalgasının geçtiğini anladım.

" M-manjiro geliyorum..." dedim. Parmaklarını artık daha hızlı hareket ettiyordu ve ben büyük bir kasılma ile boşaldım. Mikey boşaldığımı fark edince parmaklarını çıkardı ve kendi ağzına soktu.

" Tadını çok seviyorum..." dedi. Ben ise ona kızarık bir surat ile bakıyordum ve kalkmak istedim.

" Ama Himi-chan bu kadar bencil olma. Ben daha boşalmadım. " dedi ve beni kolumdan tutup yatağa sabitledi. Ardından kendi sikini çıkarmıştı. Bu denli kısa birinin penisi , nasıl bu kadar uzun ve kalın olabilirdi?

" Korkuyorum..." dedim. Mikey tekrar saçlarımı okşuyordu ve sikini ağzıma götürdü. Anlaşılan sakso çekmemi istiyordu. Biraz utangaç bir tavırla Mikey'in sikini emmeye başladım.

" Yüzüme bak bebeğim. " dedi. Utançtan kaçırdığım gözlerim , artık onun gözlerindeydi. Bir süre daha sakso çektikten sonra Mikey saçlarımdan sertçe tutup sikine bastırdı.

" Hepsini al. " diye emretti. Nefes alamamaya başlamıştım ama kalan son gücümle saksoyu çekiyordum.

" Siktir... Çok güzelsin. " dedi Mikey. Ardından da ağzıma boşaldı ve kendisini geriye çekti. Ben resmen nefes almak için cebelleşiyordum.

" Yut. " dedi. Yutmaktan başka çarem kalmamıştı. Yuttuktan sonra Mikey bana gülümsedi.

" İyi kız. " dedi ve tekrar üzerime çıktı. Bu sefer siki ile vajinamın deliğini zorluyordu. Eskisinden biraz daha genişlemişti ama çok acıyordu. Mikey birazını soktuğu zaman ona sıkıca sarıldım. Tırnaklarım ile sırtını çiziyordum. O ise bir yandan boynumu öpüyordu. Tamamını soktuğu zaman çığlık attım. Mikey beni sakinleştirmek için daha hızlı öpmeye başlamıştı.

" Tamam bebeğim. Çok iyisin aldın hepsini. " dedi. Derin bir nefes aldım ve Mikey ileri geri yapmaya başladı. Aynı anda boşalınca ikimiz de şaşırmıştık. Tek fark ben kan ile boşalmıştım. Mikey bunu görünce gülümsedi.

" Artık bana aitsin. Seni çok seviyorum. " dedi. Ben de ona karşılık " ben de seni çok seviyorum. " dedim. Mikey üzerimden kalktı ve beni kucağına aldı. Ardından banyoya götürdü ve beni şefkatle yıkamaya başladı. Benim elimi kaldıracak mecalim kalmamıştı. Farkında olmadan Mikey beni yıkarken uyuyakalmıştım.

SMUT SON|👈🏻

Gözlerimi yatak odasına açtım. Biraz doğrulmaya çalıştım ama kasıklarımda ki ağrı buna engel oldu. Sakın düşündüğüm şey olmasın...

Kalkmaya çalıştım ama bileğimde bir el hissettim. Mikey bana sinirli gözler ile bakıyordu. Anlaşılan o da yanımda uyumuştu.

" Nereye? " diye sordu.

" Eve gitmem lazım. " dedim.

" Senin evin zaten burası , benim yanım. " dedi Mikey.

" Manjiro anlamıyorsun! Kardeşim evde yalnız. " diye yalvardım. Mikey bileğimi bırakmıştı.

" Tamam git ama ben de geliyorum. " dedi. Gözlerimi devirdim ve yataktan zor da olsa kalktım. Üzerimi giyindim. Mikey de peşimden geliyordu.

" Atla motora. " dedi. İsteksizce motora oturdum ve gitmeye başladık. Evin önüne gelince hızlıca motordan indim ve kapıyı açtım.

" Hiro? " diye bağırdım evin içinde ama cevap yoktu. " Hiro neredesin?! "

Hemen Hiro'nun yatak odasına koştum. Hiro'nun uyuyan bedenini görünce rahatladım.

" Uyuyor işte hadi gidelim. " dedi Mikey.

" Burada kalmam lazım. Benden başka bakacak kimse yok. " dedim. Hiro da yavaş yavaş uyanıyordu.

" Abla? Mikey abi? " dedi.

" Günaydın canım. " dedim. " iyi uyudun mu? "

" Uyudum da... Mikey abi burada ne yapıyor. Hani sen demiştin ya Mikey ile konuşm- "

Sert bir şekilde öksürdüm ve Hiro'nun kafasını okşamaya başladım.

" Uykunu aldın mı? " diye sordum konunun değişmesini umarak. Hiro olumlu anlamda kafasını salladı.

" Ben ve ablanla beraber başka bir eve gitmek ister misin Hiroki? " diye sordu Mikey.

" Çok isterim! " dedi Hiro. Ardından da hazırlanmaya başlamıştı.

" Bu iyi bir fikir mi bilemiyorum... " diye itiraf ettim. Mikey sırtımı okşuyordu.

" Güven bana bebeğim. " dedi. Gelişigüzel kafamı salladım.

" Motora binmek istiyorum! " dedikten sonra Hiroki dışarıya koştu ve motora bindi.

" Ama ablan ne olacak? " diye sordu Mikey. Ben hemen araya girdim.

" Bir şey olmaz bana! Yürüyerek gelirim. " dedim. Mikey bana şüpheci bir bakış attı ve kulağıma fısıldadı.

" Gelmek zorundasın zaten. Gelmezsen biricik kardeşinin cesediyle karşılaşabilirsin. " dedikten sonra çekildi ve bana gülümsedi.

" Ablama ne dedin Mikey abi? " diye sordu Hiroki.

" Önemsiz bir şey. " dedim ve gülümsemeye çalıştım. Ama yüz ifadem bunun aksini gösteriyordu. Hiroki bir şey diyemeden Mikey motoru sürmeye başladı. Hızlıca Takemichi'yi ziyaret etmem lazımdı. Koşarak hastaneye gittim ve Takemichi'nin odasına girdim. Takemichi ve Hina konuşuyorlardı. Daha doğrusu Hina bir şeyler anlatıyor , Takemichi dinliyordu. Benim geldiğimi görünce ikisi de bana döndü. Takemichi'nin yanına yaklaştım ve Hina'ya baktım.

" Hina-chan bizi biraz yalnız bırakabilir misin? "

𝑶𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝑰𝑰 | 𝑴𝒊𝒌𝒆𝒚 x 𝑶𝒄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin