မဟီလႏၷကတိုင္းတြင္.....
မဟီလႏၷကျပည့္ရွင္ ေမာရိယအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ဟတၱနႏၵေမာရိယ သည္ နန္းေတာ္၏ အျမင့္ဆုံးေလသာ ေဆာင္မွ အေနာက္ေတာင္အရပ္တြင္ရွိေသာ ေကာင္းကင္အားၾကည့္ကာ ေလေနသည္....
ထို႔ေနာက္ မိမိ၏ေနာက္တြင္ရွိေသာ ခုႏွႏွစ္အ႐ြယ္
မာဟီလႏၷကတိုင္း၏ မင္းသားတစ္ပါးျဖစ္ေသာ
ရဌနႏၵ အားၾကည့္ကာ....မင္းႀကီး"သားေတာ္ သားေတာ္ဟိုး.....အေနာက္တာင္အရပ္က ေကာင္ကင္ႀကီးကိုျမင္လား....."
သားေတာ္ "ဟုတ္ကဲ့....ျမင္ရပါတယ္ ခမည္းတာ္...."
မင္းႀကီး " အင္း...ခမည္း ေတာ္ရဲ႕သားေတာ္ အတြက္ျဖစ္ရမယ္...."
သားေတာ္ " ဘာျဖစ္လို႔လဲခမည္းေတာ္.... "မင္းႀကီး "တခ်ိန္ကအ ေႂကြးကို ျပန္ယူဖို႔.... ေနာက္ၿပီး မင္းဟာ ေဟာဒီကုန္ ေျမ ႀကီးတစ္ခုလုံးရဲ႕ အရွင္ ျဖစ္လာရမယ္....မင္းသာ ဒီကုန္း ေျမႀကီးရဲ႕ အရွင္ျဖစ္လာရင္ မင္းလိုခ်င္သမွ်အရာအားလုံးဟာ မင္းလက္ထဲကို ေရာက္ရွိလာလိမ့္မယ္....ဒီကုန္ေျမႀကီးမွာ ရွင္သန္ဖို႔က မင္းဟာ သန္မာၿပီး အင္အားႀကီးေနမွ ျဖစ္မယ္ မင္းသာ မသန္မာရင္ အင္အားမႀကီးရင္ အရာအားလုံးက မင္းကိုဝါးမ်ိဳသြားလိမ့္မယ္ ငါ့သား...." ဟုဆိုကာ နာၾကည္းခ်က္မ်ားႏွင့္ျပည့္နက္ေနေသာ မ်က္ဝန္းတစ္စုံတို႔သည္ ရာဇကတိုင္းကိုၾကည့္လ်က္......
သားေတာ္ "သား ေတာ္မွတ္းသားထားပါ့မယ္....လက္ေတြ႕လည္းက်င့္ႀကံပါ့မယ္...."
မင္းႀကီးသည္ ရဌ၏ စကားကိုၾကားသည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္ သေဘာက်၍ အားပါးတရရယ္သံမွာ ေလသာနန္း ေဆာင္တစ္ခုလုံးလႊမ္းလ်က္...
ထို႔ေနာက္....ဘုရင္ႀကီး "အမတ္မင္းတို႔လာၾကစမ္း....."
အမတ္မင္းမ်ား "မွန္လွပါဘုရား.... "
ဘုရင္ႀကီး " ယခုခ်က္ခ်င္း လက္တင္မေႏွး ငါမိန႔္ၾကားသည္မ်ားကို ေ႐ႊေပလႊာထက္တြင္ ေ႐ႊကညႇစ္ျဖင့္ မွတ္သားထားၾကကုန္ေလာ့...."
အမတ္မင္းမ်ား " မွန္လွပါဘုရား.... "
ဘုရင္ႀကီး " မဟီလႏၷကျပည့္ရွင္တစ္ျဖစ္ မဟာစာဂါရကုန္း ေျမႀကီးရဲ႕ ဒုတိယအင္အားအႀကီးမားဆုံး ျဖစ္ေသာ ေမာရိယ မ်ိဳးႏြယ္ဝင္ ငါအရွင္ ဟတၱနႏၵေမာရိယမွ အမွာေတာ္ပါးလိုက္သည္မွာ ရာဇကတိုင္း၏ ေကာင္းကင္ယံမွ ထူးဆန္းေသာ အခ်င္းအရာတို႔ကို အကြၽႏ္ုပ္မင္းႀကီးသာမက လက္ဝဲလက္ယာအမတ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ျပည့္သူမ်ားပါလွမ္းကာျမင္ေနရသည္....ဤအခ်င္းအရာတို႔ကိုျမင္ရေသာ တိုင္းသူျပည္သားတို႔မွာ စိုးရိမ္ထိတ္လန႔္ျခင္း ပူပန္ ေၾကာင့္ၾကျခင္း တို႔ႏွင့္အတူ မ်ားစြား ေသာ ယိုးစြတ္မႈ႕ေတြလည္း ေပၚေပါက္လာခဲ့ေပသည္.... ဤအခ်င္းအရာတို႔ကိုၾကည့္....မဟာစာဂါရကုန္းေျမရွိ ျပည္သူမ်ား မၿငိမ္မသက္ျဖစ္လာႏိုင္မႈ႕ကို ေရွးရႈ႕ကာ ေလးပါးတိုင္းျပည္အစည္းအေဝးကို ေရွးေဟာင္းနတ္ဘုရားနန္းေတာ္တြင္ သဝန္လႊာေရးသည္မွစ၍သဘက္ခါတြင္ျပဳလုပ္မည္....ထို႔ေၾကာင့္ ရာဇကတိုင္းျပည့္ရွင္အေနျဖင့္ ေလးပါးတိုင္းျပည္အစည္းအ ေဝးကို တက္ေရာက္၍ ေျဖရွင္း ေပးေစခ်င္ေၾကာင္းအကြၽႏ္ုပ္ ဟတၱနႏၵေမာရိယမွ အမွာေတာ္ပါးလိုက္သည္.....
ဟတၱနႏၵေမာရိယ....."
YOU ARE READING
ချစ်၍သာလျှင်....ချည်ခဲ့မိပါသည်..... I Tied It....Only For Love To You.....
FantasíaI Tied It....Only For Love To You.... ချစ်၍သာလျှင် ချည်မိခဲ့ပါသည် ....( Uni + Zawgyi ) ( Own Creation ) Fantastic ,Horror , History , BL ဒီဇာတ်လမ်းလေးက စိတ်ကူးယဉ် ဇာတ်လမ်းလေးတစ်ပုဒ် ဖြစ်ပါတယ်...ဇာတ်အိမ်လေးကို ရှေးခေတ်ပုံစံပုံဖော်ထားပြီး တခြားဇာတ်...