H-7 "ik wist het nu echt, ik voelde wat voor Kim"

31 2 0
                                    

Kim 

Toen ik 's ochtends mijn ogen open deed zag ik Eren in bed liggen. Ik keek om me heen en zag dat ik in Erens kamer was. Maar wat deed ik hier? Had ik gisteravond iets ergs gedaan of.. Ik keek snel of ik kleren aan had en werd dolgelukkig toen ik zag dat ik mijn beertjespyjama nog aanhad. Omg waarom had ik deze pyjama aangetrokken, kon ik niet iets met bloemetjes kiezen ofzo? Gelukkig we hebben niks raars gedaan dus, maar waarom was ik hier? Ik kon me niks meer herinneren van gisteravond alleen dat ik dus heel erg dronken was. Even later opende Eren ook zijn ogen. 

E: "Goedemorgen." zei hij met een glimlach.

K: "Goedemorgen, wat doe ik hier?"

E:"Je was gisteravond heel erg dronken, dus ik nam je mee naar mijn kamer zodat je hier kon slapen."

K: "Ik heb niks raars gedaan toch?"

E: "Nou.. Je knuffelde mij en daarna zoende je mij ook." 

K: "Meen je niet! Dat was echt niet de bedoeling, ik was dronken dus ik kon me niks meer herinneren, het spijt me heel erg. Dat was echt echt echt niet de bedoeling." Ik schaamde me dood hoe kon ik nou zoiets doen.

Opeens begon Eren te lachen.

E: "Grapje hahaha, er is niks gebeurd je viel gewoon in slaap."

Opgelucht haalde ik adem, gelukkig maar. Ik keek op de klok en zag dat het nog maar acht uur was ik keek Eren aan met de hoop dat hij zou zeggen dat ik nog gewoon mocht doorslapen en hij begreep mij.

E: "Slaap maar verder hoor, het is zondag dus ik ga nergens heen."

Ik knikte en viel even later weer in slaap.

EREN

Ze schrok zich dood toen ik zei dat ze mij had gezoend. Elke keer als ik haar gezicht weer voor me zie hoe ze keek toen ik dat zei, moet ik weer lachen. Opeens hoorde ik iemand kloppen. Wie was dat om half 9? Ik keek Kim aan en zag dat ze alweer sliep. Ik stond stilletjes op zodat Kim niet wakker zou worden. Ik deed de deur open en zag Fleur voor me, ze zou toch ergens heen gaan vroeg in de ochtend?

F: "Hee schat, ik ben mijn make-up spullen vergeten en ik ben ze echt nodig, dus ik dacht ik kom even snel langs."

Ik had niet eens de kans om iets te zeggen of ze liep al naar binnen en deed de deur van mijn slaapkamer op.

Shit, dacht ik. Nu denkt ze dat ik wat heb gedaan met Kim. Eigenlijk interesseert het mij ook niet zoveel, het is maar Fleur. 

Fleur zag Kim in mijn bed liggen en keek mij heel erg boos aan.

F: "WAT DOET ZIJ HIER, IN JOUW BED?!"

Kim schrok wakker en keek meteen naar de deur en zag Fleur. Ze sprong meteen uit bed en keek mij erg geschrokken aan. Fleur liep naar Kim toe en trok aan haar haar en duwde haar naar achteren, waardoor Kim haar evenwicht verloor en op de grond viel. Ik vond dit te ver gaan en pakte Fleurs hand.

E: "Wat denk je dat je doet! Flikker nu op, ga weg uit mijn huis!"

F: "Jij bent zo zielig, ik heb jou niet meer nodig, veel plezier met je hoertje."

Fleur keek mij heel kwaad aan, pakte haar tas en liep kwaad huis uit.

Kim lag op de grond en haar hand was aan het bloeden, omdat het tegen iets scherps aankwam. Ik tilde haar op nam haar mee naar de badkamer. 

E: "Sorry, ik wilde niet dat het zo ging, het spijt me. Gaat het?"

Ze huilde nog harder en schudde haar hoofd. Ik spoelde het bloed eraf en deed er verband omheen. 

De fouten in de 'liefde'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu