14.Bölüm

14 4 30
                                    

Emir Tuna 'dan

Baran ın kaldığı yeri Yusuf tan öğrenmiştik. Baran a haber vermek istediğimizi söylediğimiz için bir şey yapacağımızı fark etmemişti.

Arbayı Ece kullanmak istemişti . Ben ilk başlarda hayır desemde ısrarlarına dayanamamıştım .

Bir kaç dakika sonra oraya varmıştık . Ece park ettikten sonra inmek için bir hareket yapmıştı ki kolundan yakaladım ve


"Ece ..."


Diyebildim. Bunu söylemek için doğru zaman olup olmadığından emin değildim. Bana bakıp

"Efendim?"

Dedi. Bende şimdi söyleyemeyeceğim için konuyu değiştirdim ve

"Sen çık ama kapıyı açma beni bekle benim bir işim var hemen telefon ile konuşup geleceğim."


dedim . Telefon ile konuşmayacaktım ama aklımda bir fikir vardı. Ve onu yapacaktım.

Düşündüğüm gibi başını salladı ve gitti . Ama unuttuğu bir şey vardı o da telefonuydu. Telefonunu kurcalamayacaktım sadece İkra ve Esma ile olan mesajlarını okuyacaktım. Biliyorum kötü birşeydi ama yapmaz isem beni seviyor mu diye meraktan çatlardım.



Bir kaç saniye sonra İkra ile olan konuşmasından gözüme bir mesaj çarptı. İkra mesaj da ' kız Ece nerdesiniz ?' Demişti. Ece ise 'Emirimin yanındayım Ve Zeynep hala uyanmadı :( ' diye bir mesaj atmıştı .


Bir dakika Emirim mi ? Bu kız beni seviyor mu ? Bu gün öğrenecektim.


Çok fazla vakit kayıp etmeden Ece ye bekle dediğim yere gittim . Oradaydı ve sürekli gözü etrafa bakıyordu.
Beni görünce gülümsedi ve el salladı. Bende hemen onun yanına gittim. Ve gülüşü çok güzeldi.

Ona bakarak



"Girelim mi ?"


Dedim ve sırıttım . O 'da aynı sırıtma ile bana döndü ve


"Girelim"

Dedi. Ben ona önden buyurun der gibi elimi uzattım. Bu yaptığım karşısında ufak bir gülümseme ile bir adım öne çıktı ve bir tekme ile kapıyı kırdı.

Ben afallamış bir şekilde ona baktım .

Bana bakarak

"Biraz şaşırdın sanki."

Dedi ve göz kırptı. Göz kırpmak bana özel bir şey değil miydi. Normalde kızardım ama ona çok yakışıyordu.

"Yoo ne şaşırması senden her şeyi beklerim"

Dedim ve bu sefer ben göz kırptım.

Biraz utanmıştı ama sonradan Baranı hatırladı ve kırdığı kapıdan içeriye girdi. Baran içeride olacaklardan habersiz uyuyordu. Gözümü Baran'dan ayırmadan



"Nasıl bir uykusu varsa artık kapısı kırıldı umrunda değil."


Diye isyan ettim. Şimdi bunun uyanmasını mı bekleyecektim . Ece bana bakarak


"Uyandıra bilir miyim?"


Dedi .



"Nasıl olacak o?"

Dedim. Ne yapabilirdi ki ?

İzle ve gör der gibi baktı ve hemen lavaboya girdi. Elinde bir kova su ile çıktı . Ne yapacağını anlamıştım . Sinsice bana baktı ve gülümsedi.


Birden suyu Baran ın üzerine döktü . Baran su ona değer değmez fırladı ve bizi görünce bir küfür savurdu. Kaçmaya yeltenecekti ki uzandım ve kapıyı kilitleyip anahtarı bir yere koydum.

Ece sırıtarak konuşmaya başladı .

" Zeynep e ilk önce güzelim dedin , şimdi ise Zeynep i yataklara düşürdün. Şimdi sıra bizde Merak etme seni biz değil senin dediğin ile Güzelin seni öldürecek."

dedi ve ona hafifçe bir yumruk attı. Bende yanına gidip baran a vurmaya başladım .


Baran bayıldıktan sonra onu yatağa yatırdık ve uyuyormuş gibi göstermek için üstünü örttük.


Ece yi farkında olmadan izlemeye başladım . Ece benim onu izlediğimin farkına varmış olmalı ki bana baktı ve



"Sen herhalde benden hoşlanıyorsun."

Dedi ve sırıttı. Ben de aynı sırıtma ile

"Ben her halinle senden hoşlanıyorum Ececiğim"



Dedim . Utanarak bana baktı bu halleri çok tatlıydı.


"Bu ne demek oluyor?"



dedi ve bana baktı. Şimdi tam zamanıydı


"Ece ben seni seviyorum biliyorum şuan zamanı değil am-."


demiştim ki bana sarıldı ve


"Bende seni seviyorum"


dedi ben yerimde afallamıştım. Benden ayrıldı ve afallamış halime baktı. Tam ona doğru eğilmiştim ki Ece nin telefonu çalıyordu

"Tamda zamanıydı"


Dedim ve Ece nin telefonu açmasını izledim. Arayan İkra idi ve Ece hemen telefonu açıp hoparlöre aldı. Biz neden bizi aradı diye birbirimize bakarken İkra bağırarak konuşmaya başladı.


"Ece çabuk o aşık olduğun Emir abi ile buraya gel çünkü Zeynep uyanıyor !"

Dedi ve telefonu kapattı. Ece olduğu yerde takılı kaldı ne konuşuyordu ne hareket ediyordu. Ben hemen Ece yi kucağıma aldım ve Arabaya doğru koştum. Çok hafifti.

Arabaya bindik ve arabayı sürmeye başladım.

Karanlığın sırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin