CAPITOLUL 11

57 4 0
                                    

DIN PERSPECTIVA LUI NATHANIEL
-Ti-a zis ca te iubește? Frate nu crezi ca joaca asta a ta o sa o distrugă?
-Luke crezi ca eu nu știu?
-Si ce ai de gând sa faci ? Kate este o fata pe cinste dacă nu simți ceva pentru ea da-i drumul nu o distruge.
-Matt nici eu nu știu ce simt...
- Am o idee, de ce nu o aduci diseară la pista?
- Luke nu știu ce sa zic...
-Hai frate o aduc și pe Alice și asa poate se împacă și ele.
-Oo și Nate las-o sa concureze deja ti-a luat locul pe pista.
Îmi dau ochii peste cap la comentariul lu Matt.
***
Întru în casa și o vad pe Kate stand în living cu Anne , Doamne fata asta poate sa fie mai sexi de atât.. blugii aia negrii se mulează perfect pe fundul ei bombat , iar decolteul topului se așează peste sânii ei delicați facandu-te sa vrei sa vezi mai mult . Îmi fac simțită prezenta și ma îndrept spre Kate.
- Ești gata pentru surprinza ta ?
Îmi răspunde timida și ii apuc mana cu blândețe , iar timiditatea ei ii provoacă lui Anne o criza de ras.
- Să fiți cuminți și sa va protejați, sunt prea tânără sa fiu mătușa.
Rămânem blocați amândoi la comentariul făcut de Anne. Trebuie sa discut serios cu dracusorul ala mic.
Zâmbetul lui Kate se mărește instant la vederea mașinii negre pe care a furat-o din garaj. Se uita spre ambele mașini neînțelegând ce se întâmplă , o lămuresc repede ca face parte din surprinza și ne îndreptăm spre masina mea .
Ajungem la pista în 20 de minute , iar prietenii mei se îndreaptă spre noi. Stam câteva minute de vorba provocand-o pe Kate ca în seara asta nu mai are norocul de data trecuta.
Exact cum am intiut temperamentul ei competitiv o face sa ma provoace la un pariu , accept bucuros și vrând sa o tachinez puțin îmi spun partea mea de condiție: un dans în fiecare seara știu sigur ca asta o sa o enerveze puțin dar când ii aud partea ei de condiție bărbia mea ajunge în pământ de soc.
-Dacă eu voi câștiga ma vei lasă să fac parte din lumea ta și sa te ajut cu transporturile.
-De unde știi tu de transporturi si cu ce ma ocup?
- Te-am auzit intr-o seara vorbind cu Luke la telefon și Anne mi-a confirmat bănuielile mele.
Off Anne , jur ca de data asta mănânci bătaie, nu știu ce sa ii răspund credeam ca îmi va spune ca vrea sa o las libera dar la asta nu ma așteptăm. Nu vreau sa o pun în pericol , asa ca accept știind ca nu are cum sa câștige cursa chiar dacă am trișat puțin modificând un pic masina ei.
Cursa a început, iar noi suntem la egalitate acum trebuie sa îmi pun planul în acțiune și calc mai tare accelerația sa o pot depasii în curba care urmează. Nu se lasă mai prejos și încearcă sa ma egaleze dar nu reușește, o vad cum se îndepărtează de mine indrepandu-se de rampa care trece peste curba .
- Doar nu vrea sa facă asta....
-Kate nici sa nu te gândești , este prea periculos. Ii tip în difuzoare dar fata asta ma ignora total și cu toată viteza se îndreaptă direct spre rampa . Imima mi se oprește pentru o secunda când o vad pe Kate plutind cu mașina peste groapa . Respir tot aerul acumulat în plămâni când o vad din nou pe pământ și trecând linia de finish , fata asta nu este în toate mințile , trec linia de finish și rămân în mașină sa ma calmez pentru ca jur dacă cobor acum sunt în stare sa o omor și nu pentru ca a câștigat cursa ci pentru tâmpenia pe care a facut-o.
O vad ieșind din mașină cu zâmbetul pe buze și numele ei este strigat de toată lumea .
Ies din mașină și ma rezem de ea uitandu-ma la Kate , fata asta ma înnebunește cu totul și cred ca încep sa ma îndrăgostesc de ea.
- O sa ma lași sa fac parte din lumea ta acum ? Am câștigat pariul .
Gândurile mele sunt întrerupte de Kate care are un zâmbet trufaș pe buze , o privesc câteva secunde neștiind ce sa ii răspund eram sigur ca eu am sa câștig dar nu am luat în calcul nebunia ei.
- Chiar crezi ca o sa faci fata?
-Da!
-Bine atunci , de mâine o sa începi antrenamentele.
Mai stam câteva minute de vorba cu ceilalți și apoi plec cu Kate spre următoarea locație, de data asta eu o sa ies câștigător.
****
O privesc fascinat cum își misca corpul pe ritmurile melodiei . Când am vazut-o prima oara am știut ca ea o sa fie a mea dar nu am știut ca o sa ajung sa ma îndrăgostesc de ea. Am rămas surprins când am auzit-o spunând ca ma iubește neștiind ca eu nu dorm de fapt. Nu știu ce ma atrage mai mult la ea frumusețea și naivitatea ei sau nebunia și încăpățânarea ei.
Îmi îndrept pașii spre ea lipindu-ma de spatele ei ii cuprind talia intorcand-o cu fata la mine , privirea îmi cade pe buzele ei pline parca așteptând sa le sărut . Ii mângâi usor fata dandu-i câteva șuvițe după ureche.
- De ce nu ai ales libertatea Kate ai avut șansa să scapi de mine .
- M-ai fi lăsat sa plec?
- Răspunde la ce te-am întrebat Kate . Care este motivul pentru care nu ai ales libertatea?
- Nu am un motiv ...
Ii cuprind coapsele obligand-o sa își incolaceasca picioarele de talia mea sarutandu-i buzele dulci.
- Spune-mi Kate , de ce nu ai als libertatea...o întreb din nou când îmi despart buzele de ale ei , își musca buza și își întoarce privirea .
- Nathaniel te rog du-ma acasă.
Vocea ii tremura și ii prind bărbia intorcand-o cu fata la mine , ochii ei fiind plin de lacrimi.
- De ce plângi Kate ?
- Te rog Nathaniel...nu pot...
- Kate de ce plângi ? Ce nu poți?
- Nu pot sa îți spun de ce nu am ales libertatea .
- De ce ?
- Pentru ca știu ca oricum pentru tine nu înseamnă nimic și nici nu o sa însemne vreodată. Mi-ai dat de înțeles asta de la bun început.
Ma împinge si se îndepărtează de mine .
- De mâine ești libera Kate....te las sa pleci. Acum hai sa mergem este târziu deja .
Drumul spre casa a fost tăcut, Kate se uita pe geam și lacrimile ii curg pe obraji dar nu spune nimic , iar tăcerea ei ma omoară as fi vrut sa tipe sa se împotrivească deciziei mele dar a tăcut.
- Chiar vrei sa plec ?
Vocea ei sparge liniștea sufocanta .
- Dacă îți faci griji în legătură cu lucul unde vei locui stai linistita ca nu te vei duce înapoi la părinții tăi, o sa locuiești în unul dintre apartamentele mele .
- Nathaniel nu asta te-am întrebat.
- Nici tu nu mi-ai spus motivul pentru care ai ales sa ramai lângă mine .
- Oprește masina !
- Ce?
- OPRESTE DRACULUI MASINA ASTA!
Opresc masina , iar Kate iese afara făcând și eu același lucru. Ma apropii de ea și o întorc cu fata la mine, ochii ei fiind înecați în lacrimi .
- De ce ai ales sa ramai lângă mine Kate ?
Nervii ei sunt întinși la maxim își freacă tâmplele cu degetele și oftează.
- Pentru ca te iubesc idiotule dasta am las sa întru în lumea ta , pentru ca m-am îndrăgostit ca proasta de tine deși sunt conștientă ca nu însemn nimic pentru tine și ca doar te joci cu mine.Ești mulțumit acum ?
-Mai mult decât mulțumit.
Ii cuprind fata cu mâinile și o sărut flamand , după o secunda de soc îmi răspunde sărutului în aceeași măsură mâinile sale incolacindu-se de gatul meu . Suntem nevoiți sa rupem sărutul din lipsa aerului și ne privim câteva minute în liniște.
- Hai sa mergem acasă, este târziu, iar mâine avem treaba .
- Ce treaba ? O sa plec?
- Nu Kate, ai spus ca vrei sa intrii în lumea mea . Maine o sa îți arat ce înseamnă lumea mea .

Sper sa va placa ! 🤗🤗🤗

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum