H-10 "Kim wilde mij dus ook zoenen!"

40 2 0
                                    


Hierbij een nieuw hoofdstuk. Ik hoop dat jullie hem leuk zullen vinden.


KIM

Eren belde mij net en zei dat ik hem op moest halen. Zou er wat gebeurd zijn? Hij klonk niet zo goed, ik was wel een beetje bezorgd. Ik zocht snel naar de sleutels, waar lagen die dingen toch? Na even te gezocht te hebben, had ik de sleutels gevonden en zocht ik waar dat café was. Ik stelde het adres in op het navigatiesysteem en reed er heen. Tijdens het rijden dacht ik alleen maar aan Eren. Na vijftien minuten gereden te hebben was ik aangekomen. Ik zag Eren op de stoep zitten met zijn hoofd tussen zijn handen. Hij zag er heel beroerd uit. Toen hij mij zag, stond hij meteen op en liep naar mij toe. Hij wankelde, ik liep snel naar hem toe en hield zijn hand vast. Maar hij bewoog niet meer, hij keek mij aan. Op een hele andere manier, niet zoals hij altijd naar mij kijkt. Hij keek heel erg opgelucht en blij. Ik keek hem ook voor een paar seconden aan en besloot toen dat we naar huis moesten gaan. Ik probeerde hem mee te trekken, maar hij bewoog geen centimeter.

E: "Dankjewel."

Hij glimlachte heel lief naar mij. Ik glimlachte terug en we begonnen te lopen. Hij stapte in de auto en ik begon te rijden. Toen ik mijn hoofd heel even omdraaide om te kijken wat hij deed, zag ik dat hij al in slaap was gevallen. Ik kon mijn glimlach niet vermijden. Ik draaide mijn hoofd weer om en reed naar huis. Toen we thuis waren, stapte ik uit de auto. Hoe moest ik hem nou meenemen naar boven? Ik liep naar zijn kant en deed de deur open.

K: "Eren, word wakker. Ereeen." Ik begon hem heen en weer te schudden, hij begon te bewegen en deed gelukkig rustig zijn ogen open. Hij stapte voorzichtig uit de auto en ik deed snel de deur open. Ik pakte zijn jas en mijn eigen jas en hing het op aan de kapstok. Toen ik me omdraaide, zag ik Eren alweer op de bank liggen. Ik liep erheen en zag dat hij al in slaap was gevallen. Ik ging op mijn knieën op de grond zitten en keek hem aan. Hij was zo lief als hij sliep. Ik begon voorzichtig zijn haren te strelen met mijn hand. Mijn hand gleed van zijn haren naar zijn gezicht. Hij had zich niet geschoren en zijn baard begon een beetje te groeien. Ik probeerde alles aan zijn gezicht te onthouden. Zijn ogen, neus, lippen, baard, kleine rimpeltjes op zijn voorhoofd. Toen hij begon te bewegen, stond ik snel op en ging ik naar mijn eigen kamer.

EREN

Ik werd wakker met een knallende koppijn. Ik keek om mijn heen en zag dat ik op de bank in slaap was gevallen. Ik stond op en liep naar de badkamer en begon mijn gezicht te wassen. Terwijl ik dit deed, dacht ik aan gisteravond. Ik kon me niet meer zoveel herinneren. Het enige was dat ik naar een meisje ging en dat Kim mij kwam ophalen, maar ik weet echt niet meer wat ik thuis heb gedaan. Na het tandenpoetsen, liep ik naar de keuken. Kim had het ontbijt al klaargemaakt en was al aan het ontbijten.

K: "Goedemorgen." zei ze

E: "Goedemorgen. "

Ik liep naar de koffiezetapparaat en zette koffie.

K: "Ga je niet ontbijten?"

E: "Nee, ik ga alleen koffie drinken. Ik heb knallende koppijn."

K: "Ik haal wel een paracetamol voor je. "

Ze keek me heel erg bezorgd aan, stond op en ging naar de badkamer. Ik begon te glimlachen, ze was bezorgd om mij. Ik dronk mijn koffie op, ik voelde me heel erg beroerd. Ik had echt minder moeten drinken gisteravond. Kim kwam aanlopen met een doosje aspirientjes.

K: "Je moet eerst wat eten voordat je dit inneemt."

E: "Boeien." zei ik en liep naar de kraan om water te pakken. Ik nam er twee tegelijk in en ging weer aan tafel zitten.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 08, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De fouten in de 'liefde'Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu