Hoi, hierbij een nieuw verhaal, het kan zijn dat het begin wat minder leuk is maar ik wist echt niet wat ik moest verzinnen. Ik heb heel erg lang nagedacht over het begin, maar ik denk dat hij op het laatst toch wel erg leuk is geworden. Veel lees plezier!
Kim
Ik werd wakker en ik was zo duizelig, misselijk en had hoofdpijn. Met moeite sleepte ik mezelf uit bed. Bij elke stap die ik zette, viel ik bijna op de grond. Ik ging met moeite de trap af en liep naar de keuken en zocht naar een paracetamol. Toen ik het had gevonden, nam ik er twee in, maar ik was zo moe dat ik besloot om op de bank te gaan liggen in plaats van de trap weer op te lopen. Ik keek om me heen. Waar was Eren eigenlijk? Vast aan het slapen. Ik ging zitten op de bank en begon na te denken. Hoe lang zou ik het hier nog vol houden? Waarom deed Eren zo tegen mij? Eerst zoent hij mij twee keer en daarna duwt hij mij tegen de muur aan. Haatte hij mij dan zo erg, wilde hij mij zoveel pijn doen? Ik probeerde antwoorden te vinden op deze vragen, maar ik was zo moe dat ik mezelf in een diepe slaap liet vallen.
Eren
Fleur keek me onbegrijpend aan.
F: "Je hebt mij alleen maar gebruikt? Je vindt Kim leuker dan ik? Kim is alleen maar iemand die voor jou werkt. Zij kan jou geen plezier geven. Ik heb zoveel gedaan voor jou. Al die nachten die wij samen hebben doorgebracht, was dat dan voor niks? Maar weetje, Kim en jij zullen nooit samen zijn. Ik ga daar persoonlijk voor zorgen. Kim haat jou toch al, denk je nou serieus dat je kans maakt?"
Tsja, waarschijnlijk maakte ik inderdaad geen kans, vooral niet na wat ik had gedaan. Maar ik hou van haar. Boos stond ik op, sloeg de deur dicht en ging weer terug naar huis.
Toen ik de deur open deed, ging ik meteen naar boven om te kijken hoe het met Kim was. Toen ik de deur opendeed zag ik dat ze niet in haar bed lag. Waar was ze dan? Ze was toch niet naar buiten gegaan? Snel keek ik in de badkamer en alle andere kamers, maar daar was ze niet. Tot slot ging ik naar beneden en zag dat ze op de bank lag. Gelukkig maar. Ik ging op de bank zitten en streelde haar over haar hoofd. Arme Kim, hoe kon ik dit nou doen? Hoe kon ik dit lieve meisje zo'n pijn doen? Voorzichtig tilde ik haar op en nam haar weer mee naar haar eigen kamer, daar kon ze beter en fijner slapen. Zelf ging ik naar mijn eigen kamer, ze zou het vast niet leuk vinden als ik 's ochtends weer bij haar in bed lag. Ik ging in bed liggen en dacht aan Kim, Kim was zo bijzonder. Ik ben er de laatste tijd achter gekomen dat ze echt veel voor mij betekent. Haar lach, haar mooie bruine ogen, haar lippen en haar mooie gekrulde haren. 's Nachts ben ik een aantal keren naar haar kamer geweest om te kijken hoe het ging. Alle keren dat ik kwam, was ze aan het slapen, dus dat was een goed teken. Toen ik 's ochtends wakker werd ging ik naar beneden en zag ik dat Kim al bezig was met het ontbijt. Ze was bezig met het klutsen van een ei. Snel liep ik erheen en pakte het kommetje van haar af. Ze keek me aan met een blik van: waarom doe je dat?
E: "Hoezo maak je ontbijt, je had de dokter toch gehoord? Je moet uitrusten!"
F: "Ik werk hier voor jou, dan moet ik mijn werk ook doen toch? Je wilde elke ochtend om 8 uur een ontbijt klaar hebben staan."
E: "Ja, maar nu is het een ander geval. Je hebt een hersenschudding. Ga jij maar zitten ik maak wel een ontbijt voor ons tweeën.
Ze ging op de bank liggen en ik ging verder aan het ontbijt waar Kim al aan was begonnen.
Kim
Ik stond om half 8 op om toch maar een ontbijt te maken voor Eren. Ik was zo moe en voelde me echt niet lekker, het liefst ging ik weer gewoon slapen en kwam ik er nooit meer uit. Na twee keer te snoozen, besloot ik dat het tijd was om uit bed te gaan. Ik deed een spijkerbroek en een shirtje aan en ging langzaam naar beneden. Toen ik naar beneden liep, realiseerde ik me dat ik de dag ervoor op de bank in slaap was gevallen, maar hoe kom ik dan boven? Er waren twee mogelijkheden. Of ik had geslaapwandeld of Eren had mij meegenomen naar boven. Waarschijnlijk het tweede. Toen ik beneden was, begon ik aan het ontbijt het was al vijf voor 8 en ik moest nog beginnen, en het ontbijt moest eigenlijk om 8 uur klaar zijn. Ik deed brood in de oven en pakte twee eieren. Maar bij elke stap die ik zette, werd ik alleen maar vermoeider. Ik was bezig met het klutsen van de eieren toen de kom opeens werd afgepakt voor Eren. Ik keek hem onbegrijpelijk aan, wat deed hij? Was hij boos, omdat het ontbijt nog niet klaar was?
JE LEEST
De fouten in de 'liefde'
RomanceHallo mensen, Hierbij mijn 2e wattpad verhaal, deze keer een liefdesverhaal, er kunnen ook buitenlandse namen in voorkomen. Omdat ik buitenlandse namen toch meestal wat mooier vind :) Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Veel leesplezier.