Capitolul 6

57 5 0
                                    

Ajunsa în camera mea îmi scot din gentuta banii câștigați in seara asta și ii ascund în dulap în spatele hainelor. Decid sa îmi fac o baie lunga poate ma va ajuta sa uit cele petrecute acum câteva ore. După o ora de stat în cada ma ridic leneș și îmi infasor corpul cu un prosop .
-La dracu am uitat sa îmi iau schimburi.
Ies din baie și ma îndrept spre dulap sa îmi iau lenjerie și pijamale dar simt doua mâini ca îmi înconjoară talia.
- Ai fost obraznica , foarte obraznica.
- Iar tu ești un idiot , chiar trebuie sa intrii de fiecare data în camera mea.?
Mâinile lui se plimba usor pe corpul meu iar buzele lui îmi sărută gatul facandu-ma sa scap un mic geamăt.
Intr-o fracțiune de secunda sunt întoarsă cu fata către el , mâinile sale îmi cuprind coapsele ridicandu-ma . Îmi incolacesc picioarele de talia lui , iar buzele noastre se contopesc într-un sărut plin de dorința.
Ma așează usor pe pat realizând ca prosopul este căzut undeva pe podea.
- Ești perfecta ! Ochii lui sclipește analizandu-mi corpul.
Se napusteste din nou asupra buzelor mele iar mâinile sale îmi mângâie corpul facandu-ma sa tremur , ii apuc marginea tricoului și il trag după el,  imi încolacesc mâinile de gatul sau lipindu-l de mine.
Îmi prinde un san cu mana framantandu-l usor  , iar mana libera coboară spre feminitatea mea deja umeda si imi atinge centrul cu mișcări circulare .
-Aahhh....
- Ești atât de umeda Kate..
Își introduce un deget înăuntrul meu făcând mișcări lente de dute-vino, gura lui coboară în jos pe abdomenul meu ajungând cu capul între coapsele mele limba lui făcând contact cu pielea deja sensibila de atingerile lui sugand usor fiecare părticică din feminitatea mea.
-Ahh... Nathaniel...te rog... îmi înfig degetele în parul lui ridicandu-mi puțin talia simțind ca orgasmul meu este aproape.
-Asa iubito , striga-mi numele.
-Nathaniel..te rog...
- Ce ma rogi ....vreau sa te aud...
-Vreau...te vreau....în mine....
-Nu asa repede Princess...
Degetul lui se misca din ce în ce mai repede în mine iar gura lui suge usor clitorisul facandu-ma sa tremur de placere.
- Te rog...nu mai pot..
-Da-ti drumul iubito , iar limba lui se misca mult mai repede eu tremurând sub atingerile lui.
- Ahh...Nate..ahh...
- Ești delicioasa iubito . Își scoate degetul din interiorul meu sugand urmele orgasmului meu se așează lângă mine plimbandu-si degetele pe corpul meu .
Îmi ridic capul și îi sărut buzele puțin umflate , ma pozitionez deasupra lui si îmi cuprinde talia cu mâinile punandu-se din nou deasupra mea.
-Daca nu te oprești acum nu ma mai pot oprii după .
-Atunci nu te opri....mâinile mele coboară la betelia de la pantalonii lui dasfacandu-i cureaua . Își scoate din buzunar un prezervativ și își arunca pantalonii după el terminând pe undeva prin camera , rupe cu gura marginea ambalajului și îl poziționează pe erecția lui .
Imi desface picioarele și se poziționează între ele fracandu-si membrul de feminitatea mea .
- Ești uda din nou.ma ridica în poala lui sărutându-mi sfarcurile întărite.
- O sa te doară...
-Ah.. te rog taci , vreau sa te simt în mine Nate .
Rămâne surprins de atitudinea mea puțin și scoate un geamăt înfundat când încep sa îmi mișc soldurile frecandu-ma de membrul lui .
Își ia membrul în mana și îl introduce usor în mine , simțind un pic de disconfort cu fiecare milimetru care întra în mine
-Esti asa de strâmtă..ahh...te doare ?
- Putin.
- Vrei sa ma opresc ?
-Nu . Mișcările lui sunt ușoare și treptat durerea începe sa dispară , iar el începe sa ma pătrundă din ce în ce mai repede .
Corpurile noastre se misca intr-un sincron perfect mișcările lui nevenind tot mai rapide .
-La dracu ce bine este...
-Nathaniel...ahh... nu mai am mult..
- Da-ti drumul iubito , nu te opri...ești perfecta...
Îmi înfig unghiile în spatele lui iar orgasmele noastre vin împreună...
Ridic usor capul care îmi bubuie de durere , iar imaginile de seara trecuta îmi apar în cap...Alice , Nate , cearta , curse , baie , Nate , camera , sex.....
-Nu nu nu nu trebuie sa fie un vis....nu se poate sa fi fost atât de idioata....ridic usor patura care îmi acoperă corpul..
-La dracu cu mine.....
După o ora în care am analizat toate detaliile serii trecute cobor jos în bucatarie sperând sa nu dau ochii cu el...
- Buna dimineața Kate ! Îmi spune Anne zâmbăreți ca de obicei.
-Buna dimineața prințesa ce faci ?
- Din câte am auzit tu ești Princess pe aici .
Rămân cu gura căscată....
- Tu de unde știi de porecla mea ?
- Kate chiar dacă sunt mica știu mai multe decât crezi.
- Ma uimești pe zi ce trece . Ma uit stânga dreapta sperând ca Nathaniel nu este acasă.
-Nate a plecat de dimineață a zis ca se va întoarce dupa-amiaza.
Restul zilei l-am petrecut alături de Anne care mi-a făcut turul casei.
- Iar aici este sala de dans unde eu exersez.
-Tu dansezi?
- Da și chiar ma pricep ...Dar o sa îți arat mâine ,acum sunt foarte obosita.
- Bine micuto , hai în pat cu tine.
- Ramai cu mine im noaptea asta te rog.
- Ok , hai sa mergem.

Aștept părerile voastre 🤗🤗😘

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum