အပိုင္း(၇) စေတးမႈ႕ (2)

99 1 0
                                    

မင္းသားေလး၏စိတ္ဝိဉာဏ္နယ္ပယ္ထဲသို ပဒုမဝင္စိုးရိမ္စြာျဖင့္ရာက္လာခဲ့သည္....ပဒုမဝင္ရာက္လာသည္ကိုျမင္ ေသာ သုရာနမွာ မ်က္လုံးအိမ္မ်ားျပဴးက်ယ္သြားခဲ့သည္...သုရာနတစ္ေယာက္ ေခါင္းယမ္းကာ မလုပ္နဲ႔ဟု ပဒုမကို ေျပာသည္...သိုေသာ္လည္းမရ...ပဒုမတစ္ ေယာက္ မိမိစိတ္ဝိဉာဏ္ အစြမ္းျဖင့္ ဆရာႀကီးႏွင့္ သုရာနကို အေဝးသိုတြန္းထုတ္လိုက္သည္....သုရာန " မဟုတ္ဘူးေနာ္ ပဒုမ အကိုတို ေနာက္တစ္နည္းစဥ္းစားမယ္ ေလေနာ္ ျပန္လာပါကြာ ကိုယ့္ရွင္ရာ...."ပ‌‌ဒုမ "အကို တျခားနည္းလမ္းေတြမရွိ ေတာ့ဘူး ေလ....ဒီတစ္နည္းပဲရွိေတာ့တာအကို....မဟုတ္ရင္ သားငယ္ ေလး ေရာ အကိုကိုပါဆုံးရႈးရလိမ့္မယ္..အကိုကိုေဒဝီေပးထားတဲ့ဂတိမတည္ႏိုင္တာခြင့္လြတ္ပါ....ေဒဝီအကိုကို‌ေရာသားေလးကိုေရာအဆုံးရႈးမခံႏိုင္ဘူးအကို...."သုရာန " မဟုတ္ဘူးေနာ္ ကိုယ့္အရွင္....အကိုကိုၾကည့္ပါအုံးေဒဝီရယ္ အကိုစကားကိုနားေထာင္ပါအုံး ကိုယ့္အရွင္..."သုရာနတစ္ေယာက္ မ်က္ရည္မ်ားစီးက်လာၿပီး အ႐ူးမီးဝိုင္းသလို လည္‌ပင္းရွိအေၾကားမ်ားပင္ေထာင္ေနေအာင္ ခ်စ္ရသူရဲ႕နာမည္ကိုသာ ေအာ္ေခၚေနၿပီး ခ်စ္ရသူေနာက္ကိုအတင္းလိုက္ဖိုသာျပင္ ေနသည္....


သုရာန တစ္ေယာက္ ဆရာႀကီးဆြဲထားသည့္ၾကားမွ အတင္း႐ုန္းထြက္လာခဲ့သည္....သို႔ေသာ္ ခ်စ္ရသူနားမ ေရာက္ခင္ အတားအစီးနံရံတစ္ခုထြက္‌ေပၚလာသည္ သုရာနတစ္ေယာက္ လည္ေခ်ာင္းရွိအေၾကားမ်ားေထာင္ေအာင္ ေအာ္သည္ အတားအစီးကိုဖ်က္သည္ သိုေသာ္လည္းမရေပ သုရာန အတားအဆီးကို ေမွာ္အစြမ္းတို႔ျဖင့္ ဖ်က္စီးသည္....သို႔ေသာ္လည္း အားေကာင္သည့္အစီအရင္ေၾကာင့္ သုရာန၏ေမွာ္အစြမ္းမွာ အရာမထင္....အတားအဆီးမွာ ေရလႈိင္းသဏၭာန္သာတြန႔္သြားေပမယ့္ မပ်က္စီးေပ....ပဒုမတစ္‌ ေယာက္ မိမိခ်စ္ရသူျဖစ္သည့္ သုရာနကို တစ္ခ်က္လည္ျပန္ၾကည္လိုက္သည္...မ်က္ဝန္းအိမ္တြင္မ်က္ရည္မ်ားအျပည့္ ႏွင့္ၿပဳံးကာ" အဆင္ ေျပသြားမွာပါအကို....ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳး အကိုကိုအရမ္းခ်စ္တယ္...."ဟု ေျပာကာ ျပန္လွည့္ၿပီးခ်ိတ္ပိတ္ျခင္းအစီအရင္ကို ျပန္လည္စတင္သည္....သုရာနတစ္ ေယာက္ သိုင္းဝိဉာဏ္ျဖစ္ ေသာ ပဒုံမာၾကာပန္းကို ပဒုမၼာၾကာပန္းကို ထုတ္လိုက္ၿပီး နတ္လက္နတ္ကိုစြမ္းအားမ်ားျပန္ျဖည့္ ေနသည္...ထိုေနာက္ မိမိေသြးကိုယူကာ နတ္လက္နက္အားထက္မံအသက္သြင္းလိုက္သည္ နတ္နက္လက္မွ အေရာင္အဝါမ်ားထက္မံထြက္ ေပၚလာကာ မင္းသားေလး၏သိုင္းဝိဉာဏ္ကိုဖိႏွိပ္ထားသည္...ထိုေနာက္ပဒုမ"စေတးျခင္းအတက္ပညာ" ဟုဆို႐ြတ္ဆိုလိုက္ၿပီး စေတးျခင္းအတက္ကိုစတင္သည္....(AN ဒီေနရာမွာ ေျပာခ်င္တာက စေတးျခင္းပါ စေတးျခင္းဆိုတာ စေတးျခင္းကသုံးမ်ိဳးရွိပါတယ္ အသက္ကိုစေတးျခင္း သိုင္းဝိဉာဏ္ကိုစေတးျခင္း က်င့္ႀကံျခင္းကိုစေတးဆိုၿပီး သုံးမ်ိဳးရွိပါတယ္....အဲ့ဒါေတြအကုန္လုံးကို စေတးျခင္းအတက္လိုေခၚပါတယ္....စေတးျခင္းအတက္ဟာကန႔္သက္ခ်က္ ေတြမ်ားစြာရွိၿပီး အသက္ကို ေသ ေစႏိုင္တဲ့အထိ အႏၲရာယ္မ်ားလွပါတယ္....)ပဒုမကိုယ္မွ အေရာင္အဝါ ႏွင့္ သိုင္းဝိဉာဏ္မွ အေရာင္အဝါမ်ားသည္ နဂိုကထက္ပို၍ေထာက္ပလာ‌ကာ မင္းသားေလးသိုင္းဝိဉာဏ္ကိုဖိႏွိပ္လိုက္ကာခ်ိတ္ပိတ္ရန္ျပင္လိုက္သည္....ပဒုမ၏ နဂိုက်င့္ႀကံမႈအဆင့္ျဖစ္ေသာ ကနဦး ဧကနာထ ( အေစာပိုင္း နတ္ဧကၠရာဇ္) အဆင့္ သည္ေလ်ာ့က်သြားကာ အလယ္အလတ္ ရာဇနာထ ( ဒုတိယအဆင့္နတ္ဘုရင္ ) သိုေရာက္ရွိသြားကာ ဝိ‌‌ဉာဏ္ ႀကိဳးမွ်င္မ်ားဟာ ပဒုမ၏ ႏွဖူးအလယ္မွ ထြက္လာခဲ့သည္....ထိုဝိဉာဏ္ႀကိဳးမွ်င္မ်ားသည္ မင္းသား ေလး၏ ဒုတိယ သိုင္းတိဉာဏ္ကိုရစ္ပတ္ကာ ထိန္ခ်ဳပ္လိုက္သည္....နတ္လက္နက္သည္လည္း ႏြားဦးခ်ိဳလိပ္၏ အျမဳေတ ႏွင့္ ေပါင္းစပ္ကာ အလြန္ခိုင္မွာလွ ေသာ ခ်တ္ပိတ္ျခင္းအစီအရင္ဌာနႀကီးတစ္ခုျဖစ္လာကာအလယ္ဗဟို၌ သိုင္းဝိဉာဏ္အား မလႈပ္ႏိုင္ေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္ထားလိုက္ၿပီး ပဒုမရဲ႕ ဝိဉာဏ္ႀကိဳးကြင္းမ်ားသည္လည္းသိုင္းဝိဉာဏ္အား ရစ္ပတ္လြမ္းၿခဳံကာဖိႏွိပ္လိုက္ကာ ခ်ိတ္ပိတ္ျခင္းအစီအရင္မွာ ေအာင္ျမင္သြား ေလသည္...

ချစ်၍သာလျှင်....ချည်ခဲ့မိပါသည်..... I Tied It....Only For Love To You.....  Where stories live. Discover now