Ilk defa uclu iliski yazicam ve gefcektwn Hyuninho cok tasakli
Yorum yapin tamam mi 😔
ㅡ
Kimse aşık olacağı kişiyi seçemez, kalp kimde isterse, onda çarpar. Bu durum Hyunjin ve Minho için de öyleydi, aynı kişiye aşık olmayı onlar seçmemişti.
Bir süredir ikisinin de gözü, okulda sessiz sakin dolaşan Jeongin'in üzerindeydi ve bunun farkındalardı.
Her şey tam iki ay önce mayıs ayında başlamıştı. Fakültenin, yaptığı bahar festivalinde.
Minho ve Hyunjin, bölümden arkadaşları ile yiyip içip sohbet ederken, Jeongin sadece gitar çalan abisinin yanında, arladaşları ile şarkı söylüyordu.
Giydiği süt kahvesi şortu, sarı süveteri, şortu ile aynı renk olan fuları, siyah saçları, küçük burnu, gülümsediğinde ortaya çıkan gamzeleri ve kısılan gözleri, şekilli dudakları ve güneşte parlayan beyaz teni ile elf perilerini aratmıyordu.
Hafifçe sağa sola sallanarak şarkı söylüyor ve gülümsemesini yüzünden düşürmezken, gözleri incecik çizgi oluşturacak raddede kısılıyordu. Ritimle alkış tuttuğu uzun, ince ve kemikli elleri de zarifliğini daha fazla gün yüzüne çıkarıyordu.
Ne Hyunjin alabiliyordu gözlerini ondan, ne de Minho. İkisi de büyülenmişti. Üzerindeki yoğun bakışları hisseden Jeongin ise dönüp onlara anlamaz bakışlar attı.
Ardından gülümseyerek el salladı. İkili şaşkınca kendi üzenlerine alınırken, çok geçmeden yanlarındaki bedenin Jeongin'e karşı otuz iki diş gülümseyip el sallaması ile onlara yapmadığını farketmişti.
"Jeongiiin!" Chan, iki elini havaya kaldırmış çocuk gibi el sallarken bu Jeongin kahka atmasına sebep olmuştu.
"Chan Hyuung!" Karnını tutarak gülerken en sonunda zorlukla durdurabilmişti gülmesini. "Hyunung! Gelsene yanımıza, hem Seungmin hyu-"
Seungmin'in çimdik atması ile kolunu tutup kaşlarını çattı. "Ya hyung ne var, yalan mı!'
Chan ise ikisinin bu haline gülüp ayağa kalktı. "Ben geliyorum gençler." Aralarındaki pek de fazla olmayan mesafeyi kapattı ve Seungmin'e arkadan yaklaşıp dudaklarına öpücük kondurdu ve yanına oturdu. Seungmin ise ilişkileri henüz yeni olduğu için bu duruma alışmaya çalışıyordu.
Hyunjin, Minho, Changbin ve Jisung, Chan'ın sevgilisi olduğunu biliyordu fakat kim olduğunu tam şu an öğrenmişlerdi.
Bu durum, şu ana kadar hep, Minho ve Hyunjin'in işine yaramıştı. Chan ne zaman Seungmin ve Jeongin'in yanına gitse, onlara da bir bahane uydurarak yanlarına geliyordu, fakat bu durum pek de uzun sürmüyordu. Hatta iki aydır neredeyse tek bir kelime bile edememişlerdi çünkü Chan durumu farketmiş ve onlara engel olmaya çalışmıştı.
Ikili, ayrı ayrı olacak şekilde, fırsat buldukça Jeongin'i gözetliyordu. Hyunjin Minho'nun, Minho da Hyunjin'in Jeongin'e olan ilgisini farketmişti fakat ikisinin de durmaya hiç bir zaman niyeti olmamıştı, aksine içlerindeki hırs, her geçen an daha da artıyordu.
Şu ana kadar hiç bir tartışmaya girmemişlerdi, çünkü bu konu hakkında herhangi bir konuşma geçmemişti aralarında. Aslında her şey açıktı; ikisi de birbirinin vazgeçmesini bekliyordu.
Hyunjin'in gözünden
Dersimin bitmesi ile amfiden çıkıp ortak kafeteryaya doğru ilerlediğim sıra Minho, kolumu tutarak durdurdu. "Nereye böyle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can't Stop
Fiksi PenggemarAralarından su sızmayan iki kuzen -aynı zamanda iki varis- Hyunjin ve Minho, Jeongin'e karşı besledikleri duygular yüzünden birbirine düşman kesilirken bu düşmanlık, sadece onlara değil, Jeongin'e de zarar veriyordu. -Hyuninho -Threesome -Mpreg -Bot...