CAPITOLUL 25

35 2 0
                                    

***Nathaniel***

   De când am plecat de la cabană am petrecut aproape tot timpul la Sediu . Gândul că Santiago este de negăsit nu îmi dă pace. Știu că plănuiește ceva , îl cunosc prea bine și știu că nu o să renunțe așa ușor.
   Pe acasă dabia am trecut și din câte se pare nici în seara asta nu cred că voi ajunge.  Îmi lipsește Kate , în dățile când ajung acasă ea deja doarme , iar dimineața plec înainte să se trezească ea.
  Niciodată nu am fost atât de dependent de o persoană cum sunt de ea. A reușit să trezească o inimă ce o credeam moartă pentru totdeauna. A reușit să o resusciteze și să o readucă la viață prin inocența și delicatețea ei , curajul și ambiția ei , prin timiditatea și frumusețea ei .
Îmi trag mâinile peste față și oftez . Trebuie să fac o pauză , trebuie să o văd , să o simt . Îmincaut telefonul pe sub grămezile de hârtii de pe birou să o anunț că vin acasă . În sfârșit dau de el și o apelez. Nu răspunde.... Oare a adormit?  E doar 22:15 știu că mă așteaptă până mai târziu în fiecare seară mă așteaptă.
    O văd mereu pe camerele de supraveghere,  o mai apelez de câteva ori dar tot nu răspunde. Întru repede să verific camerele de supraveghere,  ceva nu este în regulă , Kate mereu răspunde la telefon.    Ce dracu se întâmplă,  camerele nu funcționează....
    Ceva se întâmplă acasă...Ies din birou și îi apelez pe Matt care răspunde imediat după primul ton de apel.
- Matt ceva se întâmplă acasă . Kate nu răspunde la telefon și camerele de supraveghere nu funcționează.
- Îi anunț pe ceilalți și în cincisprezece minute suntem la tine.
- Matt în zece minute să fiți la mine!
  Închid telefonul și pornesc mașina , iar panica pune stăpânire pe mine , Kate , Anne sunt acasă , de ce dracu nu funcționează camerele , de ce Kate nu răspunde la telefon.
     Telefonul îmi sună și răspund imediat fără să mă uit la apelant.
- Nate sunt Ian , ceva se întâmplă acasă , nu este nimeni pe postul lui , eu acum am ajuns.
- Cum adică nu este nimeni ? Ian ce dracu vorbești acolo.
- Nate nu e nimeni de pază , acum întru în casă , să verific.
- Intră odată ce mai....Ian ce dracu s-a auzit ?
- Nate sunt focuri de armă...Santiago...
- Ian , Ian , Iaaannn !!!!!
Îl omor , dacă le-a atins un singur fir de păr îl omor , apăs accelerația la maxim fără să mai respect vreo regulă de circulație,  îmi simt inima cum îmi bate nebunește în piept și singurul lucru pe care îl vreau în momentul ăsta nenorocit e să ajung acasă. După zece minute frânez brusc și cobor din mașină fix în momentul în care ceilalți ajung și ei.
   Le fac semn spre casă și alerg în casă , iar prima imagine pe care o văd este Ian plin de sânge .
- Nate dute sus...o aud pe Alice ca un ecou și urc scările în grabă când o aud pe Anne că o strigă pe Kate disperată .
