CAPITOLUL 18

47 4 0
                                    


Suntem cuprinse de euforia alcoolului ce plutește în noi și  ne lăsăm corpurile sa se miște în cel mai lasciv și provocator mod pe melodia lui "Michael Buble - Feeling Good " . În nebunia noastră provocata de cantitatea prea mare de alcool consumata tricourile noastre au zburat de pe noi ca prin magie rămânând doar o pereche de pantaloni extrem de scurti și o bustiera neagra fără bretele. Când ultimul ton al melodiei se oprește atenția mea este îndreptată spre cele trei siluete masculine bine cunoscute  care ne privesc stupefiați,  cel puțin doi dintre ei , al treilea fiind amuzat și incitat de tot ce a văzut. Pentru o secunda am crezut ca este efectul produs de alcool dar renunț repede la idee când Nathaniel ma saluta cu mana amuzat având o privire diabolica .
Se pare ce cele doua prietene ale mele încă nu și-au dat seama ca avem musafiri și ca au dat de dracu cu cei doi băieți care le privesc cu stupoare .
-Ăăă...fetelor....voi vedeți ce vad și eu?
Încerc sa le fac atente dar sunt prea ocupate sa mai pună încă un rand de shoturi de tequila.
-Fetelorrrrr....de data asta ma aude și se întorc spre mine făcând contact cu privirile furioase ale iubiților lor.
Amuzat de toată situația Nathaniel este primul care deschide gura doar ca să facă mișto de noi.
-Buna seara fetelor. Sper ca nu va deranjează ca ne-am alăturat și noi, ne gândeam ca poate aveți nevoie de ajutor. Sper ca nu am întrerupt ceva important.
Îmi întorc privirea spre prietenele mele care s-au ascuns în spatele meu sperând ca au o idee care sa ne scape de incurcatura în care am întrat toate trei , dar fără succes .
- Buna băieți! Le arunc băieților un zâmbet forțat , dar nu primesc niciun răspund. Vreți ceva de băut?
Cei trei crai se privesc între ei și își îndreaptă pașii către noi cu un rânjet diabolic pe fata. Se întind spre shoturile care ne erau destinate noua și le dau pe gat intr-o secunda .
- Aveți de dat niște explicații.... Ne spune Matt și încearcă sa fie cât de serios poate.
- Matt , Luke nu este vina lor eu le-am convins sa rămână la mine peste noapte și sa ne distram puțin. Va rog nu va supărați.
Sar imediat în ajutorul prietenelor mele încercând sa iau toată vina asupra mea.
Cei doi se privesc între ei și apoi pufnesc într-un ras colorat.
- Vai Doamne ar fi trebuit sa va fi văzut fețele,  a fost genial . Acum ce ziceai despre ceva de băut? Sau nu vreți sa mai continuați sa "despachetati bagajele"? Tonul serios al lui Matt a fost înlocuit de unul amuzant accentuând ultimele doua cuvinte.
- Dar voi de când sunteți aici? Prima care sparge gheata este Alice .
- Cam de la începutul spectacolului vostru pe "Feeling good " . O informează Luke și ii face cu ochiul ștrengărește. Oooo si iubito trebuie sa îmi mai arăți și mie încă o data dansul acesta dar de data asta în privat.
Luna apare din bucatarie cu încă trei shoturi în mana și le înmânează băieților după care ne servește și pe noi .
- Haideți băieți,  aveți de recuperat suntem cu mult înaintea voastră.
Din nou muzica începe sa răsune în boxe , iar pofta noastră de viata revine imediat.
Luna și Alice le toarnă shot după shot băieților care s-au alăturat distracției noastre. După o ora de băut shoturi și dansat baiatii ies pe balcon sa fumeze noi rămânând înăuntru pentru încă un rand de shoturi și presimt ca mâine o sa fiți terminati toți pentru ca am amestecat băuturile.
- Fetelor am o idee , știu cum sa ii faceți pe baieti sa le mai treacă supărarea.
- Facem orice numai sa ne scăpăm curu de bătaia pe care o vom incasa mâine.
Fetele se uita la mine cu speranța fiind constiente ca au dat de dracu mâine.
- Ce ar fi sa le oferiți băieților în spectacol de data asta conștiente de prezenta lor . Aveți sus cumpărăturile pe care le-ati făcut azi , imbracati-va cu ceva mai sexi iar eu ii țin ocupați pana veniți.
Fetele analizează propunerea mea câteva secunde după care își îndreaptă atenția spre mine.
- O facem dar și tu va trebui sa participi cu noi , ar fi ciudat sa facem asta de față cu Nate . Și dacă tot am făcut-o lata , măcar sa o facem lata pana la capăt toate . Ma uit la ele cum ma roagă din priviri sa accept propunerea lor.
-Accept...In seara asta ne distram avem timp sa suportam consecințele mâine.
După nici 10 minute coborâm din nou în living sperând ca băieți sa nu se fi întors intre timp stricandu-ne și de data asta planurile , dar fericire pentru noi încă sunt pe balcon . Profitam de ocazia asta sa facem un pic mai mult spațiu și așezăm trei scaune în fata noastră , căutând apoi o melodie . Stingem luminile lăsând doar câteva leduri aprinse pentru a crea o atmosfera mai provocatoare așteptând ca băieții sa isi faca apariția.
DIN PERSPECTIVA LUI NATHANIEL.
Suntem deja de o ora aici încercând sa le ajungem pe fete din urma cu alcoolul. M-a amuzat teribil socul de pe fețele lor când ne-au văzut , sincer nu ne așteptăm să le găsim în ipostaza aceea dar sa fiu al dracu dacă îmi pare rau. Am făcut abstracție de cele doua fete care erau lângă Kate , ochii mei fiind numai ea, savurând fiecare mișcare lasciva pe care o făcea.  Nu este prima data când o vad dansând dar cred ca alcoolul a făcut ca fata din fata mea sa isi onduleze corpul în cele mai senzuale și provocatoare mișcări . Fata asta este in stare sa trezeasca fiecare fibra din corpul meu doar miscandu-si corpul . Știu ca ar trebui sa stau departe de ea , sa nu o mai fac sa sufere dar pur și simplu nu pot , ceva din mine nu vrea sa accepte faptul ca trebuie sa ii dea drumul. Vorbele pe care mi le-a spus și lacrimile pe care se abținea sa nu le dea frâu liber au fost ca un cuțit înfipt în inima . Știu ca a plâns pana a adormit pentru ca am stat în spatele ușii pana i-am auzit pașii mici indreptandu-se spre pat , ca mai apoi sa ii veghez somnul imprimindu-mi în minte chipul ei angelic.
S-a strecurat în inima mea și mi-a resetat inima moarta când credeam ca nu mai este nici o speranța că aceasta sa mai bata din nou. Eram sigur ca după noaptea trecuta o sa aibă nevoie de cineva care sa ii distragă atenția și cine sa fie mai potrivit decât Alice și Luna. De aceea le-am sunat de dimineață și le-am zis sa o scoată pe Kate în oraș sa o facă sa se detensioneze,  dar ca vor ajunge sa aibă mai mult alcool decât sânge în corp la asta nu ma așteptam.
- Te amuza situația asta nu-i asa fratioare?
Luke se uita la mine cu o privire tâmpă .
-Poate doar puțin,  ma așteptăm să le găsim uitandu-se la un film ceva dar nu mi-as fi închipuit sa le găsim îmbibate cu alcool și dansând ca niște descreierate mai mult goale decât îmbrăcate.
- Nu știu de voi baiati dar dacă eu am de suferit din cauza prostiei Lunei și ea o sa sufere consecințele alături de mine.
- Stai liniștit ca nici Alice nu scapă,  o sa își strice frumoasa ei manichiura frecând la motociclete alături de mine toată luna.
- Da Luke și la finalul lunei tot tu vei fii cel care ii va da bani de una noua . În fine cred ca au căzut la datorie , uitați luminile s-au stins.
- O sa le lăsăm sa scape asa ușor?
- Cred ca le va fi suficienta durerea de cap ce o vor avea mâine și în plus mâine am o surpriza pentru diavolitele astea .
Intram toți trei în living dar nici urma de fete , prin lumina difuza care plutește peste noi observam trei scaune așezate unul lângă altul și canapeaua mutata . Telefoanele noastre au început sa sune scurt semn ca am primit un mesaj, ma uit la băieți nedumerit și deschidem toți trei mesajele de pe telefoanele noastre.
-" Te invit sa iei loc pe unul din scaunele din fata ta."  Citim toți în același timp și se pare ca toți am primit același mesaj , numai ca destinatarii sunt diferiți. Eu de la Kate iar băieții de la iubitele lor .
- Oare ce mai plănuiesc și de data asta diavolitele astea? Ne întreabă Luke care este foarte nedumerit de toată situația ca si noi defapt.
- Eu zic sa ne așezăm și sa aflam . Și ma așez pe scaunul din mijloc , iar Matt și Luke pe celelalte și așteptăm.  În câteva secunde simt cum o eșarfă îmi acoperă ochii , iar Kate imi șoptește în ureche .
- Uneori ochii spun mai multe decat vor putea vreodată buzele!
Îmi plasează un sărut pe linia pulsului mușcând usor și pleacă de lângă mine lasandu-ma fără replica.
Îmi revin din blocajul mintal pe care mi l-a provocat Kate când melodia lui "Tory Lanez-Say it" se aude în boxe .
- Nu știu de ce dar simt ca o sa îmi placa ceea ce urmează. Ce ziceți baiati ? Vocea lui Matt este entuziasmata .
- Hai sa aflam ! Zic către baiati și ne dam eșarfele jos.
În fața noastră fetele încep sa își miște corpurile senzual , iar băieții fluiera entuziasmați.
Fac abstracție de Alice și Luna , ochii mei fiind fixați numai pe Kate urmarindu-i fiecare mișcare. Inima începe sa imi bata mult mai rapid când privirile noastre se intersectează câteva clipe .
- Fetele astea o sa ne înnebunească intr-o zi.
Îl aprob pe Luke cu o înclinare a capului ochii mei fiind atrași ca un magnet de fata din fata mea.
După ce melodia aleasa de fete se termina Matt și Luke se îndreaptă către iubitele lor sarutandu-le , iar Kate se retrage usor pe balcon cu zambetul pe buze dar cu ochii triști. Cele doua cupluri se retrag în camerele de la etaj , iar eu îmi îndrept pașii spre balcon în căutarea lui Kate.
O vad ghemuita pe unul din fotolii uitandu-se la cer și tragand dintr-o tigara, ma apropii de ea și o învelesc cu o paturica și ma așez lângă ea luandu-i tigara din mana privind cerul la fel ca ea.
- De ce fumezi?
- Fumez doar când sufletul ma doare prea tare și lacrimile sunt epuizate.
- Și acum te doare ?
- Nu pune o întrebare la care deja știi răspunsul Nathaniel...Își lasă capul în jos și ma privește trista.
- Nu am vrut sa te fac sa suferi. Ma uit în ochii ei , iar tristețea din ochii ei o simt pana în adâncul inimii.
- Și cu toate ca nu ai vrut ai facut-o . Ai distrus și ultima fărâmă de suflet și totuși continui sa te iubesc cu toată fiinta mea.
Nu ii pot comanda inimii sa te uite nici dacă as vrea , pentru ca ai întrat prea adânc în ea . Si chiar dacă ma doare sa îți spun asta dar sper ca intr-o zi sa găsești pe cineva care sa te iubeasca mai mult decât o fac eu și sa îți ofere totul , sa îți facă inima sa bata mai tare doar cu zâmbetul ei , sa te facă fericit doar prin simpla ei prezenta. Când vei găsi acea persoana las-o sa intre în inima ta și acorda-ti o șansă la fericire si bucurate de ea. Eu am obosit , durerea din sufletul meu este prea mare.
- Și dacă ti-as zice ca am găsit deja aceasta persoana?
- Atunci lupta pentru ea .
- Vei putea suporta sa ma vezi lângă altcineva?
O vad cum își închide ochii vrând sa oprească lacrimile pe care și le abține cu greu și îmi cuprinde fata cu mâinile ei mici și delicate privindu-ma în ochi.
- De dragul tău as fii în stare de orice atâta timp cât tu ești fericit , chiar dacă asta ma va distruge de tot .
- De ce pui fericirea mea mai presus decât tine?
- Pentru ca te iubesc atât de mult incat nu îmi mai pasa dacă ma distrug pe mine.Un singur lucru vreau de la tine .
- Ce anume?
- Vreau  un ultim sărut,  un ultim sărut în care sa te prefaci ca ma iubești .
Vocea ei tremura dar totuși se abține sa nu plângă.
- Crezi ca poți face asta pentru mine?
- Nu as putea sa ma prefac , Kate pentru ca deja te iubesc. Tu ești aceea fata care a reușit sa îmi facă inima sa bata din nou , care ma face sa îmi pierd mințile în momentul în care zâmbești,  care ma lasă fără respirație în momentul în care dansezi ,  tu ești Îngerul  care a reușit sa înfrângă Diavolul , care l-a pus la pământ.  Îți iubesc inocenta , nebunia , ambiția,  încăpățânarea.
- Dar...cum...
Nu o las sa termine ce are de spus , o trag în bratele mele și ma năpustesc asupra buzelor ei pline și ii îndeplinesc dorința pe jumătate,  pentru ca nu o sa fie ultimul asa cum a spus ea. Ne despărțim usor  lipindu-ne frunțile respirând sacadat din cauza lipsei de aer.
- De ce m-ai respins ? Cuvintele ii ies mai mult ca o șoaptă .
- Pentru ca tu ești slăbiciunea mea , iar eu nu pot permite ca tu sa pățești ceva , vreau sa te știu în siguranță . Iar dacă cineva afla despre tine nu o sa ezite niciun moment sa te folosească ca să poată ajunge la mine . Nu pot permite una ca asta , nu îmi pot asuma acest risc.
- Dar eu sunt gata sa îmi asum acest risc , pentru tine sunt gata sa calc pe cadavre dacă este nevoie atâta timp cât tu ești lângă mine .
- Kate...nu pot...
- Shhh....nu mai vorbi doar strange-ma în brate și lupta pentru mine asa cum eu îți promit ca o sa lupt pentru tine indiferent de ceea ce ne așteaptă. Nu lasă frica sa te doboare pentru ca atunci vom pierde din start .
Ii cuprind corpul micuț cu mâinile și strâng la pieptul meu sarutandu-i creștetul capului pana când a adormit ca un copilaș în bratele mele. Ma ridic usor cu ea în brate și urc cu ea în camera mea care acum este defapt a ei , o așez usor în pat și ma așez lângă ea incolacindu-mi bratele în jurul corpului ei .
 

La media aveți dansul fetelor.
Sper sa va placa 🤗🤗🤗

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum