ေရွးေဟာင္းနယ္ေျမ ေရွးေဟာင္းနတ္ဘုရားနန္းေတာ္.......ေရွးေဟာင္းနတ္ဘးရားနန္၌ သုံးျပည္ေထာင္မင္းမ်ားျဖစ္သာ မဟီလႏၷကတိုင္းမွ ဟတၱနႏၵ ၊ ေရာဟိနတိုင္းမွ မာရေဒဝ ၊ စကၠရာနတိုင္းမွ မာယုေစရိယ စေသာမင္းတိုသည္ ေရွးေဟာင္း နန္းေတာ္ မုခ္တံခါးဝ ေရွ႕၌ရပ္ကာ စကားျပာဆို ေနၾကသည္.....ေရွးေဟာင္းနတ္ဘုရားနန္းေတာ္သို ဆရာႀကီးအဌရာနႏွင့္အတူ ရာဇကတိုင္းျပည့္ရွင္မင္း မဂၤလသုရာန ၊ အကိုေတာ္ ဝနဒီပ ၊ ညီေတာ္ ဇနဝႏ္သ တို ေရာက္လာၾကသည္...ဆရာႀကီးအဌရာန ေျမျပင္ ေပၚသို ေရာက္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ တိုင္းျပည္အသီးသီးမွ မင္းမ်ားဟာ ဆရာႀကီးကို ဂါရဝျပဳ ႏႈတ္ဆက္စကားဆိုၾကသည္....မင္းမ်ား " ဆရာႀကီးအဌရာနကို ဂါရဝျပဳပါတယ္ "ဆရာႀကီး " ေအးကြယ္ အစည္းအေဝးပြဲဆို ကဲကဲ တံခါးဖြင့္ၾက " ဟုဆရာႀကီးမွ ေျပာသည္မင္းမ်ား " ဟုတ္ကဲ့ " ဟုဆိုၿပီးသည္ႏွင့္ လက္ထဲမွ တံေတာ္ဝင္မင္းအမွတ္အသား တံဆိပ္တုံးမ်ားကိုထုတ္ကာ အသက္သြင္းလိုက္သည္....မင္းအသီးသီးမွ တံဆိပ္တုံးမွာဟာ လင္းလက္လာၿပီး ေလထဲသို ပ်ံတက္သြားကာ တံဆိပ္တုံးအသီးသီးမွ ေ႐ႊေခ်ာင္းမ်ားထြက္လာသည္....တံဆိပ္တုံးေလးခုမွ ေ႐ႊ ေခ်ာင္း ေလးေခ်ာင္းသည္ တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု ေပါင္း စည္းသြားကာ ေသာ့တစ္ ေခ်ာင္းျဖစ္လာေလသည္ ထိုေလထဲမွ ပ်ံဝဲေနေသာေသာ့ေခ်ာင္းအား ဆရာႀကီးမွယူကာ ေရွးေဟာင္းနတ္ဘုရားနန္းေတာ္ ဂိတ္တံခါးကိုဖြင့္လိုက္သည္....တံခါးဖြင့္လိုက္သည္ႏွင့္ မီးဒုတ္မ်ား။မီးပုံးမ်ားဟာ အလိုအေလွ်ာက္လင္းလက္မီးညႇိၿပီးသားျဖစ္သြားကာ ဆရာႀကီးဦးေဆာင္၍ က်န္မင္းဆက္မ်ားပါ နန္ဘုရားနန္းေတာ္သို လိုက္ဝင္လာခဲ့သည္....တံဆိပ္တုံးသမိုင္း( AN - ဒီေနရာမွာ တံဆိပ္တုံးအေၾကာင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္ ဒီတံဆိပ္တုံး ေတြဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ေပါင္း ငါး ေထာင္ေက်ာ္က ေရွ႕ေဟာင္းနတ္ဘုရားမ်ိဳးဆက္ေတြက ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကတာပါ တံဆိပ္မွာ ေကာင္းကင္နဲ႔ ေျမႀကီးရဲ႕ အႏွစ္သာရစြမ္းအားေတြနဲ႔ စၾကဝဋာႀကီးရဲ႕ သန႔္စင္စြမ္းအားေတြပါရွိပါတယ္....တံဆိပ္တုံးတိုင္းမွာ ပထမပၪၥေဝဒ ေခတ္ရဲ႕ ေရွးေဟာင္းျပန္တမ္းအမိန႔္စာမ်ားပါရွိပါတယ္ ေနာက္ပိုင္း ပထမပၪၥေဝဒ ေခတ္ မဟာမာလာနတ္မင္း နဲ႔ မဟာဗ်ာယနတ္မင္းတို႔ရဲ႕ စစ္ပြဲ လူသား ၊ နတ္မင္းေတြ နဲ႔ နတ္ဆိုးမိစာၦတို႔ရဲ႕ တိုက္ပြဲမွာ လူသားနဲ႔ နတ္မင္း ေတြဟာ အႏိုင္ရရွိခဲ့ပါတယ္ သို႔ေသာ္လည္း မဟာဗ်ာယနတ္မင္းသည္ ပထမတန္းစားနတ္မင္း ျဖစ္တာ ေၾကာင့္ သူကိုလုံးဝမသက္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေကာင္းကင္နဲ႔ေျမႀကီးရဲ႕ အႏွစ္သာရအျပင္ နတ္မင္းေတြရဲ႕အထပ္အျမင့္ဆုံးဘုံတစ္ခုျဖစ္တဲ့ မဟာဒြိသာရနတ္ဘုရားရဲ႕ စၾကဝဋာသန႔္စင္ျခင္းအစြမ္းနဲ႔ ေပါင္းစပ္ကာ ပန္းပဲနတ္မင္း ဟာရိယ အကူအညီနဲ႔ တံဆိပ္တုံးျပဳလုပ္ခဲ့ပါတယ္....ဒီေနရာမွာ နတ္မင္းနဲ႔ နတ္ဘုရားနဲ႔က အဆင့္မတူပါဘူးေနာ္ နတ္မင္းကအဆင့္နိမ့္တယ္ နတ္ဘုရားကပိုအဆင့္ျမင့္ပါတယ္ေနာ္....တံဆိပ္တုံးကိုအသုံးျပဳၿပီး မဟာဗ်ာယနတ္မင္းနဲ႔ အေပါင္းအပါေတြကို ဖိႏွိပ္ထားတာပါ ေနာက္ပိုင္း တံဆိပ္တုံးက တစ္ခုတည္းဆို မသမာသူေတြေၾကာင့္ ခ်ိတ္ပိတ္ပ်က္ၿပီးဖိႏွိပ္ထားတာ ပ်က္လြယ္တာေၾကာင့္ ပန္းပဲနတ္မင္းကို မာလာနတ္မင္းကအကူအညီေတာင္းၿပီး ေလးပိုင္းခြဲဖိုႀကံပါတယ္ ေလးပိုင္းခြဲရင္ စြမ္းအားတြဟာ ပ်ံ႕ႏွံ ေပ်ာက္ကြယ္လြယ္တာေၾကာင့္ ၾကာပန္းတစ္ ေထာင္ကိုအစိုးရတဲ့ မဟာပဒုမုတၱရနတ္မင္း ရဲ႕အကူအညီနဲ႔ တံဆိပ္တုံရဲ႕ စြမ္းအာ ေတြကို မပ်ံ႕ ေအာင္လုပ္ၿပီး တံဆိပ္တုံကို ေလးခုခြဲလိုက္ပါတယ္....ေနာက္ပိုင္း မဟာ ဒြိသာရနတ္မင္းေနတဲ့ဘုံက နတ္ဘုရာ နတ္မင္းေတြသည္ လူ႔ဘုံကိုဆင္းခြင့္မရွိ အေရးႀကဳံလာသည့္ အခါတြင္သာဆင္းခြင့္ရွိရမယ္ လူ႔ဘုံကကိစၥမ်ားအား ဝင္ေရာက္ ေႏွာက္ယွက္ခြင့္မရွိေစရ ဆိုၿပီး အမိန္မ်ားခ်မွတ္လိုက္တာ ေၾကာင့္ မဟာမာလာနတ္မင္းနဲ႔အျခားနတ္မင္းတိုသည္ တံဆိပ္တုံးကိုလူသား တိုအား ေပးအပ္ၿပီး အထက္အရပ္ကိုျပန္သြားၾကေလသည္......ႏွစ္ကာလၾကာရွည္လာသည္ႏွင့္အမွ် တံဆိပ္တုံး ဟာ မင္း ေတြရဲ႕ အဓိက အေရးပါတဲ့ အမွတ္အသား ေတာ္ဝင္ တံဆိပ္တုံးျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္....တံဆိပ္တုံးတစ္ခုစီဟာ အမွတ္အသားတစ္ခုစီရွိၿပီး တိုင္းျပည္ ေလးျပည္ရဲ႕ အေရးပါတဲ့ ေနရာမွာ ေရာက္ရွိလာခဲ့ပါတယ္....တံဆိပ္တုံးဟာ တိုင္းျပည္ေခါင္း ေဆာင္ျဖစ္ ေၾကာင္းကိုကိုယ္စားျပဳတဲ့အရာလည္းျဖစ္ပါေသးတယ္....)
YOU ARE READING
ချစ်၍သာလျှင်....ချည်ခဲ့မိပါသည်..... I Tied It....Only For Love To You.....
FantasíaI Tied It....Only For Love To You.... ချစ်၍သာလျှင် ချည်မိခဲ့ပါသည် ....( Uni + Zawgyi ) ( Own Creation ) Fantastic ,Horror , History , BL ဒီဇာတ်လမ်းလေးက စိတ်ကူးယဉ် ဇာတ်လမ်းလေးတစ်ပုဒ် ဖြစ်ပါတယ်...ဇာတ်အိမ်လေးကို ရှေးခေတ်ပုံစံပုံဖော်ထားပြီး တခြားဇာတ်...