Минуло кілька звичайнісіньких днів. За бар була відповідальна вже не я, тому змістила фокус уваги на свої прямі обов'язки.
– Так хотіла потрапити на твій "Літературний бенкет", – Естер малювала щось на серветці ручкою, намагаючись підтримувати бесіду. – Не лякайся, у мене високі очікування, судячи з усього, що ти мені розповідала, що побачила на сторінці ресторану.
– І не знижуй їх, не планую розслаблятись, – зібравши папери з роздрукованими творами, які мені надіслали, в акуратну стопку, я додала: – Та якби й хотіла, то не вийшло. Навіть коли обіцяю зробити все, як вийде, застаю себе посеред ночі за допрацюванням.
– Ти перфекціоністка.
– Не пишаюсь цим. Без мого зациклення на ідеальній роботі жилося б набагато мені краще.
Естер хитро всміхнулась, мов лисичка, та передала мені серветку, наче шпигунське послання, перед тим залишивши на ній відбиток від своєї помади. Я з цікавістю розгорнула цю записку, побачивши там невеликий малюнок троянди.
– Знаю, ти вважаєш їх банальними квітами, але вони в мене гарні виходять.
– Дякую, Ессі, – я навіть зашарілась. – Дуже приємна дрібниця.
– Дрібниця?! – насупила брови мисткиня. – Нічого собі! Оце витратила купу часу, створила шедевр і дрібниця!
– Естер! – знала, що вона жартує.
Заховала відразу серветку в потаємну кишеню сумки, аби тільки не загубити. І варто було озирнутись, як я побачила, що разом із кількома відвідувачами в останню чергу зайшов той, про чию появу так марила. Серце закалатало чомусь настільки шалено... Закрадалась дурна думка про те, що воно вилетить з грудей, розламавши мені ребра.
– Арон... – прошепотіла я, сховавши погляд.
Рухи мої стали хаотичними. Заправляла волосся за вуха, то виправляла його назад, пригладжуючи. Слідкувала за тим, куди він іде, але заразом вдавала, що зайнята розмовою з Естер.
– Твій друг Арон? – нахилилась уперед і перепитала моя подруга, звернувши паралельно увагу на особливого відвідувача.
– Так! – тихо крикнула я, усе ще намагаючись з'ясувати, як краще себе повести в цій несподіваній ситуації.
– Покличемо його?
Естер не була в курсі всього про Арона й мене, тому зробила логічну пропозицію для її бачення ситуації.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Те, що я ніколи тобі не скажу
RomanceПереграй усе доля, і попроси я його залишитися, не певна, що зізналася, які думки не давали мені спокою. Ми б просто трошки довше попрощалися, бо шляхи наші далі різні. Проте, потайки навіть від себе продовжувала уявляти іншу реальність, де я не так...