CAPITOLUL 5

65 6 0
                                    


Simt cum pământul îmi fuge de sub picioare , Alice , Alice cea mai buna prietena a mea ce cauta ea în casa asta și de ce se poarta de parca îl știe pe Nathaniel.
- Kate ? Tu ce cauți aici? Îmi spune uimita sa ma vadă aici.
-Eu?? Eu am fost vanduta de catre ai mei ca o bucata de carne , iar EL m-a cumpărat. Tu ce cauți aici și de unde îl cunoști pe el? Simt ca o sa explodez , capul îmi bubuie îngrozitor.
-Tu idiotule ce ai făcut?Rămân surprinsa de vorbele ei adresate lui Nathaniel.
- Ali controleaza-ti tonul...și doar ma cunoști obțin mereu ce vreau....
- Voi doi va cunoașteți??  Tip la ea.
- Suntem verișori..Dar ma jur Kate nubam știu nimic din toate astea.
-Alice ti-am povestit despre el, ți-am spus cum arata cum dracu îmi spui ca nu ai știu nimic? Duceți-vă dracu amândoi. Am luat-o la fuga pe scări și am urcat în camera mea.
- La dracu cu voi, la dracu cu mine stau și plâng ca o proasta.
După zece minute de asimilat situația imi sterg lacrimile și hotărăsc ca este deajuns cât am plâns pentru tot ceea ce mi s-a întâmplat,știu ca nu o sa scap de Nathaniel dar cel puțin în seara asta trebuie sa imi descarc furia cumva și cel mai bun remediu pentru mine în momentul asta este pista.
Îmi dau repede rochia jos de pe mine , îmi iau o pereche de pantaloni de blugi scurți și o bustiera neagra îmi strâng parul intr-o coada în vârful capului îmi refac machiajul stricat din cauza lacrimilor dar de data asta un pic mai accentuat îmi iau tenișii și ies usor pe usa camerei. Ii aud ca încă se cearta și mulțumesc cerului ca sunt tot în living , întru în bucatatie și iau cheile de la garaj , Anne mi-a arătat colecția de mașini a  lui Nathaniel .
Ma uit la varietatea de mașini din fata ochilor mei și ochii încep sa îmi sclipesc la vederea unui Bugatti Chiron. Ma uit repede pe panoul cu chei și iau cheia bijuteriei din fata mea , pentru câteva secunde ochii în cad pe o masina care este acoperita cu o protecție speciala dar momentan trebuie sa fug pana nu sunt prinsa.
DIN PERSPECTIVA LUI NATHANIEL
- Alice gata opreste-te este destul , nu profita de faptul ca țin la tine .
- Nu ca tu chiar ești idiot , puteai sa ai orice fata ORICE fata de ce tocmai ea?
- Ca pe ea mi s-a pus pata ok?
- Nu nu este ok, nu ma va ierta în veci vecilor idiotule și asta numai din cauza ta.
- Nu mai dramatiza atât o sa uite în câteva zile.
- Nu o cunoști,  a fost tradata toată viata ei .
Matt și Luke se uita la noi ca la o comedie le mai trebuie un bol cu popcorn . Alice încă măcăne mai ceva ca o moara stricata și nu cred ca se va opri curând, dar socul meu cel mai mare e când îmi vad una dintre masini ca iese din garaj oprind în fata geamului , o mana mica iese pe geam și ne arata semnul păcii...
- Ce dracu?
- Frate aia nu masina ta ? Îmi zice Matt la fel de surprins ca mine .
- Cine e la volan ? Se trezește și Luke sa vorbească.
- Kate ? Zice Alice amuzata de situație de parca ar știi ce are de gând diavolul ala mic sa facă
-Alice ce dracu vrea sa facă diavolul ala cu mașina mea ?
Nervii mei sunt deja duși la maxim.
- Noua deja ne place de ea frate ti-a dat șah- mat .
- Nate hai sa mergem după ea știu unde se duce dar i-ati MASINA .
A accentuat cuvântul masina și acum toți trei ne uitam la ea ca idioții.
-Stiti când veneați pe pista și pe voi doi idioților va întrecea mereu o masina roșie, iar ție îți dădea bătăi de cap în ultimul hal dabia reuseai sa câștigi?
-Kate ?!
Strigam toți trei la un loc.
- Miscati-va idioților....
DIN PERSPECTIVA LUI KATE
Știu ca m-a văzut și știu ca Alice o sa ii spună unde sunt dar nu îmi pasa , o sa suport consecințele după.
Am ajuns la pista și cobor din mașină cu zâmbetul pe buze satisfăcută de faptul ca toți au gurile căscate la mine și la masina din care am coborât.
-  Princess  s-a întors,  hei pustoaico pe unde ai umblat ?
-Buna și ție Adam , da m-am întors și vreau sa concurez. Deci cine se baga ?
-Hai sa te înscrii în zece minute este pregătită o cursa .
Ma înscriu repede și ma îndrept spre masina și ma duc la linia de start , în dreapta mea este o fata cu care am m-ai concurat și nu este cine știe ce de capul ei , iar în stânga momentan locul este liber dar mai sunt câteva minute .
Îmi întorc din nou privirea în stânga mea și vad ca acum este ocupat de o SSC Tuatara la fel de neagra ca masina mea , nu pot vede cine este la volan din cauza geamurilor fumurii dar nu este prima data când concurez cu șoferul misterios defapt este singurul pe care nu am reușit niciodată sa îl întrec.
Dar nu și în seara asta ....
- Toate mașinile la linia de start , în seara asta aveam deosebita placere sa ii avem alături pe Princess și pe Diavol . Se pare ca se anunță o seara incendiara se vedem cine iese câștigător.
Și cu astea fiind spuse sa înceapă cursa.
Toți pornim în același timp dar în câteva secunde doar eu și Diavol suntem cu mult în fata lor , trebuie sa recunosc este foarte bun .
Primele doua circuite sunt terminate iar acesta este cel decisiv amândoi suntem la egalitate și cursa este aproape de final dar trebuie sa câștig,  urmează o curba destul de grea și după linia de finish.
Ne apropriem de curba și reușesc sa iau avantaj fata de el foarte puțin dar profit de asta și accelerez pana la fund și ies câștigătoare, pun frână și cobor din mașină cu zâmbetul pe buze.
- Wouuu Princess a câștigat cursa .se aud câteva persoane din mulțimea adunata în jurul nostru.
Observ ca masina Diavolului este un pic mai în spate fata de a mea și vad ca usa se deschide din ea ieșind nimeni altul decât Nathaniel, cu o fata surprinsa dar în același timp furioasa.
- Tuuuu? Tu ești Diavolul?
- Acasă acum....
- Nu înainte sa îmi iau banii pe cursa. Urc în mașină lasandu-l cu vorbele în aer, îmi iau banii de la Adam și plec spre casa lui Nathaniel. Bag masina în garaj și vad ca ei încă nu au ajuns , întru în casa îmi iau din mini barul din living o sticla de Jack Daniels și imi torn intr-un pahar așteptandu-i sa apară.
Usa se trântește și cei 4 patru intra în casa 3 râzând dar Diavolul cu o fata furioasa.
- Vad ca ați găsit drumul spre casa .
- ESTI NEBUNA ? CUM DRACU AI PUTUT SA IMI IEI MASINA ?
- Ooo te rog las-o mai moale nu a pățit nimic. Nu știu de unde atâta curaj pe mine posibil de la cele trei pahare de Jack Daniels dar si-o merita .
- Felicitări Kate! Îmi spune unul dintre băieții care sunt lângă Nathaniel .
-Luke taci dracului din gura !
- Recunoaște Nate , fata asta te-a bătut la curul gol .
-Matt nu și tu ... Știți ceva plecați vreau sa rămân singur cu Kate.
- Nate te rog nu fii idiot . Ii spune Alice și ii i-a pe băieți și pleacă.
Nathaniel se întoarce spre mine cu maxilarul inclestat și cu pumnii strânși.
- Ai sa plătești scump pentru tot ce ai făcut în seara asta..
- Dute dracu! Ii spus și ma ridic după canapea urcând în camera mea, el rămânând blocat la vorbele mele .



Sper sa va placa pana acum 🤗🤗🤗

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum