17

76 10 4
                                    

შ/ს pov:

თეჰიონი თმებში მწვდა, თავი უკან გადამიწია ,ჩემსკენ დაიხარა და დაბალი და ბოხი ხმით მითხრა

თეჰიონი-ზედმეტი მოგივიდა,არავის აქვს უფლება ხელით შემეხოს .აქამდე გითმენდი შენს ხუშტურებს რადგან მუცლით ჩემს შვილს ატარებდი,ახლა ის აქ აღარ არის ამიტომ ხელს ვერავინ და ვერაფერი შემიშლის შენს დასჯაში პატარავ.

თეჰიონის ამ სიტყვებმადა და ქცევამ ძალიან შემაშინა რადგან ვიცოდი რასაც გულისხმობდა და ისიც ვიცოდი ამას გააკეთებდა

თეჰიონმა თმაზე ხელი გამიშვა და უხეშად კოცნა დამიწყო .
შიშისგან ხმას ვერ ვიღებდი ,მხოლოდ ცრემლები მცვიოდა.
მაგრამ ,როცა ტანსაცმლის გახდა დამიწყო ძალა მოვიკრიბე და თხოვნა, მუდარა დავიწყე

მე-გ.გთხოვ ეს აღარ გააკეთო გ.გგთხოვვ ძალიან გთხოვ ნუღარ მ.მომაყენებ იმ ჭრილლობას რ.რომელიც ძლივს დ.დავივიწყე გ.გთხოოვ

თეჰიონი-პატარავ ტყუილად მთხოვ რადგან ამას გავაკეთებ გახსოვს მაშინაც გითხარი ეს

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

თეჰიონი-პატარავ ტყუილად მთხოვ რადგან ამას გავაკეთებ გახსოვს მაშინაც გითხარი ეს.თან უნდა დაიტანჯო,შენს გამოა რომ შვილს ვერ ჩავიკრავ გულში.

მე-გ.გთხოვ ა.არ გააკეთო ეეს მ.მეც მტკივა გ.გული მის გ.გამო ის ჩემი შვილიც ი.იყო

თეჰიონი-არა პატარავ ახლა ძალიან ცდები.ის მხოლოდ ჩემი შვილი იყო ,მხოლოდ ჩემი გესმის

ეს მითხრა და ტანსაცმელი ზედ შემომახია ვემუდარებოდი ეს არ გაეკეთებინა .
ვურტყავდი ვემუდარებოდი ყველაფერს ვაკეთებდი მისგან თავის დასახსნელად,მაგრამ არ გამომივიდა.
მან ბორკილები ამოღო და საწოლზე ცალი ხელით მიმაბა.

ყველაფერი ისე განმეორდა ,როგორც ადრე .მან გამაუპატიურა ისევ .გული ნაწილებად დამემსხვრა .ახლა გული უფრო მეტკინა ვიდრე სხეული,რადგან მისგან ამას არ მოველოდი.არ მეგონა თუ ისევ მატკენდა .მეგონა ვუყვარდი ,მაგრამ შევცდი .ყველაზე მეტად შემძულდა ადამიანი ,რომელიც მიყვარდა.

ღამე არ  მიძინია ტირილში გავათენე

ღამე არ  მიძინია ტირილში გავათენე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.თეჰიონს კი ისე მშვიდად ეძინა თითქოს არაფერი მომხდარა.

ხელზე ბორკილი ისევ მეკეთა ამიტომ საწოლიდან ვერ ავდგებოდი .

ტირილის გამო თვალები მეწვოდა  მთელი სხეული  საშინლად მტკიოდა მაგრამ გულის ტკივილს მაინც ვერ აჯობებდა.

მისგან ზურგით ვიწექი.ვერ ვიძინებდი რადგან მეშინოდა  ისევ არაფერი დაეშავებინა  ჩემთვის.

დილით გავიგე თეჰიონი როგორ ადგა საწოლიდან.
თვალები დავხუჭე არ მინდოდა სცოდნოდა ,რომ მეღვიძა .
შემდეგ ნაბიჯების ხმა გავიგე ჩემს წინ იდგა მის სუნთქვას სახეზე ვგრძნობდი, შემდეგ ხელიდან ბორკილი მომხსნა და ოთახიდან გავიდა .

საწოლიდან ძლივს ავდექი და სააბაზანოში შევედი.
წყლის ქვეშ ვიდექი და ვტიროდი.
როცა ვიბანავე ჩავიცვი და ოთახში გავედი იქ კი თეჰიონი იყო საწოლზე იწვა.ჩემთვის არ შემოუხედავს მე კი შიშისგან მთელი სხეული ამიკანკალდა და ყველაფერი თვალწინ დამიდგა. ოთახიდან გამოვედი და სხვა ოთახში შევედი.

დღეიდან ამ ოთახში ვიქნები,რადგან მის გვერდით ძილი არ მინდა მისი მეშინია.

🖤ტანჯვიდან ბედნიერებამდე🖤Where stories live. Discover now