Heee, omdat mijn toetsweek bijna voorbij is zal ik proberen meer te uploaden. De komende week heb ik nog wel veel toetsen dus waarschijnlijk komt er dan 1 week niks online, vandaar dat ik nu meer upload. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Veel leesplezier :)
EREN
ik werd wakker, en zag dat er weer een meisje naast me lag. Ik begon me uit te strekken, ik had gisteren weer teveel drank gehad. Dat was wel duidelijk, want ik ben met haar naar bed geweest terwijl ze er niet uit ziet. Ik stond op en maakte haar wakker.
E: "He, word wakker."
X: "Wat is er schat? Of wil je weer verder?"Goh wat een raar mens, tuurlijk niet ik ben nu nuchter toen was ik dronken, dus voel je maar niet heel wat.
E: "Uh nee? Ik moet ergens heen gaat, je moet het huis verlaten."
X: "Ik wacht wel op je, kan dat niet?" Waarom zeurt ze zo?
E: "Nee dat kan niet, ga je omkleden!"
X: "Oke schat, rustig, rustig."
Ze stond op en ging naar de badkamer, ik liep naar de keuken en dronk wat koffie. Ik ontbeet de laatste tijd ook niet erg goed, 's ochtend dronk ik alleen maar koffie en 's avonds bestelde ik een pizza. Daar moest wel echt verandering in komen, gelukkig gaat iemand anders dat vanaf nu voor mij regelen. Ik nam net een slok van mijn koffie en toen kwam zij weer, wat had ze nu weer te zeuren?
X: "Zullen we samen ontbijten? Ik kan wel een ontbijtje maken of we gaan gewoon ergens buiten eten."
E: "Nee ik ontbijt nooit." Loog ik, want ik had geen zin om met haar te ontbijten
X: "Oh, we kunnen wel ergens koffie drinken."
Ik pakte mijn koffie van het aanrecht en hield hem omhoog.
E: "Ik heb al koffie, en ik moet nu gaan dus het is beter als je nu gewoon weggaat."
X: "Bel je me wel?"
E: "Ja is goed, schrijf je nummer maar op."
Ze pakte een papier en pen, en schreef haar nummer op een blaadje op en gaf het aan mij.
X: "Ik wacht op je telefoontje." Ze pakte haar tas en zoende mij op mijn lippen. Ik zoende haar niet terug, dat had ze door waardoor ze snel het huis uit liep.
Ik keek op mijn telefoon. Het was al bijna 12 uur. Ik kleedde me snel om, pakte mijn sleutels en liep het huis uit.
Toen ik aankwam stapte ik de auto uit en liep ik naar binnen. James stond koffie te drinken. Ik liep naar hem toe.
J: "Hoi man. Jij bent ook wel lekker vroeg vandaag."
E: "Ja, er was zo'n meisje bij mij thuis en ze zeurde, dus ik kreeg haar niet uit huis."
J: "Je doet het ook elke keer he, wanneer ga je nou eens zoeken naar een meisje met wie je een vaste relatie kan hebben? Dat is toch veel beter dan elke dag met een ander?"
E: "Nee daar doe ik niet aan, ik vind het prima zo. Anders moet je de hele tijd met één persoon doorbrengen."
J: "Tsja, moet je zelf weten." Ondertussen kwamen Serena en nog een meisje. Het meisje had donkerbruin krullend haar, bruine ogen, en was zo te zien erg verlegen. Dit moest Kim zijn.
JE LEEST
De fouten in de 'liefde'
RomanceHallo mensen, Hierbij mijn 2e wattpad verhaal, deze keer een liefdesverhaal, er kunnen ook buitenlandse namen in voorkomen. Omdat ik buitenlandse namen toch meestal wat mooier vind :) Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Veel leesplezier.