H-1 "Ze wist niet dat ze mijn 2e keus was..."

37 2 0
                                    

                                                                                                  KIM:

Na een lange dag was ik dan eindelijk bijna thuis, ik kon niet wachten om Mark weer te zien. Ik parkeerde mijn auto en haalde de boodschappen die ik op de terugweg had gekocht uit de auto. Ik pakte mn sleutel en liep naar binnen. Ik was blij om Mark te zien, meestal is hij 's avonds weg met vrienden maar vandaag was hij thuis. 

''Hee schat.'' zei ik vrolijk

''Hoi lieverd.'' hoorde ik hem roepen vanuit de woonkamer.

Ik legde de boodschapjes op het aanrecht en liep naar de woonkamer, daarna plofte ik op de bank. 

''Ben je moe?''

''Pff jaa, was vandaag een lange dag.''

''Zullen we dan maar een pizza bestellen?''

''Dit is al de 4e keer dat we pizza eten.'' zei ik. Ik kom straks nog 5 kilo aan, maar het was wel vaker zo. Mark kookte bijna nooit zelf en omdat ik altijd zo laat thuis ben lukt het mij ook bijna nooit om te koken. 

''Ja nou en maakt niet uit, ik bestel wel.'' Mark pakte de telefoon en belde de pizzeria op. 

'' Één pizza salami en één pizza mozzarella graag.'' 

Ik liep naar de keuken om de boodschapjes van het aanrecht weg te halen, zette muziek op en begon de keuken op te ruimen. Hoe geweldig Mark ook was in mijn ogen, toch ruimde hij nooit wat achter zich op, net zoals vandaag. Er lag weer een enorm hoop rotzooi op het aanrecht. Ik begon met afwassen, daarna deed ik de was, en ging nog even stofzuigen. Toen ik me bedacht hoe erg ik wel geen honger had, ging de bel. Ik deed de deur open en betaalde de pizza's. 

Daarna begonnen we de pizza's op te eten. Toen we de pizza's op hadden deed ik de televisie aan.

''Ik ga met vrienden afspreken.'' Zei Mark. 

''Oh, oke is goed.'' Ik probeerde mijn teleurstelling te verbergen, hij was bijna elke avond weg. De laatste tijd komt hij altijd na 1 of 2 uur 's nachts pas thuis. 

Hij gaf me zoen, pakte zijn telefoon en portemonnee en ging weg. Tsja, nu was ik in mn eentje. Ik ging op de bank zitten en viel al gauw in slaap. 

                                                                                            MARK

''Kom je schat, ik wacht op je.'' Ik zat Ilse's  bed, en wachtte tot dat ze kwam. 

''Ja ja wacht ik kom eraan.'' Ze liep uit de badkamer, en had een rode mini jurk aan van kant, ze had haar haren opgestoken. En had verleidelijke oog make-up op. Ze was zo mooi...

Ik pakte haar arm, trok haar naar mezelf en zoende haar. Ik zoende haar zo hard, dat ze zelfs gilde van de pijn. Ik haalde het knipje uit haar haar en duwde haar op het bed, en begon haar uit te kleden. Waarom was Kim zo dom? Dacht ze nou echt dat ik op haar zou vallen. Ze was mooi maar zo verlegen, ook zou ze zich niet gemakkelijk zo durven te kleden. Ook maakte zij mijn relatie met Ilse extra spannend. Want zij wist hier niks van, ze dacht dat ik haar alleen maar zoende, alleen maar om haar gaf. Ze wist niet dat ze mijn 2e keus was...

                                                                            

                                                                                               EREN:

Ik stapte mijn auto in, naast mij zat een meisje ze was blond en had overdreven veel make-up op. We reden samen naar huis. Ik parkeerde de auto en liep naar de deur.

''Eren, ik heb je zo erg gemist schat.'' 

''Ja, kom maar naar binnen lieverd.''

Ik sloot de deur achter me en we liepen samen naar boven. Ze droeg een mini rok, het leek meer alsof ze er onder niks droeg, haar rok was zo kort dat je bijna alles zag. Ik keek naar mn kamer. Het zag er weer niet uit overal lagen kleren en flesjes bier. Ik ging op mn bed zitten en opeens voelde ik iets warms op mn lippen, ze zoende me, ik duwde har zachtjes van me af en gooide haar voorzichtig op bed. 

Ik werd wakker met een enorme koppijn, ik had natuurlijk gisteravond weer teveel gedronken, ik kon me niks meer herinneren. Ik draaide me om en zag een naakt, blond meisje naast me liggen. Mwah, zo lelijk was ze niet, gelukkig. Ik ging uit bed, deed een trainingbroek aan en liep naar de keuken om een kopje koffie te drinken. Niet veel later kwam 'zij' ook beneden. Ik had geen flauw idee hoe ze heette, maar dat interesseerde me ook niet erg veel.

''Eren, zullen we samen ontbijten schat?''

''Euh nou nee sorry ik moet zo ergens heen, geef maar je nummer ik bel je later wel terug.'' zei ik. Ik wist dat ik haar toch niet terug ging bellen, ze was maar voor 1 nacht, meer niet. En meer moest ze ook niet verwachten van mij. 

''Oke ik schrijf het hier wel op.'' Ze pakte een blaadje en schreef haar nummer op en gaf het blaadje aan mij.

''Wel bellen he lieverd.''

''Ja ja natuurlijk.''

'' Nou dan ga ik maar, het was een mooie nacht dankjewel'' zei ze.

''Geen probleem, doei.''

''Doei, we spreken nog wel af.''

En toen ging ze weg. Ik keek naar mn keuken. Oh het zag er echt niet uit, ik moest echt zo snel mogelijk iemand vinden die hier mijn huis kan schoonmaken, want zo gaat dit niet lukken. Ik dronk mijn koffie op en pakte een paracetamol. Inmiddels maak ik al elke week een heel pakje op, dus was mijn voorraad ook al bijna op. 





De fouten in de 'liefde'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu