Bugün bir kavga sesi ile uyandım. Ailem pek kavga etmezdi yani annem ile babam etmezdi ama abim ve benimle ederlerdi . Abimle ben uyuyor olduğumuza göre bu kavga sesleri neydi ?
Sesler kesilince yataktan kalkmak için ayaklarımı yere doğru sarkıttım. Tam yere bastığım anda abim odaya daldı. Çok endişeli duruyordu.
"Abi ne oluyor ne bu ha-"
"Çabuk sus ve çanta hazırla çabuk ol hazırlanıp çıkmamız lazım."
"Ama neden?"
"Sus ve beni dinle!"
Abimi daha fazla tetdirgin etmemek için dediğini yaptım.Ben giyinirken abim odasına çıkmıştı bile . Hemen giyinip çantamı hazırladım ve abimin yanına çıktım.
Yukarı çıktığımda abimin odasını kapısını hafifçe tıklattım.
"Girebilir miyim abi?"
"Gir Zeynep"
" Ya ab-"
"Çantanı hazırladın mı?"
" Hazırladım ama ne oluyor burada?"
Cevap vermedi.Evet ne bekliyordum ki abim bu işine gelenlere cevap verir işine gelmeyenlere böm böm bakar.
Abimde hazırlandı. Ve bana bir şey soracakmış ama nasıl soracağını bilemeyecekmiş gibi bakıyordu .
" Neden bakıyorsun abi birşey mi oldu?"
"3. Kattan atlarsak ölür müyüz?"
Ne ne dedi o 3. Kattan atlamak mı?
"NEDEN BAHSEDİYORSUN ABİ 3. KATTAN NİYE ATLIYORUZ ?! SALAK MIYIZ BİZ ? PARDON SEN SALAK MISIN ?"
Ben neden atlıyor muşum ya! Kolaysa o atlasın
"Zeynep sus,sakin ol ve beni dinle !"
"Ne dinleyeyim ?!"
"ZEYNEP ŞUAN AŞAĞIDA İKİ TANE CESET YATIYOR VE AİLEMİZ ORTALIKTA YOK EĞER KAÇMASSAK POLİS GELDİĞİNDE SUÇLU DURUMUNA DÜŞERİZ ANLIYOR MUSUN ?"
"NE İKİ TANE CESET Mİ ? YOK ARTIK, NASIL YA !"
Diyerek odanın içinde dönmeye başladım
" Ben nereden bileyim kızım su içmek için kalkmıştım merdivenin önünde kanlar içinde yatan 2 kişi vardı."
"E kimin yaptığı hakkında bir bilgin var mı ?"
"Yok , ama katil silah kullanmamış. Büyük ihtimalle yumruk ve kafa atmışlardır."
Abim dövüş sanatları hakkında çok şey bilir nedeni ise uzun zamandır boksör olması.
"Eğer yumruk atarak adam öldürüyorlarsa usta dö-"
Demiştim ki dışarıdan polis sesleri geldi. Ailemiz evde olmadığına göre abim mi çağırdı ? Abime soran bakışlar attım abim 'ben yapmadım' dercesine bana bakıyordu. Biz daha ne yapacağımızı bilmeden kaskatı yerimizde kesilmiştik.Ve içeriye polis daldı :
"Herkes olduğu yerde kalsın sakin olun ."
"Sakiniz zaten polis bey. Dimi Zeynep?!"
"Evet sakiniz"
Deliriyorum.Ya ben neden uyandım şuan ne güzel uyuyor olurdum ya. Bayılmış numarası mı yapsam ? Evet çok mantıklı. Abime doğru döndüğüm anda abim aklından bile geçirme diye fısıldadı . Bu sırada polisler inceleme yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın sırları
Teen Fiction"Yıldızlara bak,çok güzeller" "Hıhı" "Peki yıldızları sever misin?" "Evet,hemde çok. Peki ya sen?" "Ben mi? Ben yıldızlara bayılırım." Derin bir nefes verdim. "Yıldızlar bana yolumu gösterir." "Yolunu gösteren Yıldızlar? Sevdim bunu. Ben sana bir so...