- Kate rezistă , te rog Kate rezistă !
   Timpul parcă s-a oprit în loc , doi bărbați zac într-o baltă sânge fiecare , Anne este și ea plină de sânge pe mâini și își presează mâinile micuțe peste abdomenul lui Kate .
    Mă reped imediat lângă Kate și o iau în brațe.
-KATEEEEE....Iubito sunt aici , trezește-te !
Clipește de câteva ori și deschide ochii pentru câteva secunde .
-Nat..
- Shhh...iubito sunt aici , totul va fii bine !
- T..e iu..be...sc....
Îmi zâmbește slab și închide ochii ei frumoși .
- Nu nu nu Kate trezeste-te,  Kate iubito te rog !
O ridic repede în brațe și mă îndrept spre mașină
- Luna sună la Sediu să aibă sala de operații pregătită . Alice vino cu Anne la Sediu .Luke , Matt aduceti-l pe Ian la Sediu .
  Le dau directivele din fugă și o așez pe Kate în mașină și pornesc imediat spre Sediu.
- Rezistă iubito , te rog nu mă părăsi !
Încerc să mă mențin cât de calm pot și să mă mențin pe linia de plutire .
   Ajung la Sediu după câteva minute care au părut o eternitate de unde Kate este preluată de medicii noștrii . Sunt cei mai buni medici din țară .
  După ce Kate este preluată de medici și băgată direct în sala de operații apare și restul echipei . La fel ca și Kate și Ian este preluat de medici și dus în sala de operații. 
   Îmi întorc atenția către Anne care stă în brațele lui Alice și suspină de zor .
- Anne , micuțo calmează-te totul o să fie bine . Kate este puternică și o să se facă bine repede .
- Nate ea m-a protejat pe mine! Ea s-a pus în fața glonțului . Santiago pe mine vroia să mă omoare , Kate s-a luptat cu ei ca să mă apere pe mine .
- Shh...Totul o să fie bine ai să vezi !
Îmi strâng surioara în brațe și îmi opresc câteva lacrimi ce vor să își facă apariția. 
   Încă odată Kate mi-a demonstrat că ea este tot ce îmi pot dorii de la o femeie . Că ea este femeia pe care o iubesc . Mi-a apărat surioara fără să îi pese că își pune viața în pericol.
- Nate promite-mi că omul ăla nu o să scape nepedepsit , te rog !
- Îți jur Anne că Santiago este un om mort deja .
    După trei ore chinuitoare unul din doctorii care au operat-o pe Kate își face apariția.
- Domnule Bass !
- Kate ! E bine ?
- Domnule Bass , nu o să vă mint pentru ca nu îmi stă în fire să fac asta . Situația lui Kate este gravă . Am reușit să extragem glonțul care din fericire nu a atins niciun organ vital , celelalte leziuni   i-au provocat o hemoragie internă plus că  a pierdut foarte mult sânge corpul ei a cedat pentru câteva secunde. Din fericire a răspuns cu bine manevrelor de resuscitare .
- Deci este bine ? O pot vedea?
- Domnule Bass , îmi pare rău să vă dau această veste dat Kate este în comă . Hemoragia internă cauzată loviturile primite , plaga împușcată plus stopul cardio-respirator i-au făcut corpul să cedeze. Tonul depinde numai de ea , noi am făcut tot ce ne-a stat în putință pentru a o salva .
   
