〔S.F. Episode〕Bizim Mevsimimiz Bir Daha Asla Gelmeyecek

85 16 19
                                    

SEZON FINALI ILE MERABAAAAA

Olaylari biraz toplayip oyle devam edicdm ikinci sezona






"Beni en çok seven ama bana en çok zarar veren iki hyunguma;

Gidiyorum.

Eğer en başından hiç tanışmamış olsaydık şimdi nasıl olurdu?

En başında bir yaz günü kadar güzeldi her şey. Kendimi unutacak kadar mutluydum. Ama aranızda seçim yapmak zorunda kalmak beni hırpaladı. Günlerce bu ikilem yüzünden kafayı yedim. Ben sizi severken, siz zamanla birbirinizden nefret ettiniz. Ne yazık ki, hepsi benim suçumdu.

Aç gözlü oluverdim, ikinizi de yanımda istedim. Teşekkür Ederim, o zamanlar dünyalar benimmiş gibi çok mutluyum. Güzel anılarımız oldu. O kısa anıların ardından siz de ağladınız tıpkı yağmur gibi. Tek istediğim sizinle beraber mutlu olmaktı.

Fakat zamanı geri almam.

En sonunda geriye çekiliyorum, tüm şansımız bitti. Beni her zaman sarsıp savuran okyanusun rüzgarları değil, kalbimin fırtınasıydı.

Ama artık mavinin karanlığına gömülmek istemiyorum, bu yüzden gideceğim.

Bugün ilk kez içtim, kendimden çok uzakta hissediyorum.

Yaşadığımız tüm bu kötü şeylerin kabus olmasını dilerdim ama gerçekler yüzüme sert bir tokat gibi çarpıyor.

Gözlerim gittikçe bulanıklaşıyor, yazmakta zorlanıyorum, bana bu kadar acı veren parçalara ayrılmış zayıf kalbim, beni tırmalamaya ve mahvetmeye devam ediyor.

O kayıp çocuğun içinde sönmeyen bir ışık vardı ama artık ne o var, ne de ışığı. Boş hissediyorum. Yıldızların terk ettiği gökyüzü gibiyim.

Bebeğim tıpkı açıp solan bir çiçeğe benziyor. Güzel bir çiçek açıp soluverdi burada..

Hyunjin biz bebeğimizi kaybettik.

Bu yalnızca senin hatan değil. En büyük hata benim, bizi böyle bir çıkmaza sürüklememeliydim.

Minho belki o gün o kadar içmeseydin ya da Hyunjin kendini kaybetmeseydin, bugün daha farklı olabilirdik.

Ama ikiniz de çok değiştiniz, hırslarınız gözünüzü kör etti. Beni bile görmediniz. Artık sevginize dahi güvenemiyorum.

Benim yokluğumda daha fazla kişiyi üzmemek için kendinize gelin, aranızı düzeltin. Sanki en başından beri benimle hiç tanışmamış gibi devam edin. Ben de öyle yapacağım, yoksa kalbimdeki bu ağırlık ile yaşamak çok zor olacaktır.

Beni sevginizle çok özel hissettirdiniz. Ama Minho bana saygı duymadın. Hyunjin sen ise, beni düşünmedin. Belki bencillik ediyorum, bilmiyorum. Benim de hatalarım oldu. Birinizi seçerken, diğerinizden vazgeçemedim.

Ben aptal değilim, bir şeylerin farkına varabiliyorum. Hyunjin'in bana karşı soğuk olduğu dönem yakındık seninle Minho. Ben sürekli ona bir şey yapıp yapmadığımı düşündüm, sonradan vardım farkına, Chan Hyung'a da sorunca emin oldum.

Hyunjin, ikimizin arasında başlamakta olan bir ilişki olduğunu düşünüp kafamı karıştırmamak için aradan çekilmişti.

Senden de bunu beklerdim Minho.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can't StopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin