Bir kaç gündür kolejde kalıyorduk koleje güvenlik girmeden ders alamazdık yani müdür öyle diyordu.
Bu gün koleje yeni bir güvenlik gelecekti. Kızlar ile hazırlanıp kahvaltıyı yaptıktan sonra Bahçeye oturduk. Birkaç dakika sonra erkeklerde yanımıza geldi, biraz sohbet ettikten sonra müdür herkesi bahçeye topladı ve güvenliğin geldiğini söyledi.Biraz bekledikten sonra güvenlik geldi herkese selam vererek müdürün yanına geçti ama yüzünde maske olduğu için nasıl biri olduğunu göremedik.
Sahneye çıkıp maskesini çıkardığında Abim ile ben şok olmuştuk.
Çünkü bu Yusuf Polis di ne geziyordu burada ? Bu polis değil miydi? Abimin yanına gidip
"Abi bu salak ne geziyor burada?"
"Kızım ben avukatı mıyım banane?
Hem nereden bileyim?"Yusuf bey herkese hediye getir mişti
Sıra bana gelince
"Oo küçük kız senin burada ne işin var?"
"Asıl senin ne işin var sen bir polis değil misin ?"
" Ek iş diyelim ve adımı kimseye söyleme!"
"Oldu efendim başka derdiniz?"
"Birde bir daha o Baran ın yanına gitme !"
Ne ne dedi o ? O nereden biliyor ya ?
"SEN NEREDEN BİLİYORSUN ?"
"Senin gibi küçük bir kızı tek bırakmak ayıp olurdu galiba telefonunu hiç kontrol etmedin ."
Ve bunu diyip elime hediyeyi tutuşturduktan sonra gitti .
Grup odalara dağılınca ben hemen telefonumu incelemeye başladım. Tam bir şey yok diye kapatıcakken takip etme uygulamasını gördüm ne yapmıştı bu ? Hemen kişilere baktım çünkü bunu yapan başka bir şey yapmış olabilirdi. Ve evet yapmıştı kendini ' Yusuf kahraman :)'Olarak kayıt etmişti .
Sinirim geçtikten sonra odaya çıktım ama odadan hiç ses gelmiyordu . İçeri girdiğimde kızlar uyuyordu . Saat o kadar geç değildi yani saat kaç olabilirdi ki ? Saate baktığımda şok oldum saat nasıl on olabilirdi . Sandığımdan fazla uyuya kalmışım . Evet bahçede uyuya kalmıştım .
Uykum olmadığı için film izledim ama aklıma Yusuf denilen şerfsizin bana ne aldığı merakı düştü. Gidip bana verdiği kutuyu dolaptan çıkardım ben bahçede iken Kızlar getirmişti.Kutunun kapağını bismillah çekerek açtım. İçinden çıkan şey bir Kıyafet ? Evet kargo pantolon ve bir adet bol tişört. Bunları sevdiğimi evde inceleme yaparken görmüş olmalı hemen kıyafetleri denedim ve üstüme tam oldu . Verdiği hediyeyi sevdim ama bu ona olan gıcıklığımı düşürmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın sırları
Fiksi Remaja"Yıldızlara bak,çok güzeller" "Hıhı" "Peki yıldızları sever misin?" "Evet,hemde çok. Peki ya sen?" "Ben mi? Ben yıldızlara bayılırım." Derin bir nefes verdim. "Yıldızlar bana yolumu gösterir." "Yolunu gösteren Yıldızlar? Sevdim bunu. Ben sana bir so...