Herhaling:
Ze zei niks ik liep naar de deur en deed de deur open. Toen ik nog net niet de deur dicht had gedaan hoorde ik haar huilen. Het was me gelukt, ze was verdrietig. Maar waarom wilde ik dat? Had ik zo'n hekel aan vrouwen? Nee, want ik was elke nacht samen met een ander meisje, maar waarom vond ik het dan zo leuk om haar pijn te doen?
Herhaling afgelopen.
KIM
Waarom deed hij zo? Had ik iets slechts gedaan? Nee. Maar waarom dan?
Ik pakte mijn telefoon en belde Serena op, ze nam niet op. Verdrietig hing ik op en ging naar de keuken. Hoe erg ik Eren ook haatte, ik moest wel eten maken voor hem. Ik besloot om iets met kip te maken, ik zette muziek op en begon het eten te maken terwijl ik ook meezong met de liedjes.
"Ain't nobody Loves me better
Makes me happy
Makes me feel this way
Ain't nobody
Loves me better than you"
Toen het eten klaar was, moest ik alleen nog op Eren wachten. Ik wachtte en wachtte maar hij kwam niet, het was inmiddels al kwart over 8. Het eten was allang koud geworden. Wat moest ik nou doen? Gewoon eten? Ik deed alles in de magnetron en wachtte tot dat het weer warm was. Ik ging naar de woonkamer en begon te eten. Waarom vond ik het jammer dat hij niet kwam? Terwijl hij zo tegen mij doet. Ik wilde hem niet missen. Ik moest hem haten, maar waarom lukte dat mij niet? Oke rustig blijven Kim, je haat hem, je moet hem haten. Dacht ik in mezelf. Maar ik wist niet dat mijn gevoelens sterker waren dan mijn gedachten.
MELISSA
Ik keek naar Eren, ik volgde alles wat hij deed, ik verloor hem niet uit het oog. Hij had niet door dat ik naar hem keek. Hij stond naast een meisje, ze was blond en was net iets kleiner dan Eren. Ze had een kort rokje aan en een topje met inkijk. Ik kleedde me precies het zelfde als die meiden, maar waarom keek Eren nooit naar mij? Waarom wilde hij niks met mij? Terwijl ik antwoorden probeerde te vinden op die vragen liepen Eren en het meisje langs me. Ik hoorde het meisje nog zeggen:
X: "Gaan we naar jou?"
E: "Is goed."
Ze verlieten samen de bar en stapten in de auto van Eren. Het gebeurde weer, elke keer als ik hier ben dan gaat hij weg met een ander meisje. Hij weet niet dat ik al zo lang op hem wacht.
EREN:
We stapten in mijn auto en gingen op weg naar mijn huis. Het meisje naast me waar ik de naam nog niet eens van wist keek de heletijd naar mij. Wat me heel erg irriteerde, volgens mij dacht ze dat ze een speciale plek had bij mij ofzo. Maar ze is niet anders dan al die andere meiden waar ik elke nacht samen mee ben. We stapten mijn huis in, en ik duwde haar meteen tegen de muur aan en we begonnen meteen te zoenen. Voelde ik iets speciaals? Nee. Het was zoals altijd, zij zorgden voor plezier. Ik was nog nooit echt verliefd geweest in mijn leven. Ik heb mijn hele leven al doorgebracht met 1 nachts relaties. Waar ik eigenlijk wel tevreden mee was. Waarom wilde iedereen zo graag verliefd zijn? Zo is het toch ook prima? Of dacht ik dat, omdat ik nog nooit verliefd ben geweest.
We waren nog steeds aan het zoenen, tot dat ik haar optilde. Ze sloeg haar benen om mijn heupen. We zoenden elkaar en ik probeerde haar naar boven te brengen zonder te stoppen met zoenen. Ik gooide haar op bed en begon me uit te kleden. Ik gooide mijn shirt ergens ver in een hoekje. Vervolgens kleedde ik haar uit. Toen ik mijn ding in haar ding deed begon ze keihard te gillen (sorry mensen ik vind het nog steeds awkward om zulke dingen te schrijven :D) Ik ging steeds sneller, ze vond het zo fijn dat ze maar bleef kreunen. Toen ik klaar kwam, gooide ik mezelf ook op het bed.
JE LEEST
De fouten in de 'liefde'
RomanceHallo mensen, Hierbij mijn 2e wattpad verhaal, deze keer een liefdesverhaal, er kunnen ook buitenlandse namen in voorkomen. Omdat ik buitenlandse namen toch meestal wat mooier vind :) Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Veel leesplezier.