   Vorbele doctorului se aud ca un ecou în capul meu din nou și din nou și din nou COMĂ . Femeia pe care o iubesc este în comă. Asta nu este adevărat,  cred că cineva își bate joc de mine . Ea nu poate să moară . Ea trebuie să se trezească.
- Când o pot vedea ?
- Momentan este la terapie intensivă o să fie transferată în următoarele ore intr-o rezervă , iar cineva o să vă anunțe când o veți putea vedea.
   Mă uit în ochii doctorului și știu că tot ce a spus este adevărat. Mă bate ușor pe umăr după care se retrage pe aceleași uși de unde a ieșit. 
- Alice du-o pe Anne intr-o cameră să se odihnească . Restul veniți cu mine în birou , avem un șobolan de prins .
      Șobolanul ăla o să regrete și țâța la care a supt,  o să își implore moartea dar eu nu am să îi ofer satisfacția de a scăpa atât de ușor .
  Suferința pe care el mi-a provocat-o în seara asta . O să plătească fiecare strop de sânge pe care Kate l-a pierdut fiecare lovitură pe care Kate a primit-o de la el sau de la ceilalți doi o va plăti.
   Întru în birou urmat de Matt , Luke și Luna și mă așez în scaunul meu .
- Vreau ca toți să îl caute pe jigodia de Santiago . Nu mă interesează cum faceți dar îl vreau în următoarele 24 de ore .
- O sa îl găsim Nate ! Luke îmi răspunde încordat cu vocea plină de furie .
- Și noi ținem la Kate foarte mult și ne este ca o soră și o să facem tot posibilul să îl găsim pe viermele ăla .
- Mă bazez pe voi prieteni,  deși aș vrea din tot sufletul să vin cu voi nu pot să plec de lângă Kate..
  Îmi acopăr fața cu mâinile și oftez apăsat. După încă câteva minute care discut cu prietenii mei Matt si Luna se ridică și pleacă în birou rămânând doar eu și Luke.
- Nate... Asa mult o iubești?
Mă uit câteva secunde la prietenul meu după care îi răspund.
- Luke mi-aș da și viața pentru ea. Știu sună clișeic dar asta simt. A reușit să îmi repare inima și să o lipească în așa fel încât să nu îi lipsească nicio bucățică. Iar faptul că a protejat-o pe Anne cu propria viață mi-a demonstrat că ea este singura femeie pe care o vreau alături de mine pentru toată viața .
- Nate mă bucur să aud toate astea . Ma bucur că în sfârșit ai reușit sală trecu peste....ei bine știi tu...
- Nici eu nu credeam vreodată să pot trece peste ce mi-a făcut Lara... Dar Kate este diferită , este opusul Larei .
- Știu Nate , Kate este specială , iar pentru asta te rog să nu o faci să sufere .
- Nu am să o fac Luke . Sper doar sală se facă bine cât mai repede .
- Și noi vrem asta Nate...te las ma duc la ceilalți.  Te descurci ?
- Da Luke ...dute și prinde jigodia aia , iar de restul mă ocup eu . Are să își dorească să nu se fii născut vreodată.
    După plecarea lui Luke am mai rămas câteva momente în birou încercând să mă calmez , nu pot să mă duc la Kate așa , trebuie să fiu calm nu trebuie să mă simtă nervos .Am coborât jos și mă îndrept spre aripa Sediului unde se afla clinica . După o mică discuție cu medicul care s-a ocupat de Ian acesta m-a asigurat că este în afara pericolului și va fii conștient în câteva ore .
    Kate este tot la terapie intensivă dar doctorul ei m-a lăsat să o văd cinci minute.  O asistentă mi-a dar un echipament steril după care am întrat la Kate. O durere îmi fulgeră inima când o văd conectată la tot felul de aparate care îi monitorizează funcțiile vitale , masca de oxigen ii acoperă buzele pline care de obicei sunt rozalii acum sunt palide. Vânătăile care le are pe față sunt singurele care au culoare fața ei fiind foarte palidă. Mă apropii de ea și ii prind mâna firavă și o sărut prin masca de protecție pe care o port.
- Iubito te rog trezeste-te , nu mă părăsi,  te rog luptă pentru noi , pentru mine . Kate te iubesc ! Nu știu dacă ma auzi sau nu dar vreau să știi că ești totul pentru mine , tu ești cea care vreau să fie alături de mine toată viața , tu ești cea care vreau să fie mama copiilor mei , tu ești cea care vreau să îmi fie soție.  Te rog trezeste-te !
    Într-o fracțiune de secundă aparatul care îi monitorizează funcțiile vitale a început să scoată sunete mult mai puternice și mult mai alerte decât au fost în urmă cu câteva secunde .
- Kate! Kate ! Ajutor ! Am nevoie de ajutor !
Imediat în salon apar doctori și asistente și mă dau din calea lor dar nu ies din salon. Nu îmi dau seama ce fac fiecare și mă uit speriat la Kate care nu reacționează la nimic din ce se întâmplă în jurul ei .
Sunt observat de o asistentă care mă împinge afară din salon dar sunt scos din transa mea când aud numai un bipăit lung , iar pe monitorul la care este conectată Kate toate liniile care până mai devreme erau  neregulate acum este doar o linie dreaptă . Singurul lucru pe care îl aud înainte să fiu scos din salon cu forța de câteva asistente îmi răsună în cap ca un ecou .
- Pregătiți defibrilatorul... Încărcați la 200.

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum