Giriş

166 53 43
                                    

Her bir insan bambaşka hayatlar yaşarmış. Her hayat bir varlığın ölümü, her ölüm ise bir can demekmiş.
Ben bunu yıllar sonra anladım.
Hayat, insanın kendisini sınadığı bir yermiş yanlızca.

Ve her bir insan yaşamak için bir limana sağınmalıymış. Kusursuz veya masum değilmiş hiç kimse. Dalgalı bir denizde kürek çırpan insanlarmış her biri.
Ben kelimelere ve kelimelerin yarattıklarına sığındım. Kelimeler bazen can yakabilirken ben onlardan asla vazgeçmedim.

Tıpkı birazdan okuyacağınız karakterler gibi.

Onların her biri hayatta kalmak isteyen insanları temsil ediyor. Her birine kendimden küçük parçalar ekerek var ettim.

Onları okurken unutmamanız gereken şeyler var.

Hiç bir sevgi karşılık beklemez, zehirli olmaz. Hiç bir dostluğun bedeli kan olmaz. Hiç bir baba kızını küllerin arasına atmaz. Hiç bir anne oğlunun bileğini kesmez.
Ve hiç bir baba kızını bir amaç uğruna kullanmaz.

Bu tümceler şu an size anlamsız gelse de okudukça anlayacaksınız.

Sizlere Cihanla, Batınla, Nurla ve daha niceleriyle güzel bir macera diliyorum.

Dikkat: Bu kitap şiddet, acı, sadizim ve mozaşizm doludur. Rahatsız olanların okumaması önemle rica olunur.

Dikkat: Bu kitaptaki kurum, kuruluş ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçeklikle alakası yoktur. Olası bir benzerlik tesadüf olarak nitelendirilebilir.

İkiye On KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin