H-2 "Je bent gewoon vreemdgegaan!"

21 2 0
                                    

KIM

Om half 7 ging de wekker weer, ik deed mijn ogen open en merkte dat ik in slaap was gevallen op de bank. Zuchtend stond ik met moeite op en deed mijn wekker uit. Zou Mark thuis gekomen zijn? Ik liep naar de slaapkamer, het bed was nog opgemaakt. Dus hij was niet thuis gekomen anders lag het dekbed wel half op de grond. Hij is vast wel bij zijn vrienden. Ik liep naar de keuken om te ontbijten en hoorde dat ik een appje kreeg

        Hoi schat ik was vannacht bij Ahmet, dus don't worry :) Ik zie je vanavond thuis. 

Ik vroeg me echt af wat hij toch steeds deed bij andere mensen hij was echt 7/10 keer niet thuis. Ik ging ontbijten pakte daarna mijn tas in, en ging uit huis. En natuurlijk had Mark ook de auto meegenomen. Fijn, dacht ik. Snel liep ik naar het station en ging met de trein naar mijn stageplek, 3 keer per week liep ik stage. 2 dagen op één school en de derde dag op een andere. Dat vond ik nog wel het leukste aan mijn opleiding, stage. Toen ik na een treinreis van 1,5 uur mijn bestemming had bereikt, stapte ik de trein uit. Gelukkig was de school dichtbij het station. Ik liep naar de school en zocht de lerares waar ik samen mee les geef.

                     X= Een random persoon, die niet erg vaak voorkomt. 

X: ''Hoi Kim, hoe is het?''

K: ''Goed hoor, met u?''

X: ''Jaa gaat goed, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je me geen u moet noemen?''

K: Oh sorry, zal ik niet meer doen.'' ik voelde mijn wangen rood worden, ik word bijna altijd rood als ik met anderen praat. Gewoon zonder reden. 

X:''Mooi, had ik je al verteld dat er vanmiddag geen les is?''

K: ''Uuh, nee? Waarom niet dan?''

X: We hebben vanmiddag een studiedag, daar hoef je niet bij te zijn, dus na half 1 ben je gewoon vrij.''

K: ''Oh mooi, gaan we vandaag nog iets doen, dan kan ik dat even voorbereiden.''

X: ''Ik heb wel een schema van deze week en volgende week, ik geef hem nu wel even, kom maar mee.''

Ik achtervolgde haar, ze gaf mij een lijst met allemaal taken die de komende week voltooid moesten worden. Gelukkig had ik zelf thuis al wat voorbereid. Ik liep het lokaal binnen en begon met het uitleggen van een paar dingen. 

MARK:

M: ''Schat, zullen we naar mij? Kim is vandaag tot 6 uur niet thuis.''

I: ''Okee, is goed. Ik pak mijn tas wel even.''

Ik stond al bij de deur, en wachtte op Ilse, ze deed een sexy zwart jurkje in haar tas en liep daarna ook naar de deur.

I: ''Wat? Waarom kijk je zo?'' Zei ze met een glimlach.

M: ''Niks, je bent zo mooi..'' Ik trok haar naar me toe en gaf haar een lange zoen. 

I: ''En jij bent knap.'' ik lachte en we gingen verlieten samen het huis van Ilse, en gingen naar mij. 

We stapten de auto in en binnen een kwartier waren we bij mijn huis, ik pakte Ilse's hand vast en we gingen naar binnen. Gelukkig had ik geen buren, dus kon niemand iets tegen Kim zeggen. Ik smeet de deur dicht en duwde haar tegen een muur aan en we begonnen heftig te zoenen. Daarna begon Ilse de leiding over te nemen ze duwde me van mij af en we liepen naar het bed. Ze duwde mij op bed, en begon zich uit te kleden. Ik kon het niet langer aan en stapte uit bed en duwde haar op het bed. Ik zoende en probeerde haar uit te kleden. Ik trok haar shirt over haar hoofd en begon haar borsten aan te raken. Ik deed haar broek uit en daar stond ze dan in haar ondergoed. Wauw.. Ze was echt zo mooi. Alles was perfect tot dat 'zij' binnenkwam. Het was Kim. Ze kon niet geloven wat ze zag. Ik lag op Ilse en haar tranen prikten in haar ogen... Waarom was ze nu al thuis?

De fouten in de 'liefde'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu