CAPITOLUL 4

76 6 0
                                    

Din perspectiva lui Nathaniel
Eu obțin mereu ceea ce vreau și o vreau pe ea, ea nu ma cunoaște dar eu o cunosc pe ea prima data când am vazut-o a fost la petrecerea prietenei ei Alice , avea pea ea o rochie neagra mulata care ii scotea în evidenta formele nici foarte mari dar nici mici , iar de atunci am decis ca ea o sa fie a mea cu orice preț. Nu a fost foarte greu având în vedere ca nenorocitu de taica-su pariază mai mult decât are , a fost ușor pentru mine sa ii ofer o suma de bani în schimbul ei oricum dacă nu eram eu nenorocitul ala vroia sa i-o vândă unui mos de 50 de ani , asa ca am triplat oferta moșului iar el mai avea puțin și făcea infarct de fericire la vederea banilor.
- Hai frate la ca dracu te gândești?
- Luke taci dracu ! Marai nervos la el si îmi dau ochii peste cap.
- Nate concentreaza-te la planuri și lasă prostiile .
- Luke ce dracu ai in seara asta ? Ești nefutut sau ce ?
- Terminati odată cu tâmpeniile astea și haideți sa ne punem deacord cum o sa ii furam transportul lu Santiago. Ne spune Matt pe un ton serios. Câteodată cred ca ei uita cine este șef aici, dar ei sunt cei mai buni prieteni ai mei și au noroc . După ce punem la punct planul ieșim toți din sediu și ne îndreptăm spre mașini.
- Mergem la o cursa ? Spune Matt ma uit spre Luke și el spre mine și începem sa zâmbim
- Hai mai are rost sa întrebi.

Kate
Este ora 22:00 și nu am somn deloc, îmi este dor de prietena mea ma dau jos din pat și ies pe balcon vântul adie foarte puțin dar este plăcut. Îmi pun coatele pe balustrada și ma uit la cer revedindu-mi în cap vorbele lui Nathaniel...
- Nu l-am văzut în viata mea de unde ma cunoaște el ? Offf la dracu cu el cu tot ca o sa  iau razna acum vorbesc singura. Părăsesc balconul și cobor in bucatarie sa îmi iau un pahar cu apa, trec pe lângă camera Annei și o vad ca doarme liniștită o învelesc puțin și cobor in bucatarie . Deschid frigiderul și iau carafa cu apa rece și îmi torn în pahar , îl beau repede realizând cât de sete îmi era îmi torn și al doilea pahar și pun carafa înapoi în frigider.
- Nu ai somn la ora asta ?
- Aaaaa... tu vrei sa ma omori , ești nebun ?
- Dacă te vroiam moarta erai de mult dar te pot omora în alt mod .
Ma dau un pas în spate când îl vad ca se aproprie de mine dar ma busesc de frigider la dracu acum ce fac.
-Lasa-ma în pace. Dar el doar zâmbește și îmi tine mâinile la spate.
- O sa te fac sa îmi strigi numele draga mea nu sa te las în pace. Și își apropie buzele de gatul meu sugand pielea sensibila a gatului .
- Te rog lasă-ma. Iar lacrimile își fac apariția. Se retrage și pleacă cu zâmbetul pe buze și urca la etaj. Rămân câteva clipe pe loc și îmi iau paharul cu apa și mai ca fug pe scari sa ajung mai repede în camera mea.
- Ce-am făcut sa merit o viata asa. Ma pun în pat și încerc sa adorm.....Ma trezesc speriata când aud țipete venind din hol, ies repede din camera și ma îndrept în direcția țipetele care vin din camera Annei , ma duc repede lângă ea și o iau în brate.
- Gata micuto a fost doar un vis , linisteste-te sunt lângă tine .
- Te rog ramai lângă mine nu ma lasă singura .
- Sigur draga mea promit ca o sa stau lângă tine toată noaptea, dar te rog sa te liniștești.
- Mulțumesc Kate .
O sărut usor pe frunte și o strâng în brate , ii mângâi parul usor pana ce micuța adoarme în bratele mele și adorm și eu lângă ea. Dimineața ma trezesc cu micuța Anne lângă mine , mânuțele ei mici îmi înconjoară gatul și zâmbesc la micuța adormita în bratele mele . Ii dau manuta usor jos de pe gatul meu o învelesc și ies din camera usor .
- De ce ieși la ora asta din camera Annei?
- Chiar trebuie sa ma sperii de fiecare data ? Aseară Anne a avut un coșmar i-am auzit țipetele și m-am dus la ea , m-a rugat sa rămân cu ea .
- Anne este bine ?
- Da, am liniștit-o și am adormit amandoua.
- Poate diseară o a și eu un coșmar,  o sa vii și la mine sa ma adormi ?
- Tu te poți descurca și singur. Sau poți chema una din sutele de fete care mai mult ca sigur roiesc în jurul tău ca albinele.
- Dar eu te vreau pe tine .
-Asta nu o sa se întâmple.
-Mai vedem noi .
Și pleacă de lângă mine râzând.  Ma întorc în camera și îmi fac un dus rapid, îmi iau pe mine o rochiță și îmi prind parul intr-o coada , cobor in bucatarie sa mănânc ceva .
Ma opresc înainte sa întru când o aud pe Anne vorbind cu Nathaniel.
-Kate este foarte frumoasa și bună, aseară a rămas cu mine când am visat urat și iminplace sa ma joc cu ea.
- Ma bucur ca îți place.
- Nate tu o placi ?
- Suflețel ești prea mica pentru astfel de discuții.
- Ba nu ! Chiar tu mi-ai spus ca este frumoasa,  deci repet întrebarea o placi?
- Anne te rog hai sa încheiem subiectul asta . Vreau sa știu dacă ești bine.
- Da sunt bine ti-am spus Kate a avut grija de mine , acum hai sa mâncăm ca vad ca nu scot nimic de la tine .
- Impielitata mica ce ești vrei sa le știi tu pe toate , ai doar 6 ani treaba ta este sa te joci cu păpușile.
- Buna dimineața!  Le spun celor doi și ma apropii de masa .
- Buna dimineața Kate. Îmi spune Anne râzând.
-Auuu! Anne !
- Kate a spus bună dimineața,  nu mai fi needucat și răspunde.
- Buna dimineața Kate ! E bine acum?
- E perfect!

După micul dejun am urcat în camera mea , au trecut câteva zile de când sunt aici și simt ca o iau razna.
-De ce te învârti ca un titirez?
-Pff...Tu chiar nu știi sa bați la usa?
-Draga Kate în caz ca ai uitat asta este casa mea.
- Mda...M-am plictisit stau închisă în camera asta toată ziua , dar totuși tu de ce ești aici?
- În seara asta avem musafiri.
- Și de ce m-ar interesa pe mine musafirii tai?
- Imbracate frumos o sa ai parte de o surpriza.
- Mda... nu mersi mai bine rămân aici în camera mea.
- Am zis ca ai sa cobori dacă nu vrei sa fii pedepsita ....după vorbele astea închide usa și dus a fost...
Seara a venit mai repede decât ma așteptăm și acum stau în fata dulapului încercând sa aleg ceva cu care sa ma îmbrac.Ma îmbrac cu o rochiță roșie mulata cu un mic decolteu în V o pereche de pantofi negrii iar parul îl îndrept puțin și îl las pe spate , ma machiez simplu și ies din camera . Pe hol se auzeau deja voci semn ca musafirii au venit, dar o singura voce mi se pare foarte cunoscuta , cobor scările și întru în living și nu îmi vine sa cred când îmi vad cea mai buna prietena stand în bratele unui băiat vorbimd cu Nathaniel.
- Alice ?

Media Matt și Luke

Vina ta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum