Momentan totul este în regula , traficul nu este intens și deja am parcurs aproape jumătate din drum fără probleme. Restul echipei deja a ajuns la aeroport și sunt pe poziții așteptând.
-Nate se pare ca avem companie , sunt în spatele nostru cam de 20 de minute . Allan ne comunica prin casca . Ma întorc și ma uit prin luneta în spatele mașinii în care se afla Allan și Kevin .
- Fiți atenți la orice mișcare, Kevin nu îți dezlipi ochii de la ei și fii atent la orice mișcare.
- Am inteles Nate !
Îl vad pe Kevin cum își pregătește un MAC-10 , iar eu ii urmez exemplul . Întind mana pe bancheta din spate și iau un pistol asemeni lui Kevin și încă un cartuș sa îl am la îndemână.
- Kate ce faci ? Nu ai tras niciodată cu un asemenea pistol.Nathaniel se uita la mine mirat și un pic îngrijorat, în schimb ii ofer un zâmbet sincer .
- Pentru orice exista un început. Ii fac cu ochiul , iar pe fata lui apare un zâmbet. Schimbul nostru de priviri este întrerupt de focuri de arma . Ma întorc și îl vad pe Allan cum încearcă sa scape dintre doua mașini negre care îl busesc dintr-o parte în alta. Deschid trapa și ies afara începând sa trag în mașină în una din mașini.
- Kevin trage în trapa mașinilor ! Ii tip în casca băiatului, iar el face întocmai cum ii zic eu. Cobor repede în mașină de unde iau doua grenade .
- Nathaniel condu cât de drept poți...
- Ce dracu vrei sa faci?
- Nathaniel fa ce ti-am zis. Și ias din nou prin trapa mașinii.
- Allan când îți zic eu accelerezi și treci în fata noastră , Nathaniel când Allan accelerează îl lași sa treacă în fata noastră și măriți cu toți viteza .Toți îmi răspund în căști ca au înțeles , iar șoferul camionului îmi face semn ca mărește viteza .
- Kate am spart trapa mașinilor.
- Acummmm....tip cât de tare pot și scot șplintul cu inelul de siguranță și ajung grenada prin trapa primei mașini repetând rapid același procedeu și la a doua masina .
- Nathaniel accelereazaaaaa...... Ma las repede în mașină și în secunda următoare cele doua mașini explodează în spatele nostru , facandu-l pe Nathaniel sa piardă puțin controlul mașinii .
- Ești nebuna femeieee....Luna și Alice tipa în casca speriate.
- Trebuia sa scăpăm cumva de ei fetelor , sunteți cu toții ok ?
- Suntem bine , mai avem 10 km și ajungem la aeroport .
Din depărtare se vede micul aeroport , iar în câteva momente va începe adevărată lupta pentru supraviețuire. Viram cu toții spre stanga și înaintăm spre avionul care în mod normal ar trebui sa transporte marfa . Apariția a 10 mașini ne confirma bănuielile ca Santiago nu a aflat nimic despre seara trecuta . Suntem înconjurați imediat ca motoarele mașinilor noastre se opresc în fata avionului , din fiecare masina facandu-si apariția câte 4 persoane înarmate. Un SUV negru își face apariția pozitionandu-se în fața noastră din ea coborând alte 2 persoane , un bărbat undeva pana în 35 de ani înaintează pana în fața mașinii lui .Corpul sau este destul de impresionant dar nu la fel de bine structurat ca al lui Nathaniel , privirea lui este îndreptată spre masina noastră privindu-ne cu răceală . Aceea privire rece se oprește pentru câteva secunde asupra mea , iar un rânjet i se așterne pe față .
- Să nu ieși din mașină sub nici o forma ! După ce cobor te muti în locul meu și fii pregătită de orice . Nathaniel ma atenționează pe un ton serios și coboară din mașină . Îl aprob tăcută și urmez instrucțiunile pe care mi le-a spus ținând la îndemână pistolul . Îl urmăresc pe Nathaniel care este însoțit de Luke , Matt și Kevin , ma uit la mașinile celorlalți și vad ca și fetele s-au mutat ca și mine la volan.
● NATHANIEL ●
- Nathaniel Bass....ne revedem din nou..
- Santiago Lopez...se pare ca nu ești foarte incantat sa ma vezi...
Omul din fața mea ma privește cu ura și își încrucișează bratele la piept .
- Sentimentul este reciproc din câte se observa...
- Scuteste-ma Santiago ! De ce îți cauti problemele cu lumânarea?
- Țț , țț Nathaniel tu nu te poți abține nici măcar când ești depășit numeric? Se vede ca ești doar un băiețel care nu are habar de capul lui . Crezi ca dacă ai reușit sa scapi de oamenii mei în seara asta vei reuși sa scapi și de data asta?
CITEȘTI
Vina ta
Teen FictionNathaniel este genul de băiat care obține mereu ce vrea și din întâmplare o vede pe ea si vrea cu orice pret sa fie a lui...Ea suferă în tăcere , neînțelegând de ce viata are ceva cu ea. Oare destinul lor se va schimba ? Oare el o fa face sa sufere...