Săptămâna a trecut foarte repede , antrenamentele mele încep sa dea rezultate . Pe lângă trasul cu arma au urmat lecțiile de autoapărare, , am învățat sa conduc pe motor deși aici mai am de practicat . Pe Nathaniel nu prea l-am mai văzut zilele astea , fiind plecat de dimineață până seara târziu ,iar Alice a trecut zilele astea pe la mine și am discutat despre problema noastră.
- La mulți aniiiiii !!!
- Uff...Anne m-ai speriat! Mulțumesc micuto.
- Uite asta este cadoul meu sper sa îți placa.
- Anne nu trebuia sa îmi cumperi ceva , sunt mulțumită doar sa știu ca ma consideri sora ta .
- Kate ești sora mea mai mare și te iubesc foarte mult dar nu puteam sa nu iti cumpăr ceva.
- Mulțumesc mult , micuto!
Deschid cutiuta data de Anne și lacrimile își fac simțită prezenta , un lănțișor de aur cu un medalion rotund pe care este gravat un K , iar pe spate scrie " Cu dragoste Anne"
-Multumesc Anne ! Promit ca nu o sa îl dau jos niciodată. Și o iau în brate sarutandu-i fruntea.
-Si ce vrei sa facem azi ?
- Ce fac de obicei , ma antrenez. Este o zi ca oricare alta .
- Nici sa nu te gândești, azi ne vom distra .
-Nu Anne nu vreau nici o petrecere sau ceva de genul.
- Ok ok fără petrecere dar tot ne vom distra. Dacă nu vrei petrecere vom merge intr-un parc de distracții.
-Sincer asta suna mai bine decât o petrecere. Dar nu știu dacă fratele tău o sa îmi dea voie sa ies din casa.
- Voi nu a-ti mai vorbit?
-Nu. Nici măcar nu l-am mai văzut pe acasă.
- Kate s-a întâmplat ceva între voi?
- Ufff Anne cam da...
- Hmm... ce anume ? Ma privește ridicând din sprâncene.
- Multe , dar cel mai important ar fi faptul ca i-am spus ca îl iubesc.
- I-ai spus??? De data asta Anne este socata .
- Și ce ti-a zis?
- Nimic! Poate ca asta este si motivul pentru care nu prea îl mai vedem pe acasă. Off... nici eu nu mai știu ce sa zic. Oricum nu mai contează, sti deja care sunt sentimentele lui pentru mine și te asigur ca nu coincid cu ale mele.
- Eu nu as fii asa sigura Kate! Dar sa lăsăm discuția asta pe alta zi . Tu dute și schimbate o sa vorbesc eu cu Nate despre ieșirea de azi.
- Ce te face sa crezi ca te va asculta?
- Ooo Kate crede-ma ca ma va asculta .
Și cu asta pleacă de lângă mine lasandu-ma sa ma pregătesc. Sincer nu prea am chef de distracție dar nu vreau sa o supăr pe Anne .
Peste o jumătate de ora cobor in living așteptând-o pe Anne , sunt îmbrăcată intr-o pereche de blugi albastri un top crem , o geaca de piele neagra scurta și o pereche de teniși negrii. Parul l-am lăsat desfăcut, iar machiajul este destul de simplu , în scurt timp Anne coboară vesela scările.
- Ești gata?
- Da , ai vorbit cu Nathaniel?
- Da , ți-am zis ca ma v-a asculta.
Ieșim din casa amandoua și urcam în mașină pe bancheta din spate .
-Domnisoara Anne incorto mergem ?
-La ColumbusPark.
- Bine domnisoara Anne.
DIN PERSPECTIVA LUI NATHANIEL
Sunt profund pierdut în gândurile mele ca să acord prea multa importanta discuției dintre Matt și Luke privind care este mai bun la jocul video stupid pe care îl joaca .
Gândurile mele sunt îndreptate către cuvintele lui Kate "TE IUBESC" , cele doua cuvinte care îmi răsună în cap de o săptămână ca un ecou . De atunci am evitat sa ne mai întâlnim stau mai mult la sediu iar acasă ajung doar noaptea târziu când ea doarme.Cu greu ma abțin sa nu ma duc la ea sa o strâng în brate și sa o fac a mea din nou și din nou dar pur și simplu ma blochez de fiecare data în fata ușii pentru ca știu ca ea își dorește ceva mai mult , ceva ce eu nu ii pot oferi în ciuda faptului ca și eu simt la fel .
Sunt tras din gândurile mele de sunetul enervant al telefonului.
-Da Anne, ce s-a întâmplat?
- Buna și ție fratioare! Nu s-a întâmplat nimic în afara faptului ca de o săptămână nu mai dai pe acasă și ca AI UITAT CA ESTE ZIUA LUI KATE AZI.
Îmi departez telefonul de lângă ureche pentru ca ultima parte Anne aproape ca mi-a spart timpanul.
- Scuze Anne am avut treaba.
- În fine nu mai contează, te-am sunat sa îți spun că eu și Kate ieșim în oraș .
- Kate nu iese nicăieri.
-Nate dacă tu ești un idiot asta nu înseamnă că și eu sunt , asa ca fără alte comentarii tâmpite din partea ta eu te las cu treburile tale . Nu te-am sunat sa îți cer voie doar sa te anunț ca noi ieșim.
-Anne ti-am mai spus odată ca nu ieșiți nicăieri Kate nu are voie sa iasă din casa , iar tu drăcușor mic ești pedepsita.
- Pa , Nate .
- La dracu Anne ti-am zis ca nu ieșiți nicăieri...
A închis....dracusorul ala mic mi-a închis telefonul în nas .
-Ce a mai făcut Anne de data asta?
Luke și Matt își îndreaptă privirea amuzati spre mine , dar le dispare orice urma de amuzament în momentul în care îmi întâlnesc privirea furioasa.
- Anne o scoate pe Kate în oraș pentru ca este ziua ei....azi face 18 ani.
- Și ce este rău în asta? Și serios omule chiar ești un idiot de ce nu ne-ai zis ca este ziua ei.
- Am uitat ok...
- Unde au plecat?
- Nu știu eram prea furios pe Anne ca să o mai întreb, fetita asta are prea mult tupeu .
- Oare cu cine seamănă....cei doi izbucnesc intr-o criza de ras , iar eu îmi dai ochii peste cap la comentariul lor.Pun mana pe telefon și ii scriu repede lu Ian sa îl întreb sunt Anne și Kate...În mai puțin de doua minte Ian îmi scrie ca sunt la ColumbusPark.
-Luke sun-o pe Alice și ne întâlnim toți la ColumusPark.
-Ce sa facem acolo?
-Le facem o vizita lui Anne și Kate.
-Ok.
Ma urc în mașină și ma îndrept spre parc , în realitate nu am uitat de ziua lui Kate dar nu am putut sa dau ochii cu ea , aveam de gând sa ii las cadoul în camera ei în aceasta seara .
DIN PERSPECTIVA LUI KATE
- Anne mai ușor am obosit...ma plâng eu dar fetita asta are o energie cât pentru o suta de copii.
-Haide Kate ai făcut 18 ani și 81 .
- Vreau sa ne dam pe roller coaster.
- Anne nu te poți da pe roller coaster , ești prea micuța.
-Ufff...abia aștept sa cresc, te poți da tu eu te aștept aici.
- Nici gând Anne, nu o sa te las singura , dacă vrei ne putem da în carusel sau în mașinuțe. Ce zici?
- În mașinuțe clar , caruselul este pentru copii mici .
Izbucnit în ras amandoua și ne îndreptăm spre mașinuțe, bineînțeles Ian este pe urmele noastre. L-am văzut de câteva ori ca scrie mesaje...sper doar sa nu fie Nathaniel.
- Cea roșie este a mea .. striga Anne entuziasmata.
-Si eu o iau pe cea neagra .
După câteva minute în care ne-am bușit între noi coboram din mașinuțe și ne îndreptăm spre o bancuta libera .
- Mulțumesc Anne a fost cea mai frumoasa zi de naștere.
- Nu ai pentru ce știi doar ca sunt geniala.
Din nou izbucnim în ras dar fericirea noastră nu durează mult pentru ca un Nathaniel furios sta în fata noastră cu bratele încrucișate la piept.
- Buna fratioare ! Ce te aduce pe aici?
- Anne shh...taci nu îl provoca...ii șoptesc Annei la ureche dar micuța asta ma ignora total privindu-si fratele sfidător.
- Anne ești pedepsita . De acum încolo fără lectii de dans prințesa.
- Nathaniel te rog nu o pedepsi pe ea , nu are nici o vina eu am vrut sa ies în oraș..
-Gura Kate. Anne în momentul asta te duci acasă cu Ian și nu mai ieși din camera ta , o sa discutam mâine despre comportamentul tău.
-Sa înțeleg ca trebuie sa te sfidez ca sa îți aduci aminte ca ai o sora acasa. În fine asa cum ai spus o sa discutam mâine și crede-ma fratioare avem multe de discutat.
- Haide Kate sa mergem acasă...
- Kate nu merge nicăieri doar tu pleci..
- Anne du-te linistita...
Ma aplec ca să fiu la înălțimea ei și o strâng în brate .
- Stai linitita Anne nu o sa pățesc nimic . Iarta-ma ca ai întrat în belea din cauza mea.
- Nu Kate eu imi cer scuze ca am un frate atât de idiot . La revedere Kate , ne vedem mâine.
- Ai grija sa nu ii faci nimic altfel ai incurcat-o .
- Pa Anne .
- De ce ai fost asa rău cu ea , nu a făcut nimic rău.
- Trebuie sa învețe sa asculte .
- Dar...
- Heiiii LA MULTI ANI KATE !!
Imi intorc privirea și ii vad pe Alice , Luke și Matt .
-Multumesc ! Și ii sărut pe fiecare pe obraz .
-Deci ce facem ne distram și noi?
- Voi dacă vreți distrati-va noi plecam acasă.
- Haide frate nu mai fi asa strica chef , pana la urma doar tu ne-ai spus sa venim aici cu toții.
- Haide Nate , este ziua lui Kate ce dracu odată face 18 ani .
-Bine fie .
- Asa te vreau omule, acum ce ziceți sa ne dam în roller coaster.
-Daaaaa .
Ne îndreptăm cu toții spre roller coaster Luke fiind cel mai entuziasmat dintre noi .
După două ore toți suntem obosiți, a fost foarte distractiv pe cât de entuziasmat era Luke de roller coaster a fost primul care a vomitat când am coborât jurand ca nu se va mai urca în asa ceva niciodată.
- Noi plecam Kate este târziu , La mulți ani încă odată Kate o sa trecem mâine pe la tine sa îți aducem cadourile.
- Mulțumesc mult . Nu va deranjați, este deajuns sa știu ca ați fost alături de mine în seara asta.
- Nici nu se pune problema Kate , o sa fim mereu lângă tine ești o fata pe cinste .
Le zâmbesc și ii îmbrățișez pe fiecare în parte multumindu-le încă odată ca au fost alături de mine în seara asta.
- Deci mergem și noi ?
- Încă nu, ma gândeam dacă vrei sa ne dam o tura și în roata .
- Ok , de ce nu.
Nathaniel se duce la ghișeul mic și cumpăra biletele pentru roata după care ne îndreptăm spre cabina noastră, roata punandu-se în mișcare imediat.
-La mulți ani Kate ! Asta este pentru tine .
- Mulțumesc Nathaniel. Iau mica cutiuță din mâinile lui Nathaniel și o deschid .
- Dar cum....nici măcar nu am făcut școală.
- Să zicem doar ca cineva îmi era dator.
- Mulțumesc Nathaniel ! Acum pot sa conduc legal la curse.
- La curse care sunt ilegale nu ?
Imi face cu ochiul și izbucnim în ras amândoi.
- Este foarte frumos aici sus , se vede tot parcul.
-Da este. Ma bucur ca îți place.
Nathaniel îmi ia mana și o sărută blând și își ridica privirea către mine, ma privește câteva secunde dar privirea lui este trista.
- Kate imi pare rau....ești o fata minunata dar eu nu îți pot oferi ceea ce vrei tu...nu îți pot răspunde la sentimente.
Simt cum lacrimile își fac apariția și totul se năruie în jurul meu, am uitat sa respir și parca timpul s-a oprit în loc, imi simt inima cum se sparge în mii de bucăți și ultima speranța dispare. De ce ma doare atât de mult respingerea lui, eram conștientă de asta , eram conștientă ca el nu ma iubește ,dar nu ma așteptăm să ma doară atât de tare. Îmi sterg lacrimile care încă îmi curg și încerc sa îmi reprim emoțiile, nu vreau sa vadă cât de rău ma doare respingerea lui.
- Te rog putem merge acasă?
- Da. Kate te rog iarta-ma ...
- Nathaniel în momentul in care ti-am spus ceea ce simt pentru tine mi-am asumat și am fost conștientă ca pentru tine nu am sa însemn niciodată nimic decât o simpla distracție, asa ca nu îți face griji sunt responsabila pentru faptele mele.
- Nu ai fost o simpla distracție...eu...
-Nathaniel este ok. Te rog doar sa ma lași o săptămână să îmi găsesc un apartament.
- Nu trebuie sa pleci din casa .
- O sa fie mai bine asa .
- Poți sta în unul din apartamentele mele .
- Nu Nathaniel, am banii pe ultimele doua curse și mai am ceva bani la Alice tot din curse , o sa ma descurc . Am o singura rugăminte la tine.
- Orice Kate .
- Să ma lași sa fac parte din lumea ta.
-Inca mai vrei sa fii alături de mine?
- Vreau sa fiu alături de voi toți, m-am obișnuit cu voi și mai ales cu Anne o iubesc foarte mult.
- Cum vrei tu Kate , eu nu ti-am zis nici sa pleci din casa.
- Știu ca nu ai zis dar trebuie sa o fac.
Cu ultimul gram de putere schitez un zâmbet și îmi întorc capul spre geam închizând ochii pentru ca lacrimile își fac apariția din nou.Restul drumului l-am petrecut în liniște niciunul din noi neștiind ce sa spună.
-Noapte bună Nathaniel ! Mulțumesc pentru tot .
-Noapte bună Kate!
CITEȘTI
Vina ta
Teen FictionNathaniel este genul de băiat care obține mereu ce vrea și din întâmplare o vede pe ea si vrea cu orice pret sa fie a lui...Ea suferă în tăcere , neînțelegând de ce viata are ceva cu ea. Oare destinul lor se va schimba ? Oare el o fa face sa sufere...