CAPITOLUL 17

43 4 0
                                    

DIN PERSPECTIVA LUI KATE
După câteva momente în care niciunul din noi nu a îndrăznit sa facă vreo mișcare sau sa spargă tăcerea care s-a așternut între noi , ma dezlipesc usor de lângă Nathaniel el tresarind usor în momentul în care m-am dezlipit ne lângă el.
Se uita la mine neștiind dacă sa zică ceva sau sa lase lucrurile asa cum sunt. Îmi caut cu privirea tricoul negru pe care Nathaniel mi l-a adus și îl găsesc aruncat lângă canapea. Ma aplec după el și îl trag peste corpul meu gol , după îmi trag repede chiloții pe mine, îmi aduc privirea spre Nathaniel și observ ca și el s-a îmbrăcat între timp.
-Kate...îl rostește numele mai mult ca o șoaptă dar suficient de tare încât sa îl aud. Are o mana la ceafa și se uita în jos neștiind ce sa zică....
- Stai liniștit Nathaniel...O sa ne prefacem ca nu s-a întâmplat nimic. Ma întorc cu spatele la el și îmi musc buza cu putere când simt cum lacrimile mele vrea sa își facă apariția ies din sala lasandu-l pe Nathaniel nedumerit și surprins de vorbele mele  .
O iau la fuga pe scări vrând sa intru cât mai repede în camera, o deschid rapid lasandu-mi corpul sa alunce incet în jos dând frâu lacrimilor ce abia așteaptă sa părăsească ochii .
Îmi strâng genunchii la piept și ii inconjor cu mâinile rămânând în poziția asta .
Încă ii simt mâinile pe corpul meu și parfumul lui pe pielea mea , suspin usor și îmi rezem capul de usa .
După o buna bucata de timp ma ridic de jos și ma pun în pat obosita psihic,  închid ochii usor adormind în cele din urma.
Înjur înfundat când aud telefonul sunând și îl caut prin pat cu ochii închiși.Intr-un final îl găsesc și răspund fără sa ma uit la la apelant.
- Intr-un final , te-ai decis și tu sa răspunzi? O aud pe Alice în difuzorul telefonului.
- Ăăă....cat este ceasul? O întreb usor și parca o vad cum își da ochii peste cap
- Este 12:30 și acum poți sa îmi spui și mie unde ești? Sunt în fata apartamentului tău și e clar ca nu ești acasă...Deci?
-Aseara am venit sa o vad pe Anne....îmi musc buza așteptând ca Alice sa reacționeze...
- Ești sigura ca pe Anne ai vrut tu sa o vizitezi? Pot simți în tonul lui Alice curiozitatea și îmi dau seama imediat ca o amuza situația.
-Alice ce vrei ? Încerc sa schimb subiectul sperând ca o va lăsa balta.
- Eu și Luna te așteptăm în fata apartamentului tău , mișcați curul mai repede .
- Ok!  În 20 de minute ajung.
Ii închid lui Alice și ma schimb repede în hainele de ieri, părăsind camera și ma rog în gând sa nu ma întâlnesc cu Nathaniel. Rasuflu ușurată când ies din casa și nu am dat de Nathaniel deși vroiam sa îmi iau la revedere de la Anne , deschid portiera mașinii și intru pornind spre apartamentul meu.
Îmi îndrept atenți spre cele doua fete care ma privesc amuzate.
- Și deci ai fost sa o vizitezi pe Anne? Hmm...Alice își strecoară mana după ceafa mea și imi face cu ochiul jucăuș în timp ce Luna rade un urma noastră.
- Aaa sa nu uitam are 1,90 și arata demențial o completează Luna pe Alice.
- Terminati amandoua , eu am fost la Anne . Le spun imbufnata și îmi incrucisez mâinile la piept.
- Semnul de pe gatul tău spune altceva. Mi-o întoarce Alice cu o privire victorioasa , iar eu îmi măresc ochii de uimire neștiind despre ce semn vorbește Alice.
O vad pe Luna ca se îndreaptă spre mine cu o oglinda pe care mi-o înmânează . Ma privesc în oglinda și scot o înjurătură când vad un semn de culoare mov roșiatic pe gat.
-Dracu sa te ia Nathaniel! Îmi trântesc un picior de podea nervoasa , iar cele doua fete izbucnesc intr-un ras isteric tinanu-se cu mâinile de burta.
Ma uit la ele imbufnata așteptând sa se oprească din ras dar fără rezultat.
- Ati terminat?  Ma restesc la ele și abia atunci se potolesc dar încă ma privesc amuzate. Eu ma duc sa îmi fac un dus , puteți sa va amuzati în continuare pe seama mea , dar când ma întorc va vreau serioase.  Încerc sa par cât de serioasa par dar fețele lor nu ma ajuta deloc.
După 20 de minute ma întorc la fete care ma așteaptă cu câte o cafea în mana , iar Luna îmi înmânează și mie una. Le fac semn sa ieșim pe balcon și ne așezăm fiecare pe câte un fotoliu.  Alice și Luna își aprind câte o tigara și lasă pachetul pe masuta dintre noi, ma uit la pachet și după câteva secunde iar o tigara și o aprind trăgând fumul nociv în plămâni.
- Credeam ca nu mai fumezi ? Alice ma privește îngrijorată știind ca fumez doar când ma supăra ceva . O privesc dar nu ii răspund lăsând capul în jos după câteva secunde.
- Aseară m-am culcat cu Nathaniel....sparg liniștea dintre noi și în același timp îmi eliberez sufletul încărcat.
-Kate dacă nu vrei sa vorbești despre asta nu trebuie. Alice se repede sa îmi spună iar Luna o aproba din cap.
- Trebuie sa ma descarc .....le spun mai mult șoptind...
- Regreți? Ma întreabă Luna .
- Nu. A fost și alegerea mea .
- Ai vorbit cu Nate despre asta?
- A vrut sa îmi spună ceva dar i-am spus sa ne prefacem ca nu s-a întâmplat nimic și am fugit imediat.
- Și crezi ca o sa poți face asta? Crezi ca o sa poți sa te prefaci ca nu te-a afectat asta?
- Nu știu Luna . Oftez și îmi las capul sa cada pe spătarul fotoliului.
- Am o idee...ce ar fi sa mergem sa facem câteva cumpărături asa o sa mai uiți puțin de toată treaba asta. Îmi spune Alice si ma apuca de mana tragandu-ma după ea.
- Nu vreau Alice ....
- Haide Kate o sa te înveselești.
Oftez frustrata la insisentele fetelor știind ca nu am cale de întors.
- Ok ! Doar dacă promiteți ca diseară rămâneți la mine.
Fetele aproba imediat ideea mea țopăind prin living ca niște maimuțele.
- O sa trebuiască sa trecem pe la supermarket sa luam ceva de băut și niște snacksuri.
Plecam toate trei cu mașina lui Alice și ne îndreptăm spre Mall pentru o tura obositoare de shopping .Trebuie sa recunosc ca starea mea de spirit s-a îmbunătățit și acum ma simt mult mai bine. Intram în tot felul de magazine și probam o mulțime de haine . Nu prea îmi cumpăr mare lucru fiind conștientă ca majoritatea hainelor pe care le-am primit când Nathaniel m-a adus în casa lui erau cu eticheta. Obosite după câteva ore de shopping decidem ca este timpul sa ne întoarcem acasă nu înainte de a trece pe la un supermarket sa ne aprovizionat cu snacksuri și alcool , presimt ca seara asta o sa ne imbatam groaznic .
Alice oprește masina la un supermarket din apropierea apartamentului meu și coboram leneșe din Mercedesul alb .
-Hai sa ne împărțim,  asa nu o sa mai pierdem mult timp. Le zic fetelor și le întind fiecăruia câte un cos.
-Ok . Eu ma duc sa ma ocup de alcool... Alice se oferă bucuroasa parca presimțind și ea ca o sa ne facem de cap rau în seara asta.
-Eu ma duc sa iau snacksuri . Luna își i-a coșulețul din mana mea privindu-ne amuzata.
- Eu ma duc sa cumpăr niște lamai și aspirina , vom avea nevoie de ele mâine dimineață. Izbucnim toate trei în ras atrăgând atenția câtorva persoane ce trec pe lângă noi.
După o jumătate de ora ne întâlnim în fata casei de marcat cum ne-a fost înțelegerea. Punem repede produsele pe banda pentru a fi scanate și indesem repede produsele în niște pungi albe de plastic .
- Alice tu vrei sa intram în coma alcoolica , ai cumpărat cinci sticle de Jack Daniels si doua sticle de Don Julio .
- Vom începe mai întâi cu tequila și apoi ne dam pe whiskey.
- E clar , ti-ai pierdut mințile de tot.
- Fetelor în seara asta ne distram asa ca tăceți din gura și miscati-va curu mai repede .
- Baiatii știu ca rămâneți la mine ? Le întreb pe fete care parca acum si-au adus aminte de iubiții lor , dandu-si fiecare câte o palma peste frunte .
- Am uitat sa ii anunțăm, de fapt nu cred ca am vorbit deloc azi cu ei.
Ma uit la cele doua aiurite din fata mea cum se agita prin parcare încercând sa își scoată telefoanele din genți apelându-si fiecare iubitul.
Le las pe fete sa discute cu Matt și Luke in timp ce eu bag sacoșele în portbagaj. După încă cinci minute în care le aud pe fete cum își lingusesc iubiții  spunandu-le ca rămân la mine peste noapte sa ma ajute la despachetat închid telefoanele și întra în mașină mandre ca au reușit sa ii păcălească.
- Acum ca am terminat și cu aprovizionarea eu zic sa plecam dracu mai repede din parcarea asta nenorocita , ne așteaptă o noapte incendiaraaaa. Tipa Luna la noi fericita . Deși nu o cunosc asa bine ca pe Alice se vede ca este o fata super pe care te poți baza și cred ca după noaptea asta ne vom apropia mai mult.
Ajunse în fata apartamentului luam toate sacoșele din portbagaj și urcam râzând.
- Deci fetelor cu ce începem? O aud pe Alice entuziasmata .
- Mai întâia ducem astea în bucatarie și după sa ne schimbam în ceva mai lejer.
După 20 de minute suntem gata sa dam startul serii noastre .Alice da drumul la muzica , în boxe rasunand "Otilia-Adelante"  , Iar Luna își face apariția cu o sticla de tequila și trei shoturi.
- Kate te rog sa aduci din bucatarie sarea și feliile de lime sunt deja pregătite.
- Vin imediat cu ele. Ii răspund Lunei și fug în bucatarie sa aduc cele menționate de ea.
- Acum fetelor putem oficial sa ne începem "misiunea".
- "Misiunea" ? Ma uit confuza la cele doua fete din fata mea .
- Da ! "Misiunea de a te face sa nu te mai gândești la Nate " cel puțin în seara asta . Îmi spun amandoua în cor .
- Bafta atunci . Le spun fetelor și imediat dau un shot de tequila pe gat fără a ma atinge de sarea și de feliuțe de lime pregătite de Luna. Imitandu-mi gestul cele doua fete dau și ele pe gat primul shot din aceasta seara , iar după primele cinci shoturi alcoolul deja își face simțită prezenta . După alte câteva shoturi , alcoolul punând stăpânire total pe noi facandu-ne sa dansam ca niște descreierate.
-Luna oprește repede muzica , ma suna Luke .Luna oprește repede muzica și Alice ii răspunde lui Luke încercând sa nu para beata dar nu prea ii reușește.
- Buna iubitule. O aud pe prietena mea și ma abțin din răsputeri sa nu izbucnesc în ras . Alice pune telefonul pe difuzor astfel cred ca băutură i-a afectat auzul ca nu reușește sa înțeleagă ce zice Luke .
- Buna iubito ce faci? Îl auzim pe Luke in difuzorul telefonul ei.
- Uite ce sa facem o ajutam pe Kate sa își despacheteze lucrurile.
La comentariul asta eu și Luna nu mai reușim sa ne abținem și izbucnim în ras băgate cu capul în câte o pernița care stăteau aranjate pe canapea.
- Ma bucur iubito...rămâneți toată noaptea la ea ?
- Da , iubitule nu vrem sa o lăsăm singura și în plus nu am m-ai avut și noi o seara a fetelor de mult.
Alice se străduiește din răsputeri sa para calma și sa nu se dea de gol ca este manga .
Eu și Luna ne tăvălim pe jos de ras și din gresala Luna apasă pe telecomanda de la boxe făcând muzica sa pornească. La auzul muzici Alice face ochii mari iar eu și Luna nu mai nimerim odată butonul de mute al telecomenzii.
- Alice ce se întâmplă acolo?
- Nimic iubitule cred ca este de la vecini. Hai ca trebuie sa închid ma striga Kate . Pa te iubesc . Și cu asta se repede și închide telefonul nelasandu-i dreptul la replica.
- Ufff...am scăpat ca prin urechile acului.Sper ca nu bănuiește nimic , iar voi doua sunteți niște idioate , cum cacat ați reușit să dați drumul la muzica?
Dar nu apucam sa ii răspundem lui Alice ca de data asta telefonul Lunei suna , iar pe ecran  apare numele lui Matt.
- Orice ai face nu te da de gol. Ai înțeles?  O ameninta Alice pe Luna aceasta aprobând din cap.
- Da iubire .
La fel ca și Alice Luna își pune telefonul pe difuzor și îl așează pe masuta din fata noastră.
- Ce faci iubire ? O întreabă Matt și pot sa jur ca tonul lui este puțin suspicios.
- Uite aici cu fetele despachetam. Tu ce faci iubire? Luna reușește cu greu sa își găsească vorbele potrivite sa nu se dea de gol.
- Ce sa fac , sunt la sediu cu Luke și Nate puneam la punct niște amănunte.Dar tu te simți bine , vocea ta suna puțin ciudat .
De data aceasta este rândul lui Alice sa rada de încurcătura în care este prietena noastră.
- Sunt bine iubire , un pic obosita. Oricum mai avem puțin și după ne vom baga la somn.
- Bine iubire . Atunci distracție plăcută....vreau sa spun noapte buna iubire.
Pot sa jur ca Matt sigur bănuiește ceva și brusc am un presentiment ca ceva o sa se întâmple.
- Noapte bună și ție iubire !
- Ufff....crezi ca bănuiesc ceva ,?
- Sper ca nu . Spune Alice gânditoare., dar ii trece repede pornind din nou muzica și facandu-i semn Lunei sa mai pună încă un rand de shoturi.
DIN PERSPECTIVA LUI NATHANIEL.
Stau la birou uitandu-ma pe niște planuri când cei doi prieteni ai mei își fac apariția posomorati.
-Ce dracu ați pățit amândoi de aveți fețele astea de înmormântare? 
- Fetele ne-au sunat sa ne anunțe ca o sa rămână la Kate în seara asta sa o ajute la despachetat.
Ma uit amuzat la baiati pentru ca fetele le-a tras teapa pentru ca prietena lor Kate deja si-a despachetat lucrurile.
- Sunteți conștienți ca v-a tras teapa nu?
Cei doi se uita nedumeriți la mine neînțelegând la ce ma refer.
- Idioți mai sunteți...voi chiar credeți ca ele o sa despacheteze și impacheteze la haine toată noaptea? Mai mult ca sigur despacheteaza câteva sticle de alcool și distrându-se
- Luna nu m-ar minti , este o fata cuminte.
- Nici Alice nu ar minți.... nu este atât de cuminte dar nu m-ar minți.
Ma uit la idioții din fata mea și îmi dau o palma mental la auzul vorbelor lor .
- Punem pariu ca scumpele voastre iubite v-au mințit și ca în maxim doua ore ele sunt deja manga .
Prea încrezători în scumpele lor iubite cei doi se privesc siguri pe ei și accepta pariul.
- Dacă am dreptate și ele în doua ore sunt deja manga Matt o luna întreaga te vei ocupa ca toate mașinile de la sediu sa arate impecabil plus cele de acasă,  iar tu Luke te vei ocupa la fel o luna de zile ma motoarele atât cele de la sediu cât și cele pe care le am acasă sa arate impecabil .
- Toate  , Toate?
Cei doi vorbesc în același timp și ma bufnește rasul la figurile lor .
- Da.. Toate , Toate. Deci ce ziceți batem pariul?
Cei doi se uita unul la altul și își întorc privirea zambindu-mi siguri pe ei.
- Dar dacă nu câștigi va trebui sa ne dai câte o masina din colecția ta.
Ăștia doi sunt nebuni? Cum dracu sa le dau câte o masina din colecția mea ? Dar nu ma las pentru ca deja știu care va câștiga.
-Fie cum vreți voi. Pe fetele prietenilor mei apare un zâmbet uriaș . Dar sa nu fiți surprinși când voi câștiga. Acum hai sa ne mai uitam peste rutele astea sa fim siguri ca nu ne scăpa nimic.
Concentrați la ceea ce facem nu realizam cât de repede au trecut cele doua ore venind momentul adevărului.
- Deci băieți care se încumetă primul sa afle cruntul adevăr? Ii întreb pe prietenii mei entuziasmat de ceea ce va urma.
Cei doi se uita unu la altul încrezători,  iar Like isi scoate telefonul apeland-o pe Alice.
-Buna iubito ce faci?  O întreabă Luke pe Alice după ce telefonul a sunat de câteva ori.
-Uite ce sa facem o ajutam pe Kate sa își despacheteze lucrurile.
În momentul in care Luke ii aude vocea lui Alice își da o palma peste frunte destul de tare și înjură incet dar Alice e prea beata ca să îl audă.
După alte câteva întrebări pe care I le adresează Luke lui Alice probabil sa se asigure ca într-adevăr este beata se convinge singur când dintr-o data  melodie ritmata de aude preț de doua secunde în difuzorul telefonului după care Alice il expediază rapid și închide telefonul.
Rad cu pofta de fețele prietenilor mei care conștientizează ca au pierdut pariul, totuși Matt decide sa își încerce și el norocul dar se dovedește ca și iubita lui l-a tras pe sfoara pentru ca își înfige mana în par când o aude pe Luna .
- Deci băieți de mâine sa va apucați de treaba . Le spun prietenilor mei care încă sunt șocați de faptele iubitelor lor.
- O sa fie vai și amar de curu lor . Mârâie Luke rosu la fata , iar Matt îl aproba .
- Baiati ce spuneți dacă le-am face o vizita ? Nu de alta doar sa ne asiguram ca nu si-au rupt unghiile în niște umerașe . Le arunc o privire diabolica și ma ridic de pe scaunul de la birou.
- Mai și întrebi? Chiar vreau sa le vad fețele acelor diavolite când vor fi prinse cu minciuna. Luke e primul care sare după scaun la auzul propunerii mele , Matt urmandu-l imediat.
- Auzi Nate , nu cumva vrei sa afli dacă și Kate este în aceasi stare ca și scumpele noastre iubite?
Matt îmi arunca întrebarea și se uita la mine amuzat.
- Nu, pentru ca în comparație cu voi doi idioților eu sunt conștient ca și ea este la fel de beata ca ele unu la mana și doi la mana ea nu este iubita mea.
- Știi ceva Nate , poate ca noi suntem niște idioți ca ne-am lăsat duși de nas de iubitele noastre dar tu ești mai idiot ca noi ca respingi o asemenea fata ca și Kate.
Nu le mai zic nimic băieților care deja ma enervează puțin cu tâmpeniile lor și ma urc în mașină accelerând puternic indreptandu-ma spre apartamentul lui Kate care defapt nu are habar ca este al meu.
După 20 de minute ajungem toți trei în fata apartamentului lui Kate și intram fără sa ne mai obosim sa sunam la usa .
Nu mare ne-a fost surpriza când le zărim pe cele trei diavolite dansând mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate singurele piese care le acoperă trupurile sunt o pereche de pantaloni foarte dar foarte scurti mai degrabă i-as numi boxeri și niște bustiere negre. Fiecare tine în mana câte o sticla de Jack Daniels  și dansează nestingherite pe melodia lui "Michael Buble - Feeling Good " , nerealizand ca noi  le privim consternati de scena pe care cele trei fete îmbibate cu alcoole ne-o oferă.  Ma uit la cei doi băieți de lângă mine care își privesc iubitele cu stupoare și le fac semn sa tacă din gura.
În momentul în care melodia se oprește,  Kate este prima care ne observa și rămâne blocata cu privirea spre noi. Ii fac cu mana în semn de salut privind-o amuzat și cred ca atunci realizează ca noi suntem reali și ca au fost prinse cu minciuna.
- Ăăă...fetelor....voi vedeți ce vad și eu?
Încearcă sa le facă atente pe prietenele ei care încă nu ne-au observat.
- Fetelorrrrr....Încă odată Kate încearcă sa le facă atente de data aceasta reușind.
- Ce-i Kate? Aa.....
Alice și Luna tipa speriate și se pitesc în spatele lui Kate.
- Buna seara fetelor. Sper ca nu va deranjează ca ne-am alăturat și noi, ne gândeam ca poate aveți nevoie de ajutor. Sper ca nu am întrerupt ceva important. Ma uit la ele amuzat de reacția lor .

Sper sa va placa.!❤️❤️❤️❤️

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum